Graspop Metal Meeting 2025

Dan kunnen we ze afschrijven voor rollatorzondag.

Dan zou de donderdag het beste uitkomen in hun schema.
Met een clash met Iron Maiden gaan ze dat niet winnen.
We gaan geen 2 uur Maiden krijgen en dan nog ruim 2 uur Scorpions.

Graspop is komend jaar 19 tot 22 juni, dus denk dat alles nog wel kan
Weet ik maar als ik zie dat ze grofweg 5 dagen tussen shows hebben lijkt mij rollatorzondag te kort dag voor de show van 24 juni.
Haal daar 5 dagen vanaf dan zou je op de 19e zitten.
Daar verwachten we andere kandidaten.

Tenzij ze bereid zijn hun schema naar 2 of 3 dagen rust omzetten, zie ik het niet gebeuren op hun leeftijd

Ik heb net me wat verdiept in Falling in Reverse omdat ze ze hoog staan op Rock Am Ring (2e naam op het affiche).
Maar ik kan niet echt ontdekken waarom dit nu zo populair is.
De muziek is meer een mix van herhalende rap of spoken word.
Je bedoelt eerder een mix van metalcore, deathcore, punk, carach angran emoties, musical, queen, country, rap en weet niet of ik nog iets vergeet.

Hebben wel al wat festivals gedaan. Ik denk dat als ze zouden komen dat Graspop ze als Marqueeheadliner zouden plaatsen. Zullen door hun show wel niet gauw op een main stage gezet worden.😬
Ice nine kills stond dit jaar toch ook op de main. Dat een beetje vanalles door mekaar metalcore is en dat is een kleinere band. Stond ook wel wat volk. Maar niet bomvol natuurlijk. Dus zie ze wel op de main staan. Marquee is voor de niet fans onder jullie. Nachtmerrie zou zijn als ze gelijk spelen met devin townsend die ik hoop dat komt.
In mijn vorig bericht nog vergeten te zeggen dat falling in reverse ook videoclips heeft op niveau van marvel en beter. Dat maakt ook veel.

Users who are viewing this thread