Graspop Metal Meeting 2025

Zal wel allemaal goed verkopen. Accomodatie zoals glamping verkoopt ook goed aan buitenlanders die zelf geen tent kunnen meenemen. En is makkelijk cashen.

Wees maar zeker de voorzieningen ook dan hoor.
Ze hebben wss een deel van de Boneyard niet meer ter beschikking, dan maar een andere camping verder van de wei installeren en dan doen alsof het voor de nachtrust is.
Dat huis tussen Boneyard en Crypt stond tijdje terug te koop. Die zullen misschien wel stukje land dat er naast lag bijgekocht hebben of bij de gemeente geklaagd dat ze geen pissers in de achtertuin willen.

Met tijdje terug bedoel ik tijdens GMM 2023 trouwens.

Gratis camping op een festival kaliber Graspop was echt een oprechte luxe!
Ik ken niet genoeg van de andere grote festivals in België om elke prijs te weten, maar bij mijn weten zijn de campings daar ook niet gratis.
Meteen roepen dat het een schande is zonder het volgende editie te bezien of er ook niet verbeteringen zijn is altijd makkelijk.

Wees maar zeker de voorzieningen ook dan hoor.
Ze hebben wss een deel van de Boneyard niet meer ter beschikking, dan maar een andere camping verder van de wei installeren en dan doen alsof het voor de nachtrust is.
Het is gewoon extra geld
Peperdure Boutiquetenten op de inferno.
Die ruimte op inferno wordt gecreëerd door de festitenten te verplaatsen naar de Boneyard
Dan vangen ze dat probleem weer op door een camping te maken verder weg 'The Crypt' en te verkopen als een nieuw concept terwijl het gewoon de boneyard is op een andere locatie.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Ik vind dat je met de dagjes mensen wel een redelijk punt hebt. Voor wie een dag komt zal minder snel geneigd zijn een camping ticket te halen. Wat voor minder lange rijen kan zorgen. Ik vind 35 euro wel gelijk een flinke stap. 10'tje is al een stuk redelijker.

Denk inderdaad dat het voor de dagjesmensen een flinke drempel zal zijn. Dan zullen de overnachtingen op de parkeerplaats in de auto/bus wel wat aantrekkelijker worden ;)

voor de mensen die al een vip ticket hebben genomen, hoe dicht is die vip parking? stel dat ik een vipticket neem en op de camping blijf, hoe dicht staat mijn auto dan? en ook gewoon welke accommodaties zijn er verder nog?

Denk inderdaad dat het voor de dagjesmensen een flinke drempel zal zijn. Dan zullen de overnachtingen op de parkeerplaats in de auto/bus wel wat aantrekkelijker worden ;)
En dat mag dus niet, dus inplaats van toegankelijker te maken gewoon extra controle met politie/handhaving. Net zoals ze vorig jaar ook deden met de foutparkeerders.

Het is allemaal ergens te begrijpen maar erg welkom voel ik mij al niet meer 😅

waarom zou je nietmeer op woensdagavond kunnen komen? het terrein gaat toch open op woensdag en aan de hoofdingang kan je ook je ticket omruilen of ben ik mis?
dan kan je toch nog je merch halen.
Het afhaalpunt was op de camping. Maar zoals @Loek123 zegt inderdaad, dan zullen ze dat wel verplaatsen naar het terrein zeker. Zou absurd zijn als ik een t-shirt moet betalen en dan nog eens 35 euro voor het af te halen.

Ik vraag me ook af hoe ze dan gaan doen ivm het feit dat mensen die toekomen met de shuttlebus , over de camping moesten

• Leuk
Waarderingen: saurus
Als ze dan van die dure tenten verkopen, dan moet de accomodatie er rond ook wel echt in orde zijn. Toiletten, douches.
Metalpark is nog altijd veel te duur voor dat aftandse park. Devils Lake wordt er ook niet goedkoper op.

Zou The Crypt als stille camping gepromoot worden? Vraag me ook af of er ‘stilte’ zal gerespecteerd en gecontroleerd worden op The Crypt.
Ga er van uit dat Boneyard ‘beperkt’ zal worden, in de zin van x aantal tickets in de verkoop. Als je laat beslist zal The Crypt mogelijks de enige overblijvende optie zijn.

Ik kan hier wel een vergelijking met Alcatraz gaan maken, maar maakt niet uit. 3 dagen tegenover 4. Andere accomodatie, parking,…

I still had saved somewhere most of the prices for Devil's lake from 2024, but damn they increased the prices quite a bit for every accomodation

Dan kunnen ze eindelijk een een vol=vol op de campings plakken, want wat is me dat toch een feestje ieder jaar. 😅
Tis elk jaar zwoegen om een mooi plaatsje te hebben, was dit jaar al wat heftiger haha.

Al enkele jaren rond de 20 euro betaald voor de camping op Alcatraz en nooit problemen gehad met drukte of chaos met dat "lint".

Ze zullen heus wel geïnvesteerd hebben in voorzieningen.

Ik ben voor.

Laatst bewerkt:
En dat mag dus niet, dus inplaats van toegankelijker te maken gewoon extra controle met politie/handhaving. Net zoals ze vorig jaar ook deden met de foutparkeerders.

Het is allemaal ergens te begrijpen maar erg welkom voel ik mij al niet meer 😅
Er is zo veel dat niet mag. Wie gaat u tegenhouden als gij op uw achterbank gaat liggen op de parking?

• Leuk
Waarderingen: saurus
Hun passage in 2023 was underwhelming voor mij (of ik verwachte teveel) maar Alter Bridge mag ook wel komen moesten die in 25 touren.

Ik vraag me inderdaad af of ze nu wel een max gaan zetten op de Boneyard camping
Eerder kon dat natuurlijk niet, en waren ze verplicht een plekje te hebben voor iedereen zijn tent. Waardoor de camping ook eerder overvol werd en men hun tent overal maar neergooide, op het looppad bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: mvl1980 en Kneuzer

Users who are viewing this thread