Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
er zijn dan ook geen echt grote kleppers op de festivals (graspop of werchter), als je ziet dat we vorig jaar zaten met bands als Iron Maiden, Slipknot, Linkin Park in volle hype, NIN, Korn, etc
En dit jaar staan de echt grote namen liever op hun eigen shows, (Radiohead, SOAD, Metallica, etc)
alcatraz is op dit moment toch de vreemde vogel die wel hard aan het gaan is in de verkoop, en misschien net daarom dat het bij graspop minder gaat? (het is natuurlijk nog altijd gokken hoe goed de graspop verkoop gaat)
rock am ring was trouwens ook heel snel uitverkocht
Inferno en devils lake verkochten vorig jaar ook vrij laat uit volgens mij
Is gewoon een gevolg van bizarre prijsstijging
Met de marges die ze daarop behalen zullen ze er wel vrede mee hebben dat het in enkele maanden uitverkoopt ipv in enkele uren/dagen
Tenzij GnR bereid is hun show in te korten naar 1,5 uur, dat kan nog wel te pruimen zijn toch? Volgens mij biedt het schema geen ruimte voor 3 uur, waarmee dit minder haalbaar lijkt. Ik zou ook op Ghost of Gojira gokken
Maar die plek is al in gebruik door President. Zal dus een plekje lager moeten maar dat zal geen problemen opleveren denk ik.
Op Hurricane en Southside staan die AI-lummels trouwens wel gewoon netjes in niemandsland op de poster al kan dat nog steeds inhouden dat ze een stage afsluiten.
Tenzij GnR bereid is hun show in te korten naar 1,5 uur, dat kan nog wel te pruimen zijn toch? Volgens mij biedt het schema geen ruimte voor 3 uur, waarmee dit minder haalbaar lijkt. Ik zou ook op Ghost of Gojira gokken
Shinedown als sub op vrijdag misschien dan maar? Lijkt me niet de grote donderdag headliner (misschien ooit?), maar die nieuwe single Searchlight is wel lekker! Gewoon even EU exclusive boeken! (of stonden ze al ergens?)
Hoop nog altijd op een stunt van graspop en hoop dat ze machine head 2 x kunnen overtuigen....1 x voor de oversteek te maken en 1 x voor de headlinespot!!
Dat was natuurlijk ook wel heel uitzonderlijk, tot enkele jaren geleden verkocht gmm bijna nooit uit. En als het al uitverkoopt is het meestal echt laatste week of weken voor het festival start.