Graspop Metal Meeting 2025

Ziet er dus naar uit dat LP morgen voor Werchter aangekondigd wordt, en dat vrijdag mogelijk Graspop aan zet is?

Dan mogen ze van mij ook met een verrassing/unieke boeking uitpakken, cfr. Tool vorig jaar. Slayer?

Ik vermoed en heb een kleine hoop dat we als allereerste naam iets exclusief voorgeschoteld krijgen (niet in de lijn van Maiden, Slipknot, etc.).

Oké. Maar de programmering van Werchter van jaar tôt jaar nog steeds minder "Rock (and Metal)".
Ik geef er de voorkeur aan om de LP optie niet te elimineren. 😉
Dat klopt niet hoor. Vorig jaar stonden er juist meer stevige gitaren. Ik ga al 25 jaar naar Werchter en het ene jaar staat er meer punk en metal dan het andere jaar, maar een trend naar beneden is het niet.
Sowieso is het aantal namen dat ook op Graspop zou kunnen staan, meestal maar een handjevol.

Ziet er dus naar uit dat LP morgen voor Werchter aangekondigd wordt, en dat vrijdag mogelijk Graspop aan zet is?

Dan mogen ze van mij ook met een verrassing/unieke boeking uitpakken, cfr. Tool vorig jaar. Slayer?
Vrijdag is een feestdag in België, is het niet?

hollywood-undead-v0-xf0jp9f4dp0e1.jpeg
Als kers op de taart van het Falling in Reverse verhaal: Hollywood Undead gaat gewoon spelen op de gecancelde data en locaties behalve Tilburg (i.v.m. nu de tweede show in Praag). De onderbouwing van logistieke problemen wordt hier niet geloofwaardiger van.

P.s. mocht dit al eerder vandaag gedeeld zijn, excuses!

Dat klopt niet hoor. Vorig jaar stonden er juist meer stevige gitaren. Ik ga al 25 jaar naar Werchter en het ene jaar staat er meer punk en metal dan het andere jaar, maar een trend naar beneden is het niet.
Sowieso is het aantal namen dat ook op Graspop zou kunnen staan, meestal maar een handjevol.
OK, ik wil je geloven. Sinds 2011 ga ik niet meer naar Werchter, dus het is een persoonlijk gevoel als ik de programma's zie 🙂

Volgens mij zit vandaag een IT persoon te wachten met zijn wijsvinger boven een knop, om te wachten tot ...uur om te drukken en het eerste nieuws bekend te maken. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen: vandaag is de dag!

Volgens mij zit vandaag een IT persoon te wachten met zijn wijsvinger boven een knop, om te wachten tot ...uur om te drukken en het eerste nieuws bekend te maken. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen: vandaag is de dag!
Haha nou wie weet.
Op de site zit het nog goed dicht, nog niks dat legaal eraf gehaald kan worden.

Laten we hopen dat er vandaag iets moois komt.
Als ze wachten tot vrijdag lijkt me de kans groot dat het samen valt met de album release van LP met alle gevolgen die daarbij horen.

Haha nou wie weet.
Op de site zit het nog goed dicht, nog niks dat legaal eraf gehaald kan worden.

Laten we hopen dat er vandaag iets moois komt.
Als ze wachten tot vrijdag lijkt me de kans groot dat het samen valt met de album release van LP met alle gevolgen die daarbij horen.
Indien niet vandaag, dan volgende week

• Leuk
Waarderingen: Steph85

Users who are viewing this thread