Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iron Maiden
Korn
Powerwolf
Within Temptation
Disturbed
Slipknot
Deftones
Sleep Token
Judas Priest
Scorpions
The Prodigy
Falling In Reverse
Lamb Of God
King Diamond
Electric Callboy
Megadeth
Volbeat
Till Lindeman
Long shots:
Linkin Park
A7X
Slayer
SOAD
Muse
A Perfect Circle
Def Leppard
BMTH
Nine Inch Nails
Dit lijstje klopt wel ongeveer denk ik. Megadeth is al aangehaald, in principe geen headliner materiaal. En denk King Diamond meer Marquee HL materiaal is? Tenzij hij met Mercyful Fate nog wat wil doen, zou dan North kunnen afsluiten?
Dit lijstje klopt wel ongeveer denk ik. Megadeth is al aangehaald, in principe geen headliner materiaal. En denk King Diamond meer Marquee HL materiaal is? Tenzij hij met Mercyful Fate nog wat wil doen, zou dan North kunnen afsluiten?
Hoe zit het eigenlijk met Kerry King nu hij naar alcatraz komt?
- Zit daar een muzikant van Slayer in?
- Welke muzikant?
- Kan slayer dan niet touren tijdens graspop?
- Is slayer dan toch defnitief gestopt?
- Of is er toch nog kans op een comeback?
- Misschien als de muzikant van slayer niet meer bij Kerry king zit?
Hoe zit het eigenlijk met Kerry King nu hij naar alcatraz komt?
- Zit daar een muzikant van Slayer in?
- Welke muzikant?
- Kan slayer dan niet touren tijdens graspop?
- Is slayer dan toch defnitief gestopt?
- Of is er toch nog kans op een comeback?
- Misschien als de muzikant van slayer niet meer bij Kerry king zit?
- Ja
- Kerry King
- Kan
- Nee, maar gaan waarschijnlijk niet volledig touren zoals vroeger
- Is er al geweest
- Kerry King niet meer bij Kerry King. hmm
Dus kan prima een exclusieve Slayer show op Graspop! (Grapje)
Maar maakt de kans wel kleiner lijkt mij toch als bijna alle leden met een andere band touren?
Dus kan prima een exclusieve Slayer show op Graspop! (Grapje)
Maar maakt de kans wel kleiner lijkt mij toch als bijna alle leden met een andere band touren?
Ik hoop het! Zou wel een leuke verrassing zijn vind ik! En heb ze nog nooit live gezien dus zou er al met al maar way blij mee zijn! Nog 1 of 2 weken wachten denk ik en dan weten we het!
Ondertussen als ik naar de line-up ga op de website krijg ik de melding page is not working. Ook zijn de linkjes naar de bands van vorig jaar in de geschiedenis van de lineups verwijderd, dit was vanochtend nog niet het geval. En staat de poster van afgelopen jaar ook bij geschiedenis. Ze zijn iets klaar aan het zetten kunnen we wel zeggen.
Ik hoop het! Zou wel een leuke verrassing zijn vind ik! En heb ze nog nooit live gezien dus zou er al met al maar way blij mee zijn! Nog 1 of 2 weken wachten denk ik en dan weten we het!
Mocht slayer daadwerkelijk Europese festivals gaan doen, verwacht ik dat ze het niet bij 1 festival gaan houden.. Hellfest, graspop en rock am ring/wacken lijkt me vrij logisch.. Gezien de 2 headliners wat nog bekend gemaakt moet worden voor rar zou dit best kunnen.