Graspop Metal Meeting 2025

Ontzettend blij met: Savatage, Creeper, Dragonforce, Dream Theater, In Flames, Gloryhammer, Hatebreed, Pertubator, Spiritbox The Hu en Flogging Molly.

Vooral The Hu en Savatage, beide nog nooit gezien

Vraag: is FiR nu wel of geen headliner? Hij staat als logo naast headliners Powerwolf en Till Lindeman.

Hoop het niet, Radne is een walgelijk persoon, maar goed ieder zijn eigen.
Voelt een beetje alsof ze wel headliner zijn maar de controversie willen vermijden dus ze het maar samen met de rest aankondiging.

Wellicht waren ze van plan gister enkel FiR aan te kondigen maar hebben ze er van af gezien uit angst voor boze reacties.

Ps is denk dat het hier voorlopig bij blijft, ik zie ze niet morgen weer een nieuwe poster maken, maar ik hoop dat ik het fout heb.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Was dus inderdaad bedoeling om gisteren Falling in Reverse aan te kondigen. Is ook voor vrijdag.

Maar het was nooit echt issue vermits het pakket vandaag zou komen. Belangrijk dat het met zo’n grote drop voor donderdag en vrijdag zou zijn, dat er niks kon fout lopen met de communicatie.
But Falling in Reverse are not headliners

So far we’ve announced the following headliners for GMM 2025:
• Iron Maiden (Thursday 19 June 2025 – South Stage);
• Powerwolf (Thursday 19 June 2025 – North Stage);
• Slipknot (Friday 20 June 2025 – South Stage);
• Korn (Saturday 21 June 2025 – North Stage);
• Till Lindemann (Sunday 22 June 2025 – North Stage).

Maar enfin, wat een namen en net op een jaar dat ik niet volledig kan gaan.
Ik ga toch iets proberen forceren dan voor vrijdag.

Veel leuks, weinig nieuws/vernieuwends lijkt me (niet qua first-timers, maar algemeen bands die ik nog niet zag). Veilige drop die ik misschien vanonder nog iets meer zou moeten uitpluizen. Mijn jaarlijkse keuze GMM/Alcatraz wordt ee niet gemakkelijker op, maar voorlopig wijst die nog richting Kortrijk.
Zeer blij dat Motionless In White zo'n hoge plek krijgt trouwens, verdiende spot.

• Geweldig
Waarderingen: Steph85
Donderdag

Death Angel
Dream Theater
Flogging Molly
Hatebreed
Iron Maiden
Motionless In White
Municipal Waste
Orbut Culture (!!!)
Paradise Lost
Powerwolf
Psychonaut

Vrijdag

Gloryhammer
Slipknot
The Ghost Inside

Zaterdag

Airbourne
Amen Ra
Apocalytica
Dragonforce
Kittie (!!!)
Korn
Lorna Shore
Spiritbox
Sylosis
Whitechapel

Zondag

Angelus Apatrida (!!!)
Beyond The Black
Fit For An Autopsy
Heaven Shall Burn
King Diamond (!!!)
Savatage (!!!)
Seven hours After Violet (!!!)
Till Lindemann

Wat opmerkingen

1. De vrijdag is echt extreem zwak voor mij. De zwakste dag eigenlijk denk ik ooit voor mij sinds ik naar Graspop ga
2. Opvallend dat Fit For An Autopsy en Syslosis al worden aangekondigd, verkoopt die show van deze zondag in Antwerpen dan zo goed?
3. Waarom staat Falling In reverse hoger dan Powerwolf (dat op zich is al een vraag voor mij wacht maar hold, er komt nog een deel achter hahaha) en Till Lindemann, terwijl die geen aparte aankondiging hebben gehad?
4. Alle bands met uitroeptekens zijn de bands die ik nog nooit gezien heb. Op die vrijdag heb ik er dus geen enkele, op zondag heb ik er even veel als ik er zou moeten hebben en principe over een heel weekend. Kittie, Angelus Apatrida en Savatage zijn voor mij waarschijnlijk de drie belangrijkste acts van het weekend
5. Ik koop denk ik wel een combi ticket dit jaar maar vrijdag denk ik niet dat ik er een dag congé ga aan opofferen, misschien over en weer

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
Prima line-up. Hoop bands die ik nog niet ken, voornamelijk in de onderste sector van de line-up. Een hoop core hoog op de bill, dus ik hoop de dat komende headliner/sub geen core wordt.

Donderdag

Death Angel
Dream Theater
Flogging Molly
Hatebreed
Iron Maiden
Motionless In White
Municipal Waste
Orbut Culture (!!!)
Paradise Lost
Powerwolf
Psychonaut

Vrijdag

Gloryhammer
Slipknot
The Ghost Inside

Zaterdag

Airbourne
Amen Ra
Apocalytica
Dragonforce
Kittie (!!!)
Korn
Lorna Shore
Spiritbox
Sylosis
Whitechapel

Zondag

Angelus Apatrida (!!!)
Beyond The Black
Fit For An Autopsy
Heaven Shall Burn
King Diamond (!!!)
Savatage (!!!)
Seven hours After Violet (!!!)
Till Lindemann

Wat opmerkingen

1. De vrijdag is echt extreem zwak voor mij. De zwakste dag eigenlijk denk ik ooit voor mij sinds ik naar Graspop ga
2. Opvallend dat Fit For An Autopsy en Syslosis al worden aangekondigd, verkoopt die show van deze zondag in Antwerpen dan zo goed?
3. Waarom staat Falling In reverse hoger dan Powerwolf (dat op zich is al een vraag voor mij wacht maar hold, er komt nog een deel achter hahaha) en Till Lindemann, terwijl die geen aparte aankondiging hebben gehad?
4. Alle bands met uitroeptekens zijn de bands die ik nog nooit gezien heb. Op die vrijdag heb ik er dus geen enkele, op zondag heb ik er even veel als ik er zou moeten hebben en principe over een heel weekend. Kittie, Angelus Apatrida en Savatage zijn voor mij waarschijnlijk de drie belangrijkste acts van het weekend
5. Ik koop denk ik wel een combi ticket dit jaar maar vrijdag denk ik niet dat ik er een dag congé ga aan opofferen, misschien over en weer
voor de vrijdag zou ik zeker:

as everything unfolds
house of protection
northlane eens bekijken

en jinjer is toch al een gevestigde waarde tegenwoordig

• Leuk
Waarderingen: won666
Hmmmm... Potentieel toch maar weer naar de dagtickets?
Dikgedrukt is daadwerkelijke must, de rest is een soort van must. Gaat hem zo nog niet worden in ieder geval. Hopelijk nog een mooie headliner voor de zaterdag erbij, en dan kunnen het nog wel twee dagtickets worden!

Donderdag:
- Iron Maiden
- Powerwolf
- Epica
- Beast in Black
- Charlotte Wessels

- Motionless in White

Vrijdag:
- Gloryhammer
- Skillet

Zaterdag:
- Airbourne
- Apocalyptica

- Bad Wolves puur voor die Cranberries cover
- DragonForce
- The Dead Daisies
- The Hu

Zondag:
- Beyond the Black

• Geweldig
Waarderingen: Kneuzer

Neem aan dat ze vrijdag dan 3 HL hebben?

Ik zou het niet zo interpreteren 🫢😉

Users who are viewing this thread