Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou King Diamond misschien naar de mainstage kunnen verplaatsen na de HL bijvoorbeeld. Dat hij in het donker als laatste speelt na de headliners.
Dus dat je de constructie:
Till HL (north) ---> T.B.A. HL (South) ----> King Diamond (North)
Ik weet niet of dit vaker gebeurd, maar in het geval ze geen "grote" headliner kunnen regelen voor de South zie ik dit ook nog wel als optie
Zou King Diamond misschien naar de mainstage kunnen verplaatsen na de HL bijvoorbeeld. Dat hij in het donker als laatste speelt na de headliners.
Ik weet niet of dit vaker gebeurd, maar in het geval ze geen "grote" headliner kunnen regelen voor de South zie ik dit ook nog wel als optie
Till is al aangekonigd als afsluiter van de North. Wie weet hebben ze een oudere naam voor South die eerder dan Till speelt als headliner, dan lukt dit.
Zou ik zelf wel zien zitten, maar weet niet of het een echte festival afsluiter zou zijn. Daar is hij niet "populair genoeg" voor
Misschien nog niet nee, maar over enkele jaren misschien wel. Die band heeft echt een serieuze armada aan fans, zeker online.
Dat is ook te merken aan het aantal polls dat ze kapen, o.a hier op Festileaks, toen we zelfs werden vereerd met een hoogstpersoonlijk bezoek van de almachtige FOXGOD..
Met name populair onder veel tieners (de Gen Z generatie zeg maar), die momenteel wellicht nog iets te jong zijn om festivals te bezoeken, maar ook daar zal dus wel verandering in komen..