Graspop Metal Meeting 2025

Ik ken Savatage niet zo goed, op wat voor spot verwachten jullie die? Zouden die groot genoeg zijn om GMM te headlinen?
Geloof niet dat GMM ooit meerdere headliners heeft gedeeld met Into The Grave, of zelfs 1? Normaal zijn de headliners daar een stuk kleiner.
Vroeger tamelijk wat geluisterd. Ik was ook groot fan van Trans-Siberian Orchestra. Lijkt me zo'n machine head-verhaal. Zodanig lang geleden (+20 jaar los van Wacken '15) dat ze nog festivals speelden dat ze wel 'uniek' zijn nu.

Savatage zou voor mij wel headliner waardig zijn met een goede show na bvb een slipknot. Wat zou dat een geweldige comeback zijn en voor een hele nieuwe generatie de eerste kans zijn ze ooit te zien!!
Helemaal eens,met een mooie productie en dat pak geweldige nummers wat ze hebben gaat dat zeker werken.
Maar zou al enorm blij zijn als ze er staan 😄

I don't know Savatage that well, what kind of spot do you guys expect them to play? Would they be big enough to headline GMM?
I don't think GMM ever shared multiple headliners with Into The Grave, or even 1? Normally the headliners there are a lot smaller.
Until now with Powerwolf :)

Camping dus 35 euro! Zie ook een nieuwe camping, The Crypt. Wat / waar is dat dan, weet iemand meer hierover?

Edit, zie dit nu staan op de site:

• Boneyard: Een tent, die je zelf meebrengt of die door ons wordt klaargezet, vlak bij het festivalterrein
  • The Crypt: Je eigen tent, met parking vlakbij, op een rustige plek iets verder weg van het festivalterrein
Op Boneyard krijg je dus optie voor tenten die worden klaargezet. Met de extra optie van The Crypt zou het dan ook iets rustiger worden op The Boneyard. Is me op zich wel wat waard!

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Ook de hele North/South discussie blijf ik bijzonder vinden, want dat beslist niet 1 iemand. Dat is waarschijnlijk een heel overleg en heeft echt niet alleen te maken met de locatie van de VIP plaatsen. Tijdstip, datum, doelgroep, allemaal factoren die meespelen. En het is al vaker gebleken dat het niet altijd echt iets uit maakt.

Velen zouden wel goeie conspiracy theoristen zijn.
Er zijn maar heel weinig zekerheden op de line-up van GMM, maar een daarvan is dat de op papier grootste headliner (eerstgenoemde op de poster) consequent op de South Stage speelt, aan de kant van de VIP-tribune dus.
Dat was ook altijd al zo toen er maar één headliner werd benoemd. Die stond zonder uitzondering op Main Stage 1 (linkerstage) op het oude terrein, eveneens aan de kant van de VIP-tribune.
Wat dat met conspiracy theories te maken heeft, is mij een raadsel.
Maar als jij een uitzondering op die regel weet te vinden, dan laat het maar weten.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Loek123
met die nieuwe camping komt voor mij ook gelijk de vraag, waar moet ik als inter-camping bezoeker een kaartje voor halen. The Crypt? Boneyard? Komt er nog een aparte interkaartje? Hadden ze naar mijn mening ook al mogen communiceren.

Users who are viewing this thread