Graspop Metal Meeting 2025

35 euro voor de camping? Ik voorzie nu al een shitstorm op de sociale media, wanneer ze dat aankondigen. Persoonlijk vind ik het goed dat de prijs hetzelfde blijft. Ik blijf toch niet op de camping. Dus liever op deze manier natuurlijk dan dat ze de prijs verhogen voor iedereen naar 344 euro.

Alleen jammer wel dat ik nu niet meer op woensdagavond veronderstel ik mijn Graspopmerch kan afhalen?

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
GnR moet natuurlijk ergens van betaald worden he... Ongeveer 75.000 x €35 kom je toch op even 2.625.000 binnen harken.

Wel echt een schandalige manier van extra uitknijpen. Festival is gewoon echt volledig onredelijk geworden qua prijzen. Ik trek hier ook echt een streep wat dat betreft. Die paar cent of halve euro voor muntjes, paar tientjes op de combi-ticket, enfin dat is te overzien en begrijpelijk. Het betaald parkeren was eigenlijk al een absurd besluit maar dit slaat gewoon nergens op.
Ben benieuwd of dat parkeren nog steeds 15 euro per auto per dag is, of dat ze die ook ineens gaan verhogen..

Vind vooral de timing van deze prijsverhoging na de complete shitshow van vorig jaar op boneyard wel bijzonder. Echter zou het misschien ook kunnen dat ze dit juist doen, net zoals de extra camping om een rampenshow zoals vorig jaar te voorkomen. Beetje advocaat van de duivel spelen.

• Leuk
Weer een verborgen prijsstijging hoor. 35 euro om je tent te zetten op een vlakte met slechte voorzieningen, waar vrouwen een uur in de rij moeten staan om het wc te bezoeken. Wellicht ook betalen om te douchen vanaf volgend jaar

Graspop is duurder dan RW geworden voor mij, terwijl die laatste nog steeds de grootste namen hebben
Ik neem aan dat er vorige jaren op The Boneyard rond de 20000 mensen zaten. Ik neem aan dat ze die nu gaan spreiden over The Boneyard en the Crypt. Dus ik ga er vanuit, dat de rijen aan de wc's dan ook minstens gaan halveren, althans in theorie

• Geweldig
Er zal vast allemaal wel een plan en een strategie aan hangen, maar de bende/chaos die er nu rondom GnR is met wel/niet headliner op Wacken bijvoorbeeld laat mij toch zien dat het gewoon soms allemaal niet te voorspellen is.

Ook niet raar want je moet met 100+ bands afstemmen, in allerlei talen en tijdzones en dan vaak ook nog eens met een booker of ander extern bedrijf, die ook weer belangen hebben of liever later aankondigen vanwege X of Y, en het gaat toch bijna nooit zoals je het zelf (als organisatie) het liefst zou willen. Ook de hele North/South discussie blijf ik bijzonder vinden, want dat beslist niet 1 iemand. Dat is waarschijnlijk een heel overleg en heeft echt niet alleen te maken met de locatie van de VIP plaatsen. Tijdstip, datum, doelgroep, allemaal factoren die meespelen. En het is al vaker gebleken dat het niet altijd echt iets uit maakt.

Velen zouden wel goeie conspiracy theoristen zijn.
There is people here that are trying to guess and to debate all the possibilities but there are cases where some people have contaxts and can share the information. About GnR i can assure you that the will be on tour and in Portugal we have already the day that the stadium is rented, so we can make a statement about that.

Gelekt en weer ingetrokken. Ik bewaar deze opmerking dus even voor het geval dat blijkt dat die gelekte poster aangepast moest worden omdat de datum van Graspop nog ontbrak...
Ze hebben niet voor niets tussen iedere show 2 dagen rust ingepland, die oude mannen hebben dat hard nodig.
Er is helemaal geen plek meer voor Graspop in dat tourschema, dat lijkt me overduidelijk.

