Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hopelijk snel nieuws hier voor de Graspoppers! Het kan nooooit lang meer duren.
Falling in Reverse, man wat een raar verhaal. Dat is een en al naaistreek.
Slayer zou niet echt een verrassing zijn, noch een unieke boeking (als die naar Europa komen, dan toch zeker niet alleen voor GMM).
Bovendien zijn ze in de verste verte niet van het kaliber Tool, in alle opzichten.
Geen idee hoe veel je hebt terug gelezen en of je dit had meegekregen, maar Avenged Sevenfold had blijkbaar op Graspop iets gezegd over volgend jaar terug komen met een fatsoenljke afsluitende headline show (vermoedelijk omdat ze voor bmth speelde). denk dat het vooral hierdoor is dat men denkt dat ze mogelijk terugkomen.
Ik ben het volledig eens met je standpunt dat een headliner op herhaling helemaal niet nodig is, in mijn ogen zijn er genoeg bands op tour om gemakkelijk 8 headliners neer te kunnen zetten zonder herhaling.
Ach het forum is gewoon alle kanten op aan het fantaseren.
Naast een 2tal verwachte headliners heeft eigenlijk niemand meer een fatsoenlijk idee wat de rest gaat worden.
Dus alle scenario's en reacties daarop komen langs.
1. Relevant --> vast 1 van de scenario's wel
2. Nodig --> buiten tijdverdrijf hier, niet
Een naam die ik hier nog niet voorbij heb zien komen, maar die ik zeker graag zou zien in Dessel is Daron Malakian & Scars on Broadway. De meesten zullen liever SOAD zien, maar dat vind ik toch wel een tof soloproject.
Een naam die ik hier nog niet voorbij heb zien komen, maar die ik zeker graag zou zien in Dessel is Daron Malakian & Scars on Broadway. De meesten zullen liever SOAD zien, maar dat vind ik toch wel een tof soloproject.
Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn, is die ook al op tour rond Graspop?
Een andere band die ik eigenlijk wel verwacht is de band van Shavo Odadjian (ook van SOAD), Seven hours after voilet. Die staan in ieder geval al op Rock am ring, Rock im park, Novarock etc. Overigens zie ik nu pas dat het eerste album van deze band inmiddels ook al uit is, dus die ga ik maar eens opzetten.
Dat zou inderdaad een mooie toevoeging zijn, is die ook al op tour rond Graspop?
Een andere band die ik eigenlijk wel verwacht is de band van Shavo Odadjian (ook van SOAD), Seven hours after voilet. Die staan in ieder geval al op Rock am ring, Rock im park, Novarock etc. Overigens zie ik nu pas dat het eerste album van deze band inmiddels ook al uit is, dus die ga ik maar eens opzetten.
Slayer zou niet echt een verrassing zijn, noch een unieke boeking (als die naar Europa komen, dan toch zeker niet alleen voor GMM).
Bovendien zijn ze in de verste verte niet van het kaliber Tool, in alle opzichten.
Wel, ze staan tot op heden nog nergens dus en weinig concrete aanwijzingen dus... ?
En uiteraard kan niks of niemand aan Tool tippen, duh
Ik doelde hier puur op dat de eerste aankondiging hopelijk niet gewoon een binnenkopper à la Iron Maiden is.
Wel, ze staan tot op heden nog nergens dus en weinig concrete aanwijzingen dus... ?
En uiteraard kan niks of niemand aan Tool tippen, duh
Ik doelde hier puur op dat de eerste aankondiging hopelijk niet gewoon een binnenkopper à la Iron Maiden is.
Aan de andere kant, als je Slipknot, Maiden en Korn alvast hebt gehad, wordt het daarna misschien voor sommigen nog interessant. Beter dan eerst 5 namen en dan weten dat die laatste 3 voorspelbaar zijn, toch?
Ik hoop vooral dat ze de headliners weer aankondigen in pakketjes van 2, vond dat wel goed werken vorig jaar
Vorig jaar kwamen de vrijdag,zaterdag en zondag headliners allemaal in pakketjes van 2 alleen Tool werd apart aangekondigd en Alice vlak voor het pakketje namen