Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Boeken zal GMM wel durven. Alleen weet ik niet of een headlinerplek gerechtvaardigd is. En het zou zonde zijn voor Pendulum om hun kunstje over te doen in de zon.
Persoonlijk hoop ik op zo min mogelijk herhalingen. Het liefst een tussenpoos van een jaar of 3 tussen de doorkomsten.
Sowieso wat de grotere bands op de diverse podia betreft.
Vraag is of een band / act als Pendulum het beste uit de verf komt op een buitenpodium. Perfecte Marquee afsluiter, voor main best wel een gok. Zie wel een subslot onder een Electric Callboy voor me, zeg uurtje of 9 / half 10 op main. Pendulum / Electric Callboy / Bring Me The Horizon bijvoorbeeld (wat echt een absurd goede main bezetting zou zijn natuurlijk)?
Persoonlijk hoop ik op zo min mogelijk herhalingen. Het liefst een tussenpoos van een jaar of 3 tussen de doorkomsten.
Sowieso wat de grotere bands op de diverse podia betreft.
3 jaar is wel het ideale interval ja. Alleen in de praktijk niet altijd haalbaar, soms zal je het met een tussenpoos van 2 jaar moeten doen. Headliner herhaling is al snel een zwaktebod vind ik, alleen als noodgreep is het wel te begrijpen (zoals Machine Head in ‘23 / ‘24). Judas Priest was wat teveel, 3 keer in 4 jaar is toch echt overkill.
Vraag is of een band / act als Pendulum het beste uit de verf komt op een buitenpodium. Perfecte Marquee afsluiter, voor main best wel een gok. Zie wel een subslot onder een Electric Callboy voor me, zeg uurtje of 9 / half 10 op main. Pendulum / Electric Callboy / Bring Me The Horizon bijvoorbeeld (wat echt een absurd goede main bezetting zou zijn natuurlijk)?
Ik vrees dat die hun tour pas start rond Wacken. Ik vrees dat die geen 2 maanden in Europa blijven en al helemaal geen 2 keer in minder dan 6 maanden de oversteek maken
Bwau, Finse band. Kans bestaat dat die shows aannemen over heel Europa volgend jaar.
Maar Alcatraz is zeker een leuk festival en zelfs aan te raden voor een heel weekend!
Dit betekent nog niets, het is slechts een eerste reeks namen. LOG is misschien wel de volgende headliner die over een paar weken wordt aangekondigd...