Graspop Metal Meeting 2025

Dan vraag ik me toch wel af welke bands ze gaan promoveren naar headliners.. (Dit jaar of de volgende jaren)
Dit zijn momenteel zowat de enige waar ik op kan komen..

- Electric callboy
- sleep token
- Bad omens ? (heb niet echt een referentie van hun shows)
- Architects

• Leuk
Waarderingen: MartinB
Dan vraag ik me toch wel af welke bands ze gaan promoveren naar headliners.. (Dit jaar of de volgende jaren)
Dit zijn momenteel zowat de enige waar ik op kan komen..

- Electric callboy
- sleep token
- Bad omens ? (heb niet echt een referentie van hun shows)
- Architects

Puur op populariteit gebaseerd (en geef toe het zou leuk zijn) en volledig subjectief:
  • Ghost
  • Amon Amarth
  • Arch Enemy
  • Bullet For My Valentine
  • Lamb Of God
  • Evanescence
  • In Flames
  • Soulfly
Op termijn als alle puzzelstukjes goed vallen en nog veel subjectiever:
  • Trivium
  • Motionless in white
  • The Ghost Inside
  • Landmvrks
  • Zeal and Ardor

Puur op populariteit gebaseerd (en geef toe het zou leuk zijn) en volledig subjectief:
  • Ghost
  • Amon Amarth
  • Arch Enemy
  • Lamb Of God
  • Evanescence
  • In Flames
  • Soulfly
  • Trivium
  • Motionless in white
  • The Ghost Inside
  • Landmvrks
  • Zeal and Ardor
Ghost ben ik wel mee akkoord! Ze zijn practisch al headliners tegenwoordig.
Log en Evanescence zie ik precies als Subs dus zou inderdaad wel logisch lijken om op termijn te promoveren maar de rest weet ik nog niet zo zeker! Maar dat kan evengoed zijn omdat ik niet zo heel bekend ben met de rest van de bands (Amon amarth, BFMV, In flames, Soulfly)

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
No Muse, huh?
That's a bit of a bummer. Then again, the Saturday doesn't really need a band of this caliber as Korn is one of the bigger North Stage headliners in recent memory. If anything, the Sunday could still use a good headliner with Till being a polarizing pick for North Stage.

Soulfly was op hun hoogtepunt een grote band, maar als die nu geboekt zouden worden zou het waarschijnlijk ergens begin van de middag mainstage worden. Is niet veel meer van over, staan op alle festival lineups erg laag tegenwoordig.

Electric Callboy op herhaling boeken en promoten naar headliner terwijl ze volgend jaar al een ander Belgisch festival hebben en nog een grote zaalshow uit te verkopen hebben zou echt een uiterst zwaktebod zijn, zou dan ook echt nauwelijks tickets verkopen.

• Ghost
  • Amon Amarth
  • Arch Enemy
  • Lamb Of God
  • Evanescence
  • In Flames
  • Soulfly
  • Trivium
  • Motionless in white
  • The Ghost Inside
  • Landmvrks
  • Zeal and Ardor
Ik vrees dat Trivium de omgekeerde richting aan het uitgaan is. Die waren tijd vrij populair en paar keer quasi sub, denk dat ze nu zelfs al lager zouden staan.

Soulfly was op hun hoogtepunt een grote band, maar als die nu geboekt zouden worden zou het waarschijnlijk ergens begin van de middag mainstage worden. Is niet veel meer van over, staan op alle festival lineups erg laag tegenwoordig.

Electric Callboy op herhaling boeken en promoten naar headliner terwijl ze volgend jaar al een ander Belgisch festival hebben en nog een grote zaalshow uit te verkopen hebben zou echt een uiterst zwaktebod zijn, zou dan ook echt nauwelijks tickets verkopen.
Na de show van vorig jaar zijn ze voor mij absoluut headliner waardig maar ik hoop dat de de organisatie dat pas in 2026 doet natuurlijk. zo een promotie doen op herhaling zou idd vrij zwak zijn

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread