Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wordt die discussie over FiR inmiddels niet een klein beetje langdradig? Heb inmiddels volgens mij alle argumenten wel 20x voorbij zien komen. Ze staan er. Ga ze kijken of niet. Meer smaakjes zijn er niet
laten we hier maar op terug komen wanneer het iets te maken heeft met graspop. Tot die tijd komt hij en hoeven we niet te speculeren waarom hij niet komt, niet zou komen of niet zou willen komen.
laten we hier maar op terug komen wanneer het iets te maken heeft met graspop. Tot die tijd komt hij en hoeven we niet te speculeren waarom hij niet komt, niet zou komen of niet zou willen komen.
Staat op Graspop en cancelt een optreden rond graspop. Een van de weinige posts in dit topic die nog met Graspop te maken heeft ipv de f5 kapot maken, of vandaag is de dag te spammen
ik denk eerlijk gezegd dat Dream Theater en Motionless in white beiden gewoon op de mainstage gaan spelen aangezien ze beiden zo hoog op de poster staan
DT is voor mij dé perfecte Marque headliner. Vrij moeilijke muziek die je beter in een tent met de echte liefhebbers kan ondergaan. Kunnen ze hopelijk ook iets langer spelen. Maar de argumenten qua poster wijzen wel meer op een mainstage plek. Al hebben die plekken op de poster ons in het verleden vaker op het verkeerde been gezet. MiW zie ik wel een hoge mainstagespot pakken. Die trend is dit jaar wel ingezet.
Staat op Graspop en cancelt een optreden rond graspop. Een van de weinige posts in dit topic die nog met Graspop te maken heeft ipv de f5 kapot maken, of vandaag is de dag te spammen
@jimmywe Heb jij toevallig nog info om dit wat te nuanceren?
Aangezien jij aangaf dat The Prodigy is geboekt als headliner, maar die helemaal niet beschikbaar zijn op de dagen dat Graspop nog een headliner nodig heeft, is het opzich ook niet heel vreemd dat men wat in de war is
DT is voor mij dé perfecte Marque headliner. Vrij moeilijke muziek die je beter in een tent met de echte liefhebbers kan ondergaan. Kunnen ze hopelijk ook iets langer spelen. Maar de argumenten qua poster wijzen wel meer op een mainstage plek. Al hebben die plekken op de poster ons in het verleden vaker op het verkeerde been gezet. MiW zie ik wel een hoge mainstagespot pakken. Die trend is dit jaar wel ingezet.
Ik denk dat het plaatsen van hen op Sub van Iron Maiden zoals in 2005 (Wat een combo!!! ) precies de kans zou zijn om deze magische Band voor te stellen aan mensen die het niet onder de Marquee zouden gaan zien (en vooral niet tegerlijkertijd met Iron Maiden!
Wat denk je?
Ik denk dat het plaatsen van hen op Sub van Iron Maiden zoals in 2005 (Wat een combo!!! ) precies de kans zou zijn om deze magische Band voor te stellen aan mensen die het niet onder de Marquee zouden gaan zien (en vooral niet tegerlijkertijd met Iron Maiden!
Wat denk je?
Ik denk dat je daad absoluut gelijk in hebt. Ik denk tevens ook dat de helft van het publiek het na 10 minuten al zat is wat de sfeer niet ten goede komt. Ik plant mezelf dan wel vlak voor het podium met de fans waardoor je het minder ervaart, maar toch. Ik denk overigens wel dat na zo lange afwezigheid meer mensen ze willen zien dan in de Marque past. Tickets voor Afas waren ook snel uitverkocht voor belachelijke prijzen en bij Ticketswap zakte ze ook nooit meer onder de originele prijs. Dus misschien is main dan wel de verstandige zet.
@jimmywe Heb jij toevallig nog info om dit wat te nuanceren?
Aangezien jij aangaf dat The Prodigy is geboekt als headliner, maar die helemaal niet beschikbaar zijn op de dagen dat Graspop nog een headliner nodig heeft, is het opzich ook niet heel vreemd dat men wat in de war is
Wat moet er juist genuanceerd worden? Dat ze 100% zeker geboekt waren heb ik ook nergens gezegd. Heb die naam horen passeren.
Maar dat ze nog niet zijn aangekondigd is ook niet per se goed of slecht nieuws.
Uiteindelijk is een festival programmeren ook puzzelen en hopen dat alles op zijn plaats valt.
Ik snap dat ze goed in de Marquee zouden passen, maar ik denk dat er toch best een grote groep mensen is die zowel Dream Theater als Power Wolf als Iron Maiden wil zien. Door ze als Marquee sluiter te plaatsen krijg je dan een hele vervelende overlap voor velen.
Ik hoop dus gewoon op een plek als sub op de Mainstage. Scheelt een boel keuzestress voor velen!
Wat moet er juist genuanceerd worden? Dat ze 100% zeker geboekt waren heb ik ook nergens gezegd. Heb die naam horen passeren.
Maar dat ze nog niet zijn aangekondigd is ook niet per se goed of slecht nieuws.