Graspop Metal Meeting 2025

Als je met genoeg geld gooit kun ja practisch alles boeken, maar dan is de vraag of het nog rendabel is.
denk dat parkway drive nu wel een goeie naam heeft zeker na de laatste passage, sabaton gezien de goeie band met het festival is ook misschien mogelijk, te zien hoe hard dat exclusiviteitscontract met sweden rock is.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
denk dat parkway drive nu wel een goeie naam heeft zeker na de laatste passage, sabaton gezien de goeie band met het festival is ook misschien mogelijk, te zien hoe hard dat exclusiviteitscontract met sweden rock is.
Parkway Drive in 2023 was inderdaad echt fenomenaal! Top 3 optredens van dat jaar voor mij!
Indien ze echt voor zo een noodoplossing gaan zou ik ze ook veel liever zien komen dan Sabaton. Ik vind twee Powermetal headliners nu net wat veel van het goeie 😅

Zal mij ook altijd bijblijven Parkway Drive 2023. 8 security mensen om een tafel te plaatsen waar hij ineens opzat naast mij...

• Leuk
Waarderingen: dennis87
Parkway Drive in 2023 was inderdaad echt fenomenaal! Top 3 optredens van dat jaar voor mij!
Indien ze echt voor zo een noodoplossing gaan zou ik ze ook veel liever zien komen dan Sabaton. Ik vind twee Powermetal headliners nu net wat veel van het goeie 😅
Maar dat geldt dan niet voor twee metalcore, glam metal, heavy metal, etc.?

Iets heel anders... ik zie dat de VIP dag tickets voor donderdag zijn uitverkocht. Niks nieuws hier, maar wel dat er nu een "waiting list" is. Kan me niet herinneren dat vroeger gezien te hebben...

En wat betekent dat, dat ze evt niet genoeg combi tickets verwachten te verkopen?

Hier ook genoten van Currents! Wat een gelaagd geluid! En wat een zanger/frontman! We stonden redelijk dicht vooraan en zijn flink weggeblazen.

Miss May I leek me vooraf niet helemaal in mijn straatje, maar wat een energie! Zeker welkom op GMM ‘25!
Sluit ik me helemaal bij aan! Miss May I was goed, aanstekelijke energie. Maar Currents was nóg beter, hebben mijn hooggespannen verwachtingen overtroffen. Massief geluid, echt een enorme muur van gitaren, drums en vocals die je bijna letterlijk omver blaast. Nog een vrij jonge band maar een met heel veel groeipotentie. Verwacht dat ze ‘s middags op Jupiler staan op de zondag, lastig om de massieve geluidsmuur van een zaal over te brengen naar een buitenpodium. Smaakt in ieder geval naar meer, aanrader voor metalcore liefhebbers maar hebben een veelzijdig geluid dat ook liefhebbers van andere subgenres kan aanspreken. Mijn supertip voor komende editie, een must see!

Leuk dat metallica volgend jaar op graspop komt. Ps ik denk dat vandaag de dag is van de laatste headliners.
Zou wel mooi zijn om de vakantie in te gaan met de 1 van de laatste headliners, maar vrees dat we tot het nieuwe jaar moeten wachten. Ergens eind januari denk ik. (Maar ik hoop dat ik er naast zit en we vandaag 1 van de laatste HL krijgen)

Rock For People (CZ) (11 - 14 jun): Kneecap - Dayseeker

Basinfire Fest (CZ) (25 - 28 jun): Moonspell (Wolfheart 30 years)) - Sacred Reich - Tenside - The Dead Daisies

470675907_1124535039674303_4167338760593214515_n-min.jpg

Summerside Festival (CH) (26 - 28 juni) : Europe

470794229_561078716696693_7533993437232014376_n.jpg

Impericon Festival Leipzig (DE) (27 - 28 jun): Paleface Swiss - Boston Manor - As Everything Unfolds - Guilt Trip - Defects

470210846_971496541681622_2957645414760560517_n.jpg

Rock In Bourlon (FR) (27 - 29 jun): Brat - Coilguns - Hellripper 🤘

470216228_1112058570925498_2762716994620499486_n (1).jpg

Midalidare Rock (BG) (11-13 juli): Orden Ogan - Brainstorm

Kdenk dat deze hier nog niet geplaatst is, maar dit kan ervoor zorgen dat deze bands mss graspop gaan skippen omdat het toch dichtbij s (VoA/Vanaheim/Windrose? hadk zelf mss als kandidaten). Dat terzijde, dees affiche staat voor mij gelijk aan een graspop dag dus tgaat het donderdagticket en dit worden ipv combi!

piratemetalparty2025arch.jpg

• Leuk
Waarderingen: Moniek en won666

Users who are viewing this thread