Graspop Metal Meeting 2025

om het ook maar eens mee te geven, die aankomende europese tour van Falling in reverse, waarbij onder andere de 013 zit die meteen uitverkocht was. als je kijkt naar bijvoorbeeld Parijs daar verkopen ze gewoon de Accor arena los uit, 20k tickets. Ik zou deze band zeker niet onderschatten, dit trekt bakken volk.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
om het ook maar eens mee te geven, die aankomende europese tour van Falling in reverse, waarbij onder andere de 013 zit die meteen uitverkocht was. als je kijkt naar bijvoorbeeld Parijs daar verkopen ze gewoon de Accor arena los uit, 20k tickets. Ik zou deze band zeker niet onderschatten, dit trekt bakken volk.
Ik geloof je echt meteen. Maar blijf het bizar vinden hoe deze band blijkbaar volledig in mijn blinde hoek groot is geworden. Ooit in 2014 op RaR de main zien openen (wat ik geen memorabel optreden vond) en daarna nooit meer wat van gehoord.

Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk is het toch gewoon weer een nieuwe populaire band die een hoop nieuwe metalfans naar het festival brengt. Ik heb bijvoorbeeld ook niks met Sleep Token of Ghost maar vind het toch tof dat er nieuwe groeiende metalbands zijn zodat het festival nog een toekomst heeft. We hebben nu al moeite om met zijn allen met 8 headliners te komen dus ik hoop dat de organisatie de komende jaren op de north stage in ieder geval weer een paar nieuwe bands te kans geeft om zichzelf te bewijzen.

Falling in Reverse, Powerwolf, Disturbed, The Prodigy, Sleep Token, Alestorm, Electric Callboy
Genoeg bands die op tour zijn voor die spot in ieder geval.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Elf
Covid is voolgens mij 1 van de redenen waarom FiR zo snel zo groot geworden is. Ronnie heeft in die periode heel veel ingezet op online activiteiten, vroeger dan de meeste andere bands als ik mij goed herinner. In combinatie met de laatste keer in 2018, is dat waarschijnlijk de reden waarom de tour zo snel opverkoopt in Europa.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Tja FIR is behoorlijk populair echter niet hier. Weet niet wat dat zegt of het graspop publiek en of we hier een goede doorsnee daarvan hebben.

Ook bij mij is een nummer van FIR een ervaring van ow dit is ok waarna het nummer kantelt naar iets waar ik hard van weg wil lopen.

Maar goed het zou kunnen dat deze artist is om een goed aantal kaarten te verkopen op een dag.
Velen van ons zullen dan wel een tent op zoeken

Lijkt mij geen headliner. Staat hij wel los op festivals of alleen eigen shows?
Hebben wel al wat festivals gedaan. Ik denk dat als ze zouden komen dat Graspop ze als Marqueeheadliner zouden plaatsen. Zullen door hun show wel niet gauw op een main stage gezet worden.😬

Hebben wel al wat festivals gedaan. Ik denk dat als ze zouden komen dat Graspop ze als Marqueeheadliner zouden plaatsen. Zullen door hun show wel niet gauw op een main stage gezet worden.😬
In de tijd dat we nog niet genoeg headliners die beschikbaar zijn en niet repeterend zijn kunnen verzinnen. Is alles mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer
His German shows sell out very quickly. That would obviously play a factor for Graspop as well. I think he'd be a North Stage headliner.
Dan laat hem maar in Duitsland😅 Dit jaar best vervelende duitse buren gehad op Boneyard. (Excuses voor het over 1 kam strijken)

Users who are viewing this thread