Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zoals ik het zie zijn Korn, falling in reverse, till lindeman en powerwolf dus main 2 headliners. dus zouden er nog 2 headliners moeten bij komen naast iron maiden en slipknot
Holy shit, dit is vooralsnog niet men jaar 88 namen en enkel echt blij met skillet en beast in black, from ashes to new, nothing more, allen nen andere dag ofc
Wow! Dream Theater, In Flames, Airbourne, Epica, Skillet, Beast in Black, Beyond the Black, Dragonforce, Gloryhammer, Imminence, The Raven Age en eindelijk Psychonaut!
falling in reverse (wil het echt wel eens gezien hebben maar weet niet als ik echt nog fan wil izijn van die man)
motionless in white
spiritbox
lorna shore
the ghost inside
flogging molly
heaven shall burn
as everything unfolds
currents
dayseeker
from ashes to new
house of protection
imminence
northlane
orbit culture
seven hours after violet
Was dus inderdaad bedoeling om gisteren Falling in Reverse aan te kondigen. Is ook voor vrijdag.
Maar het was nooit echt issue vermits het pakket vandaag zou komen. Belangrijk dat het met zo’n grote drop voor donderdag en vrijdag zou zijn, dat er niks kon fout lopen met de communicatie.
Heerlijke drop!! Death Angel, Dragonforce, Dream Theater, Heaven Shall Burn, Hatebreed, Jinjer, Krokus, Lagwagon, Lorna Shore, Northlane, Paradise Lost, Sacred Reich,... Ik krijg nu al keuzestress en dan moeten er nog namen volgen.