Graspop Metal Meeting 2025

Voorspelling laatste 3 headliners:
-Within Temptation
-Volbeat
-Falling In Reverse

Gewenste laatste 3 headliners:
-Avenged Sevenfold
-Dream Theater
-Muse
A7X nu al op herhaling is wel wat snel. Maar de voorspelling klopt waarschijnlijk wel (helaas). De manager van Within Temptation heeft gewoon een abonnementje afgesloten 20 jaar geleden, Volbeat met de 1-trick-pony kan ik dan ook echt niet uit staan en Falling In Reverse is volgens mij vragen om een last-minute cancellation.

Weer een verborgen prijsstijging hoor. 35 euro om je tent te zetten op een vlakte met slechte voorzieningen, waar vrouwen een uur in de rij moeten staan om het wc te bezoeken. Wellicht ook betalen om te douchen vanaf volgend jaar

Graspop is duurder dan RW geworden voor mij, terwijl die laatste nog steeds de grootste namen hebben

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
met die nieuwe camping komt voor mij ook gelijk de vraag, waar moet ik als inter-camping bezoeker een kaartje voor halen. The Crypt? Boneyard? Komt er nog een aparte interkaartje? Hadden ze naar mijn mening ook al mogen communiceren.
inter staat normaal langs camping inferno

https://www.graspop.be/nl/info/overnachten hierin staat ( net boven het item Toegang) dat Inter op kamping Inferno is
Overheen gelezen thnx! klik ik alleen op verdere info kom ik op een niet beschikbare pagina terecht. Daarmee blijft toch een beetje mijn vraag welk ticket ik zou moeten halen. Aangezien ik niet van plan ben inferno prijzen te moeten betalen terwijl ik geen andere keus heb.

Camping dus 35 euro! Zie ook een nieuwe camping, The Crypt. Wat / waar is dat dan, weet iemand meer hierover?

Edit, zie dit nu staan op de site:

• Boneyard: Een tent, die je zelf meebrengt of die door ons wordt klaargezet, vlak bij het festivalterrein
  • The Crypt: Je eigen tent, met parking vlakbij, op een rustige plek iets verder weg van het festivalterrein
Op Boneyard krijg je dus optie voor tenten die worden klaargezet. Met de extra optie van The Crypt zou het dan ook iets rustiger worden op The Boneyard. Is me op zich wel wat waard!
1732703813967.png
Plannetje gevonden via de website

Weer een verborgen prijsstijging hoor. 35 euro om je tent te zetten op een vlakte met slechte voorzieningen, waar vrouwen een uur in de rij moeten staan om het wc te bezoeken. Wellicht ook betalen om te douchen vanaf volgend jaar

Graspop is duurder dan RW geworden voor mij, terwijl die laatste nog steeds de grootste namen hebben
Douchen kost al een muntje 👀

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
GnR moet natuurlijk ergens van betaald worden he... Ongeveer 75.000 x €35 kom je toch op even 2.625.000 binnen harken.

Wel echt een schandalige manier van extra uitknijpen. Festival is gewoon echt volledig onredelijk geworden qua prijzen. Ik trek hier ook echt een streep wat dat betreft. Die paar cent of halve euro voor muntjes, paar tientjes op de combi-ticket, enfin dat is te overzien en begrijpelijk. Het betaald parkeren was eigenlijk al een absurd besluit maar dit slaat gewoon nergens op.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: talos654 en festivalryo
1732704161730.png

Mijn god, dat is €69 meer voor een 2-persoonstentje dan vorig jaar (en geen gratis douches/beter sanitair meer want op Boneyard...)

• Grrr
Waarderingen: Valthys

Users who are viewing this thread