Moet zeggen dat die muziek van Tremonti en Myles Kennedy niet eens onderdoet aan Alter Bridge. Natuurlijk heb ik nog geen 'Blackbird' of 'Open Your Eyes' gevonden maar het is zeer vermakelijk!
Die spelen hoogstens een namiddagslotjeMaybe Halestorm one of the Sub at Saturday?
They are in Riga on thursday and Lille on Monday.
So Graspop fits perfect in their route.
Inderdaad, als die komen zal het wel wel een van de ontbrekende + acts op de main worden. Maar daar moeten nog ook verschillende namen bij komen, dus kan perfectDie spelen hoogstens een namiddagslotje
Hebben gewoon al de AFAS status dus sub lijkt me prima kunnen. Hebben ook een 'kleiner' optreden in Eindhoven dus komt goed uitDie spelen hoogstens een namiddagslotje
Die ook nog eens voor geen meter verkoopt. Halestorm heeft één jaar die AFAS-status gehad, maar dat is ook niet meer wat het geweest is.Hebben gewoon al de AFAS status dus sub lijkt me prima kunnen. Hebben ook een 'kleiner' optreden in Eindhoven dus komt goed uit
Ik zie die eigenlijk ook als headliners eerlijk gezegd ... . Van hun eigen specifieke stages kan ik ze moeilijk dagopeners noemen ehDan zijn ze toch geen headliner? Dan kunnen we Jinjer ook een headliner noemen dit jaar of Flogging Molly. Laten we die term niet gaan devalueren
Ik zie die eigenlijk ook als headliners eerlijk gezegd ... . Van hun eigen specifieke stages kan ik ze moeilijk dagopeners noemen eh![]()
Doet me een beetje denken aan die keer dat ik met mijn band gevraagd werd voor een festival en in de onderhandelingen kwamen we uit op een deal dat we iets minder geld kregen dan gewoonlijk maar dat we als tegenprestatie het festival mochten headlinen, wat dan uiteraard weer wat extra exposure geeft. Dus prima wel, als beginnende band. Bleek dat ze die deal met meerdere bands hadden gesloten en ze voor elke band een aparte poster hadden gedrukt waar jouw band dan bovenaan stond, hahaha. Dus uiteindelijk stonden we ergens in de middag ons setje te spelen.Maar als het gaat over bands die Graspop headliner zijn geweest, dan heb je het gewoon over mainstage afsluiters van de North en South stage, de mainstage 1 afsluiters en eventueel ook nog de mainstage 2 afsluiters (afhankelijk of je van 2019 en eerder alleen de apart aangekondigde headliners als headliners ziet of ook de andere stage afsluiters)
Dat bands een stage headlinen, betekent niet dat ze Graspop headliners zijn.
Graspop zal zelf die spots als headliner voor de Jupiler stage niet verkopen aan de bands als een headlinepositie op het festival neen. Want dan zouden de bands wel eens kwaad kunnen worden. Wel als een headlinepositie van de Jupiler stage. Ik snap de punten wel. Ik heb ook Koekdoos zijn post geliket met een reden. Maar ik mag toch zelf een Jupiler headline positie beschouwen als een headline positie?Doet me een beetje denken aan die keer dat ik met mijn band gevraagd werd voor een festival en in de onderhandelingen kwamen we uit op een deal dat we iets minder geld kregen dan gewoonlijk maar dat we als tegenprestatie het festival mochten headlinen, wat dan uiteraard weer wat extra exposure geeft. Dus prima wel, als beginnende band. Bleek dat ze die deal met meerdere bands hadden gesloten en ze voor elke band een aparte poster hadden gedrukt waar jouw band dan bovenaan stond, hahaha. Dus uiteindelijk stonden we ergens in de middag ons setje te spelen.
Sorry voor de off-topic!
Graspop zal zelf die spots als headliner voor de Jupiler stage niet verkopen aan de bands als een headlinepositie op het festival neen. Want dan zouden de bands wel eens kwaad kunnen worden. Wel als een headlinepositie van de Jupiler stage. Ik snap de punten wel. Ik heb ook Koekdoos zijn post geliket met een reden. Maar ik mag toch zelf een Jupiler headline positie beschouwen als een headline positie?
Maar in dat gesprek kwam het voor mij over als elke headliner. Dus kunnen we het op een misverstand houden? Ik had er ook wel duidelijk bij gezet "wel van de Jupiler stage"Tuurlijk mag je het zien als een headline positie, alleen in een discussie/gesprek over de absolute headliners van het festival heb je er niet veel aan, bedoelde ik vooral. Hier thuis spreek ik ook over een headlineshow van Airbourne (alleen wel in context als "jupiler-headliner") en zou voor mij die dag ook "de absolute headliner" zijn.
Eerder op hun show in de Lotto Arena. Nederland speelt niet mee voor GMM.Zouden ze moeten wachten totdat BFMV volgende week hun gig gespeeld hebben in de afas voor dat ze ze kunnen/mogen aankondigen ?
En volbeat zou binnenkort tour voor 2025 bekend maken....is daar misschien het wachten op ?
Voor mij klinkt het eerder als vrij standaard country met af en toe een zwaar stuk in.Is Hardy nou Nu-metal? Het lijkt mij meer alternative rock met een flinke lading country en af en toe een uithaal tegen het grunten aan.
Met de show die ik gisteren gezien heb in Londen durf ik te zeggen ja. Maar dan dan wel 9 februari in Lotto Arena. Maar geen idee of Graspop het aandurft en het headliner waardig vind, dus op sub op zaterdag lijkt mij ook een optie.Zouden ze moeten wachten totdat BFMV volgende week hun gig gespeeld hebben in de afas voor dat ze ze kunnen/mogen aankondigen ?
En volbeat zou binnenkort tour voor 2025 bekend maken....is daar misschien het wachten op ?