Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een hypocrisie ook… 20 euro parking vragen, en opnieuw betalen als je op en af rijdt, zogezegd voor het milieu, om nu 35 euro camping op te leggen als je wel ter plaatse overnacht.
voor de mensen die al een vip ticket hebben genomen, hoe dicht is die vip parking? stel dat ik een vipticket neem en op de camping blijf, hoe dicht staat mijn auto dan? en ook gewoon welke accommodaties zijn er verder nog?
VIP parking is volgens mij enkel open vanaf donderdag tot en met zondag. Wie op boneyard verblijft wordt al jaren aangeraden om op de gewone parking te gaan staan.
Misschien is dit hun taktiek:
Alles duurder maken, mensen beginnen te zagen, en dan vanmiddag BAM, System of a Down staat op graspop.
Niemand die nog zaagt, en iedereen die snel een ticket koopt.
Mijn rug kan geen camping aan, dus ik wou Devil's Lake doen zoals 2 jaar geleden, maar 1409 euro voor 2 personen is mij toch iets te gortig. Als je dan nog het eten, drinken en een paar bandshirts rekent, ben je een kleine 2000 euro kwijt. Geen idee of ik dat er nog aan wil geven, zeker als je bedenkt dat qua bands er maar 1 is die mij ietwat interesseert (Korn). De rest heb ik al gezien (Iron Maiden) of interesseert mij totaal niet (de andere 2).
Mijn rug kan geen camping aan, dus ik wou Devil's Lake doen zoals 2 jaar geleden, maar 1409 euro voor 2 personen is mij toch iets te gortig. Als je dan nog het eten, drinken en een paar bandshirts rekent, ben je een kleine 2000 euro kwijt. Geen idee of ik dat er nog aan wil geven, zeker als je bedenkt dat qua bands er maar 1 is die mij ietwat interesseert (Korn). De rest heb ik al gezien (Iron Maiden) of interesseert mij totaal niet (de andere 2).
Alles duurder maken, mensen beginnen te zagen, en dan vanmiddag BAM, System of a Down staat op graspop.
Tja dit of een ongelooflijke undercard en ik sta er wss ook weeral. Al begint het nu wel waarschijnlijker te worden dat ik niet ga of eens bij de pa van mijn vriendin hoor of ze nog vrijwilligers zoeken
Ik vraag me inderdaad af of ze nu wel een max gaan zetten op de Boneyard camping
Eerder kon dat natuurlijk niet, en waren ze verplicht een plekje te hebben voor iedereen zijn tent. Waardoor de camping ook eerder overvol werd en men hun tent overal maar neergooide, op het looppad bijvoorbeeld.
Dat verwacht ik zeker wel voor de boneyard en the crypt.
Vraag is of er nu meer toeschouwers gaan komen dat ze een extra camping of willen of dat dit drukte spreiden is en ook scenario's zoals vorig jaar makkelijker kunne opvangen.
Mocht hetzelfde aantal toeschouwers blijven dan is het niet gek dat er een hoop geld bij moet die niet uit extra klanten kan worden gehaald. Denk aan infrastructuur, voorzieningen, catering, beveiliging.
Maar vrij interessante ontwikkeling en ja ook ik had er liever 10 pintjes van gehad.
Vind ik echt jammer. Mensen die een bed nodig hebben voor rug, benen, gelijk welke ledematen, worden gepluimd hierdoor.
Metalpark is al 30 jaar oud, dus daar 700+ voor vragen is ook wel gedurfd. In 2023 nog gedaan, maar is het niet perse waard. Alles is oud, zand komt onder de deur waaien, bbq die je niet mag gebruiken voor brandveiligheid, badkamer vuil,…
Ik vraag me inderdaad af of ze nu wel een max gaan zetten op de Boneyard camping
Eerder kon dat natuurlijk niet, en waren ze verplicht een plekje te hebben voor iedereen zijn tent. Waardoor de camping ook eerder overvol werd en men hun tent overal maar neergooide, op het looppad bijvoorbeeld.
Vraag me ook af of er nu een maximum gehanteerd gaat worden? Zou denken van wel als er ook kaarten verkocht gaan worden. De capaciteit van The Boneyard zat wel aan zijn max, dus met een extra camping en extra plaatsen zou het goed zijn hier ook een max voor in te stellen. Wordt het hopelijk wat comfortabeler van en niet leuren voor een plekje tussen de scheerlijnen van andere tenten.
Vraag me ook af of er nu een maximum gehanteerd gaat worden? Zou denken van wel als er ook kaarten verkocht gaan worden. De capaciteit van The Boneyard zat wel aan zijn max, dus met een extra camping en extra plaatsen zou het goed zijn hier ook een max voor in te stellen. Wordt het hopelijk wat comfortabeler van en niet leuren voor een plekje tussen de scheerlijnen van andere tenten.
Eerlijk gezegd denk ik dat niet veranderd maar ze niet meer op paden laten bouwen aan het eind van de dag.
Dit stukje tekst helpt daarbij ook niet echt.
Ik kom later dan mijn vrienden. Mag ik mijn tent nog bij hen opzetten?
Dat kan, maar alleen als er nog plaats is en alle ‘gaten’ niet opgevuld zijn en je een geldig Boneyard-campingticket/Boneyard-campingbandje hebt.
Vind ik echt jammer. Mensen die een bed nodig hebben voor rug, benen, gelijk welke ledematen, worden gepluimd hierdoor.
Metalpark is al 30 jaar oud, dus daar 700+ voor vragen is ook wel gedurfd. In 2023 nog gedaan, maar is het niet perse waard. Alles is oud, zand komt onder de deur waaien, bbq die je niet mag gebruiken voor brandveiligheid, badkamer vuil,…
Wij verbleven toen in het hotel en dat viel best wel mee. Alleen geen airco, wat geen pretje was met 30+ graden elke dag. Voor dat geld mag je tegenwoordig wel verwachten dat je het een beetje fris kan maken in je kamer, ipv in een sauna terecht te komen.
Het leuke is dat je elke avond een frisse douche kan nemen voor je in bed kruipt. Elke ochtend eerst nog gaan zwemmen voor je naar de wei gaat is ook wel leuk, al moet ik zeggen dat dat dik tegenviel op vrijdag en zaterdag (wij zijn zondag vertrokken omdat we naar Bruce Springsteen op TW Classic gingen), aangezien op vrijdag alle scholen uit de buurt kwamen zwemmen en op zaterdag alle toeristen.
ik vraag me af hoe goed die presale zal lopen. donderdag lijkt mij een zekerheid dat die goed zal lopen, en ik denk eigenlijk dat die zondag ook best goed zal lopen. niet onderschatten hoeveel tickets Till wel binnen brengt
En dat mag dus niet, dus inplaats van toegankelijker te maken gewoon extra controle met politie/handhaving. Net zoals ze vorig jaar ook deden met de foutparkeerders.
Het is allemaal ergens te begrijpen maar erg welkom voel ik mij al niet meer