• Leuk
Waarderingen: bunsofsteel
Ik neem aan dat er vorige jaren op The Boneyard rond de 20000 mensen zaten. Ik neem aan dat ze die nu gaan spreiden over The Boneyard en the Crypt. Dus ik ga er vanuit, dat de rijen aan de wc's dan ook minstens gaan halveren, althans in theorie
Tenzij ze die wc's ook gewoon spreiden natuurlijk. (n)

35 euro voor de camping? Ik voorzie nu al een shitstorm op de sociale media, wanneer ze dat aankondigen. Persoonlijk vind ik het goed dat de prijs hetzelfde blijft. Ik blijf toch niet op de camping. Dus liever op deze manier natuurlijk dan dat ze de prijs verhogen voor iedereen naar 344 euro.

Alleen jammer wel dat ik nu niet meer op woensdagavond veronderstel ik mijn Graspopmerch kan afhalen?
waarom zou je nietmeer op woensdagavond kunnen komen? het terrein gaat toch open op woensdag en aan de hoofdingang kan je ook je ticket omruilen of ben ik mis?
dan kan je toch nog je merch halen.

Wees maar zeker de voorzieningen ook dan hoor.
Ze hebben wss een deel van de Boneyard niet meer ter beschikking, dan maar een andere camping verder van de wei installeren en dan doen alsof het voor de nachtrust is.

Ik vind € 35 euro voor de camping eigenlijk wel meevallen. Denk dat we alle jaren gigantisch verwend zijn met het feit dat de camping gratis was, ook voor mensen die één dag festival mee pakten. Tuurlijk kunnen we klagen over de voorzieningen, te weinig toiletten/douches etc. maar een vergoeding vragen voor een overnachtingsplaats is toch ook weer niet heel gek bedacht?

Vind vooral de timing van deze prijsverhoging na de complete shitshow van vorig jaar op boneyard wel bijzonder. Echter zou het misschien ook kunnen dat ze dit juist doen, net zoals de extra camping om een rampenshow zoals vorig jaar te voorkomen. Beetje advocaat van de duivel spelen.
En ondertussen dezelfde problemen hebben mocht het weer zo'n blubber boel worden. Een beetje houtsnippers strooien kost al snel blijkbaar 2 mil.

• Leuk
Waarderingen: dvdh666
Vergeet niet dat het festitent gedeelte nu op de Boneyard komt, dat zal ook ruimte innemen. Dat was dit jaar op Inferno.
Overigens hebben ze nu op de Inferno een nieuw concept:
Flink aan de prijs ook, en je krijgt er niet eens een houten vloertje bij. Ben benieuwd wie dat gaat betalen, maar uitverkopen zal het wel doen om één of andere reden.

• Leuk
Waarderingen: won666
Het is te hopen dat de 'camping experience' er op gaat verbeteren dan! mogelijks minder volk aan de sanitaire, paden wat geen modderpoel worden. Anders is het echt schandalig

• Leuk
Waarderingen: dvdh666
Ik vind € 35 euro voor de camping eigenlijk wel meevallen. Denk dat we alle jaren gigantisch verwend zijn met het feit dat de camping gratis was, ook voor mensen die één dag festival mee pakten. Tuurlijk kunnen we klagen over de voorzieningen, te weinig toiletten/douches etc. maar een vergoeding vragen voor een overnachtingsplaats is toch ook weer niet heel gek bedacht?
ik denk dat graspop in belgie het enige major festival was met gratis camping?

• Leuk
waarom zou je nietmeer op woensdagavond kunnen komen? het terrein gaat toch open op woensdag en aan de hoofdingang kan je ook je ticket omruilen of ben ik mis?
dan kan je toch nog je merch halen.
De shirtjes ophaal plek was op de Boneyard, dus daar zal je niet meer kunnen komen zonder Boneyard ticket, was zijn punt vooral denk ik.
Maar ik ga er van uit dat ze dat punt wel verplaatsen, ipv iedereen verplichten om 35 euro uit te geven om zijn shirtje op te halen

• Leuk
Waarderingen: saurus
Ik vind dat je met de dagjes mensen wel een redelijk punt hebt. Voor wie een dag komt zal minder snel geneigd zijn een camping ticket te halen. Wat voor minder lange rijen kan zorgen. Ik vind 35 euro wel gelijk een flinke stap. 10'tje is al een stuk redelijker.

Users who are viewing this thread