Graspop Metal Meeting 2025

Als Graspop morgen start met aankondigen en dan met Slipknot of IM komt snap ik echt niks van hun strategie. Precies op de dag dat LP de tour dropt en daar alle ogen op gericht zijn. Had dan vandaag begonnen
Mocht Linkin park morgen worden aangekondigd voor Werchter gaat Graspop sowieso niets doen

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Die stond bij de bekendmaking van de tour al op ironmaiden italia. Die heb ik nog gemaild over de echtheid. Geen reactie gehad

• Leuk
Waarderingen: Hopper
Mocht slayer daadwerkelijk Europese festivals gaan doen, verwacht ik dat ze het niet bij 1 festival gaan houden.. Hellfest, graspop en rock am ring/wacken lijkt me vrij logisch.. Gezien de 2 headliners wat nog bekend gemaakt moet worden voor rar zou dit best kunnen.
Rock Am Ring EN Wacken lijkt me sterk. Als die komen, is het denk ik zoinzo voor de juni festivals (of zalen) en die gaan geen twee maanden blijven denk ik na RAR om dan nog Wacken te doen en twee keer vliegen in 2 maanden gaan ze denk ik ook niet doen. Probleem met de augustus festivals is: die kunnen Slayer niet betalen. Als Bloodstock al zegt dat Slayer te duur is, dan zullen pakweg Alcatraz en Dynamo het al zeker niet kunnen betalen

Die stond bij de bekendmaking van de tour al op ironmaiden italia. Die heb ik nog gemaild over de echtheid. Geen reactie gehad
Ik vermoed dat 'ie echt is. Een lolbroek kan natuurlijk Dessel erin fotosjoppen, maar waarom zou die ook die typo op 11 juli erin zetten? Maar goed, blijft koffiedik kijken tot we iets officieels horen :)

Linkin park is not playing Graspop , they will be at Hellfest.
Here are the following dates set to be announced tomorrow, though I believe the Hellfest date will be blurred or announced later when the full line up comes out .
Lijst lijkt niet te kloppen. Rock am ring niet dan?? Die stonden in pole positie, en hebben nog steeds de beste kaarten. En rock for people? Ze hadden vorig jaar the prodigy, offspring, bmth en yungblud als headliners. Linkin park is dan toch wel een stapje hoger, budgetair gezien. Lijkt me eerder een samenraapsel van festivals dan de echte lijst.
En wat is het nu, een eigen tour of festivals dat ze aankondigen? Geruchten slaan nergens op. Ze gaan toch geen festivals aankondigen op dezelfde dag als een stadiontour. Voor hun stadiontour zijn er meer dan geruchten, voor festivals is het wat mager.

• Leuk
Waarderingen: sven.cr
Lijst lijkt niet te kloppen. Rock am ring niet dan?? Die stonden in pole positie, en hebben nog steeds de beste kaarten. En rock for people? Ze hadden vorig jaar the prodigy, offspring, bmth en yungblud als headliners. Linkin park is dan toch wel een stapje hoger, budgetair gezien. Lijkt me eerder een samenraapsel van festivals dan de echte lijst.
En wat is het nu, een eigen tour of festivals dat ze aankondigen? Geruchten slaan nergens op. Ze gaan toch geen festivals aankondigen op dezelfde dag als een stadiontour. Voor hun stadiontour zijn er meer dan geruchten, voor festivals is het wat mager.
Die gooien alles er in 1 keer uit, dus gwn zalen en festivals in 1 keer.
Edit: Rock for people heeft een extra dag toegevoegd zie ik op hun site, zal ook niet zomaar zijn

Rock Am Ring EN Wacken lijkt me sterk. Als die komen, is het denk ik zoinzo voor de juni festivals (of zalen) en die gaan geen twee maanden blijven denk ik na RAR om dan nog Wacken te doen en twee keer vliegen in 2 maanden gaan ze denk ik ook niet doen. Probleem met de augustus festivals is: die kunnen Slayer niet betalen. Als Bloodstock al zegt dat Slayer te duur is, dan zullen pakweg Alcatraz en Dynamo het al zeker niet kunnen betalen
Ik heb er een streepje tussen gezet zo van rock am ring of wacken. Even ter verduidelijking haha

