Graspop Metal Meeting 2025

Ik moet wel lachen als ik hier mensen zie stellingen poneren alsof het feiten zijn, terwijl ze ook gewoon aan het gissen zijn. Alsof hier volk zit dat ook op de burelen van de organisatie zit en dat soort informatie zomaar op een forum gaat komen zetten.

Ik moet wel lachen als ik hier mensen zie stellingen poneren alsof het feiten zijn, terwijl ze ook gewoon aan het gissen zijn. Alsof hier volk zit dat ook op de burelen van de organisatie zit en dat soort informatie zomaar op een forum gaat komen zetten.
Wie doet dat dan?

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Pessoalmente, estou esperando por King Diamond, mas temo que você esteja certVocê

Ah ik begrijp nu de verwarring ja, mijn "dat kan alsnog toch" was gericht op het aankondigen van 2 headliners, dus het eerste deel van je zin in mijn quote.
I think they are waiting to Hellfest that changed the hole strategy of announcing bands and the will do it until friday, so lets see

Iets wel of niet aankondigen is allemaal heel bewust.
Er zijn allerhande belangen in het spel en het zal je zeker in de toekomst schaden als je er jezelf niet aanhoudt.
Niettemin dat graspop zelf ook nog een organisatie is die zelf interne hordes en strategieën heeft.

Maar neemt niet weg dat speculeren en zeker ook guestimations (zaken die afgeleide kunnen worden, maar nog steeds een onzekerheid hebben) leuk zijn om te doen.
En ja zeker allemaal met een korrel zout nemen.

Tweede punt waarom dit belangrijk is, anders komen we nooit bij pagina 666

Er zal vast allemaal wel een plan en een strategie aan hangen, maar de bende/chaos die er nu rondom GnR is met wel/niet headliner op Wacken bijvoorbeeld laat mij toch zien dat het gewoon soms allemaal niet te voorspellen is.

Ook niet raar want je moet met 100+ bands afstemmen, in allerlei talen en tijdzones en dan vaak ook nog eens met een booker of ander extern bedrijf, die ook weer belangen hebben of liever later aankondigen vanwege X of Y, en het gaat toch bijna nooit zoals je het zelf (als organisatie) het liefst zou willen. Ook de hele North/South discussie blijf ik bijzonder vinden, want dat beslist niet 1 iemand. Dat is waarschijnlijk een heel overleg en heeft echt niet alleen te maken met de locatie van de VIP plaatsen. Tijdstip, datum, doelgroep, allemaal factoren die meespelen. En het is al vaker gebleken dat het niet altijd echt iets uit maakt.

Velen zouden wel goeie conspiracy theoristen zijn.

Ik ken Savatage niet zo goed, op wat voor spot verwachten jullie die? Zouden die groot genoeg zijn om GMM te headlinen?
Geloof niet dat GMM ooit meerdere headliners heeft gedeeld met Into The Grave, of zelfs 1? Normaal zijn de headliners daar een stuk kleiner.

Uiteindelijk zitten we gewoon te wachten tot er een volgende naam dropt en moet je toch iets doen om de tijd te verdrijven.

Speculeren over de volgende naam of het plan achter de bekendmaking is dan het enige wat je kan en bovendien wel leuk.

Ik had zelf in ieder geval niet het idee dat mensen hier met keiharde feiten kwamen.

Ik ken Savatage niet zo goed, op wat voor spot verwachten jullie die? Zouden die groot genoeg zijn om GMM te headlinen?
Geloof niet dat GMM ooit meerdere headliners heeft gedeeld met Into The Grave, of zelfs 1? Normaal zijn de headliners daar een stuk kleiner.
Het lijkt me zo een band die ze net onder de headliners plaatsen zoals een deep purple vorig jaar maar ik kan hier mis in zijn

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Loek123
Marquee/Jupiler Headliner, I would guess.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik gok een marquee headliner maar je weet maar nooit.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Mijn 5 cent na hier 2 u te hebben bijgelezen is idd dat als ze niet 100% de go van de vrijdag HL hadden, we vandaag en morgen nog een HL krijgen en dan op vrijdag om 10:00 of 12:00 een batch.
Ik kan mij 1 van de vorige 2-3 edities een gelijkaardige batch te weten de dag voor verkoop startte en ook wat onverwacht om 12:00 toen!

Users who are viewing this thread