Jemig wat een zwakke headliner op zaterdag. Ik vond Europe vorig jaar al erg slecht, voor de meesten toch een eendagsvlieg, had gewoon Epica of Testament moeten zijn.Day tickets are on sale now!![]()
American hard rock & funk metal band Extreme will be headlining the Prison Stage on Saturday 9 August.![]()
After Extreme, crowd favourites and special guests Avatar will close proceedings on the Prison Stage.![]()
American punk rock / funk metal / nu-metal legends Snot(Band) are replacing Bloodclot who, unfortunately, will not be attending our little shindig in Kortrijk next summer.![]()
The same goes for Full of Hell, whose slot will be taken over by death metal / hardcore / sludge merchants Mammoth Grinder.![]()
And there’s more good news because The Hellacopters, Wolfmother, Helmet, Evergrey, Wednesday 13, Warbringer, HERIOT, Slomosa, Frayle, MYRATH, Frog Leap Studios and Liliac have also been added to our 2025 line-up.![]()
Bekijk bijlage 12129
Hadden we hier iets voor GMM verwacht? Op wellicht Avatar of Extreme in de namiddag niet echt, lijkt mij. Matige aanvulling als je het aan mij vraagt.
Maar Extreme is toch echt wel een dieptepunt, niemand beneden de zestig die daar echt blij van wordt, de meesten kennen alleen "more then words".
Ben ook geen fan van Avatar, maar die zijn in ieder geval een beetje relevant, had hun dan gekozen.
Ik weet dat Alcatraz ook een "hard rock" festival is, maar dit is wel heel erg "voor de liefhebbers".