Graspop Metal Meeting 2026

Als ik in de organisatie zou zitten en hier mee zou lezen, dan zou ik ook zeker proberen om iedereen hier op het verkeerde been te zetten😉
Haha, idd.. 😅
Sorry voor de dooddoener, hoor, maar lijkt me hier toch wel op z'n plaats.
Het is hier wel heel vaak alleen maar lullen om het lullen, met 0,0 inhoud, aanleiding of relevantie.
Ik bedoel, we kunnen het net zo goed al over het weer hebben tijdens Graspop volgend jaar... 😅

Er zijn hier mensen die voor een rood verkeerslicht staan, en gaan redeneren wanneer het op groen springt.
"Vorige week woensdag stond ik hier ook, en toen duurde het 20 seconden, en de maandag ervoor duurde het maar 10 seconden. Maar het is nu dinsdag, dus mogelijk duurt het nu 15 seconden."
Moraal van het verhaal: het komt wanneer het komt. ;)

Laatst bewerkt:
Eigenlijk verwacht ik vooral volgende maandag iets vrij huge. Een band die heel zijn tour ineens wil bekend maken. Aangezien Download dan met de eerste namen komt. En Graspop dat ineens zo snel is. En waar de ticketverkoop al op zaterdag 8 november start. Ze zijn daar wel fan van ticketverkopen die op een zaterdag starten en laat 8 november nu de eerste zaterdag zijn na Download hun eerste aankondiging

Maar deze week verwacht ik ook al wel enkele announcements

Any guesses voor grote bands die volgende maandag een tour zouden kunnen aankondigen? Slayer? Parkway Drive? Ghost? Sleep Token?

• Leuk
Waarderingen: talos654 en Lars.
Eigenlijk verwacht ik vooral volgende maandag iets vrij huge. Een band die heel zijn tour ineens wil bekend maken. Aangezien Download dan met de eerste namen komt. En Graspop dat ineens zo snel is. En waar de ticketverkoop al op zaterdag 8 november start. Ze zijn daar wel fan van ticketverkopen die op een zaterdag starten en laat 8 november nu de eerste zaterdag zijn na Download hun eerste aankondiging

Maar deze week verwacht ik ook al wel enkele announcements

Any guesses voor grote bands die volgende maandag een tour zouden kunnen aankondigen? Slayer? Parkway Drive? Ghost? Sleep Token?
Ghost.

Sleep token stond net nog op Download en PWD is voor Download geen headliner. Slayer verwacht ik persoonlijk niet op de europese festivals.

Er wordt genoeg gesproken over de headliners maar welke subs verwachten julllie of hopen jullie op, als ze toch direct de twee subs van iedere dag mee aankondigen.

Mijn hoop: Alter Bridge, Breaking Benjamin, A day to remember en Trivium al staan die laatste twee mogelijk net wat lager dan sub

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Er wordt genoeg gesproken over de headliners maar welke subs verwachten julllie of hopen jullie op, als ze toch direct de twee subs van iedere dag mee aankondigen.

Mijn hoop: Alter Bridge, Breaking Benjamin, A day to remember en Trivium al staan die laatste twee mogelijk net wat lager dan sub

Goh dat is altijd een moeilijke vraag! ik hoop voor

- Breaking Benjamin ofc
- The offspring
- Architects
- Limp Bizkit
- Alter Bridge
- Bad Omens
- A perfect circle

al denk ik dat daar nog wat van naar werchter gaat, zoals een bad omens, APC of the offspring

Rise against,
steel panther,
the offspring,
all time low,
breaking benjamin,
alter bridge,
limp bizkit,
Ice nine kills,
three days grace,
bad omens

Architecs en EC - als ze niet headlinen

Als er iets op herhaling zou moeten komen liefst:
Landmvrks
Imminence.

Edit: beartooth en shinedown nog vergeten

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: dennis87 en Loek123
Goh dat is altijd een moeilijke vraag! ik hoop voor

- Breaking Benjamin ofc
- The offspring
- Architects
- Limp Bizkit
- Alter Bridge
- Bad Omens
- A perfect circle

al denk ik dat daar nog wat van naar werchter gaat, zoals een bad omens, APC of the offspring
wij staan bijna steeds bij dezelfde optredens denk ik 😄

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Ice nine kills (lijke op de meeste festivals nu sub te zijn volgens mij)
BB
ADTR
Megadeth
Sepultura (al kunnen die ook lager staan/sub marque)
Offspring
Three days grace

• Leuk
Waarderingen: Lonely Graspoper

Amon Amarth, Alter Bridge, Ice Nine Kills, Breaking Benjamin, Trivium, Foreigner, The Offspring, Bad Omens

First one incoming!

Clock Tick Tock GIF by MOODMAN

• Confetti
Waarderingen: El_Leipo

Users who are viewing this thread