• Leuk
Waarderingen: won666
Mystic Festival (PL) (4 - 7 juni) maakt deze week een aantal "American legends" bekend en vandaag is dat Suicidal Tendencies
Deze staan in die periode op 3 & 8 juni ook als support voor Metallica in de US die komen dus even op en af blijkbaar

466779060_1117146103103747_7282847045744271925_n-min.jpg
Lions Metal Festival (FR) (7-8 jun): Nile
465216658_1094874525977697_4060120472856070229_n.jpg

Kilkim Žaibu festival (LT) (20 - 22 jun) Ponte Del Diavolo - Thy Catafalque
466119780_1069207261323661_5657703605827394817_n (1)-min.jpg

Basinfire Fest (DE) (25 - 28 jun): Belphegor
466838735_1097911622336645_125768655664338277_n-min.jpg
Dark River Festival (FI) (10 - 12 jul): Rotting Christ, Swallow The Sun, Amoral zijn toegevoegd
466676550_1280271320043636_4857555145353253024_n.jpg

Mystic Festival (PL) (4 - 7 juni) maakt deze week een aantal "American legends" bekend en vandaag is dat Suicidal Tendencies
Deze staan in die periode op 3 & 8 juni ook als support voor Metallica in de US die komen dus even op en af blijkbaar

Bekijk bijlage 11151
3 juni Atlanta, 6 juni Tampa en 14 juni Houston.

5 en 7 juni vrij waarbij dan zelfs 7 juni nog het best haalbaar is maar gaan die echt tussendoor even overvliegen? :oops:Pakt nu op 7 juni

6 juni
20 h: show gedaan in Tampa
21 h: vertrek naar luchthaven
21 h 30: aankomst luchthaven
23 h 30: vertrek naar Gdansk met de vlieger

12 h later komen ze toe in Gdansk, dus om 12 h 30 maar dan is het in Warschau reeds 18 h 30 want Gdansk loopt 6 h voor. Het kan op zich, als ze een slot hebben om pak weg 23 h, maar is toch ook echt wel enorm krap hé!

3 juni Atlanta, 6 juni Tampa en 14 juni Houston.

5 en 7 juni vrij waarbij dan zelfs 7 juni nog het best haalbaar is maar gaan die echt tussendoor even overvliegen? :oops:Pakt nu op 7 juni

6 juni
20 h: show gedaan in Tampa
21 h: vertrek naar luchthaven
21 h 30: aankomst luchthaven
23 h 30: vertrek naar Gdansk met de vlieger

12 h later komen ze toe in Gdansk, dus om 12 h 30 maar dan is het in Warschau reeds 18 h 30 want Gdansk loopt 6 h voor. Het kan op zich, als ze een slot hebben om pak weg 23 h, maar is toch ook echt wel enorm krap hé!
Die show van de 6e doen ze niet daar zijn Ice Nine Kills & Limp Bizkit de support, maar op de 8e moeten ze terug in Tampa,Florida zijn. Kan dus wel maar had in ST nu niet direct een band gezien die even wordt overgevlogen.

We will see tomorrow 😅, jokes aside , the info came from a Portuguese guy who works for NOS alive (I’m Portuguese myself) and usually he’s pretty accurate , I guess we will know in a few hours so just sit tight !

• Leuk
Waarderingen: Virp
Ziet er dus naar uit dat LP morgen voor Werchter aangekondigd wordt, en dat vrijdag mogelijk Graspop aan zet is?

Dan mogen ze van mij ook met een verrassing/unieke boeking uitpakken, cfr. Tool vorig jaar. Slayer?

Users who are viewing this thread