Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Ik ben hier toch echt wel heel slecht in
alleen nummer 9 en 10 zijn inkoppertjes, de rest kom ik toch niet in
In de Graspop Whatsapp groep heb ik uiteindelijk om hulp gevraagd, samen kwamen we op het volgende:
1. Hammerfall (met een Tool reference)
2. Bathuska
3. Electric Callboy? van eskimo naar Electric?
4. Dying Fetus
5. Frog Leap
6. Pendulum
7. Ne Obliviscaris
8. Hanabie.
9. Graveyard (of Crosses)
10. Megadeth
Helemaal goed! :)👍🥇
Bij nr. 9 bedoelde ik idd de band tussen haakjes, maar de andere is uiteraard ook nogal logisch, niet aan gedacht.. 😉

Ik zal me eens over de nieuwe gaan buigen, goed bezig! 👌
 
  • On fire
Waarderingen: Loek123

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
282
585
Ik moet zelf nog terugrijden, dus ik moet sowieso op de bierconsumptie letten. Maar die paar biertjes die ik drink, vind ik wat extra smaak toch ook wel lekker. Na het parkeren een weizener en op het terrein Leffe blond of een enkel tripeltje.
Klinkt als een verantwoord én smakelijk beleid! 🍻
 
  • Confetti
Waarderingen: Paddy

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
Geen idee of het hier op zijn plaats is, maar is er hier toevallig iemand met een zaterdagticket op overschot? Bedankt alvast!
Welkom op het forum!

Op zich is dat hier wel een juiste plaats, maar ik denk dat - indien er een forumlid er één op overschot zou hebben - deze eerst zou gaan naar iemand die al langer op het forum actief is.

Ik dacht me te herinneren dat er een aantal pagina's geleden een gebruiker ook om een paar zaterdagtickets vroeg. :) Desalniettemin hoop ik uiteraard dat je nog een ticketje kan scoren. Hetzij hier, via ticketmaster of ticketswap :)
 

Zone30

Nieuw lid
29 okt 2023
2
0
Welkom op het forum!

Op zich is dat hier wel een juiste plaats, maar ik denk dat - indien er een forumlid er één op overschot zou hebben - deze eerst zou gaan naar iemand die al langer op het forum actief is.

Ik dacht me te herinneren dat er een aantal pagina's geleden een gebruiker ook om een paar zaterdagtickets vroeg. :) Desalniettemin hoop ik uiteraard dat je nog een ticketje kan scoren. Hetzij hier, via ticketmaster of ticketswap :)
Snap ik uiteraard! Ben al lange 'voyeur' (meelezen zonder account/zelf posten :) ) Ik probeer zoveel mogelijke verschillende kanalen uit, want Ticketswap levert voorlopig nog niet veel succes op :)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Heeft Graspop sponsors die de oorlog tussen Israël en Palestine financieel steunen? Zoja, bereid u dan maar voor op een eventuele cancel van Pest Control. Band heeft optreden op Download dit weekend geannuleerd omdat hoofdsponsor Barclays die oorlog financieel steunt.
7 bands hebben enkele dagen voor de start van het festival aangegeven dat ze niet op Download gaan spelen
3 ervan staan ook op Graspop geloof ik: Zulu, Pest Control, Dying Fetus
Deze bands organiseren nu hun eigen festival in Engeland tijdens Download (vandaag) waarvan de opbrengsten naar Palestina gaan
 

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
43
92
Snap ik uiteraard! Ben al lange 'voyeur' (meelezen zonder account/zelf posten :) ) Ik probeer zoveel mogelijke verschillende kanalen uit, want Ticketswap levert voorlopig nog niet veel succes op :)
Op ticketswap is alles meteen weg inderdaad. Het is me vorige week nog wel gelukt om een combiticket via ticketswap te bemachtigen. Gewoon de app open laten staan en zo snel mogelijk op de pushmeldingen klikken. 🙃
 

R3mko

Campingartiest
20 nov 2023
62
74
Toto, Status Quo, Foo Fighters, Aerosmith, Volbeat, Rammstein.

Lopen er hier mensen warm voor een bepaalde coverband? Ikzelf ga toch zeker Vannstein checken. Volgens mij gaat de laatste bus naar devils lake om 03:00 maar ben bereid om de taxi te pakken.

Toto, Foo Fighters, Volbeat en Rammstein wil ik wel eens gaan zien als het uitkomt.
 

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
71
87
Als dit het Pendulum is dat we op Graspop mogen verwachten heb ik de knoop wel doorgehakt tussen hun en Priest.

Dit gaat inslaan als een bom in de Marquee, al lijkt het helemaal geen Graspop act en gaan mijn vrienden me waarschijnlijk vervloeken. :D

Ik snap je redenatie direct. Lijkt echt een vreemde eend tussen de rest van de genres.

Verder dragen ze op reading geen zwarte kledij of hadden ze dat wel maar waren dat nu alle ontblote toeschouwers.

Zelf ben ik bij judas als hij zijn tekst dit jaar weet en de muziekmix goed is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Ratatatatataa

Nieuw lid
12 jun 2024
2
7
Als dit het Pendulum is dat we op Graspop mogen verwachten heb ik de knoop wel doorgehakt tussen hun en Priest.

Dit gaat inslaan als een bom in de Marquee, al lijkt het helemaal geen Graspop act en gaan mijn vrienden me waarschijnlijk vervloeken. :D


Die gaan die tent stampvol krijgen gegarandeerd. Vloeken in de kerk volgens sommige, maar die hadden prima op een van de mainstages gemogen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Valthys

Hopper

Playlistbediener
6 sep 2023
20
69
Als dit het Pendulum is dat we op Graspop mogen verwachten heb ik de knoop wel doorgehakt tussen hun en Priest.

Dit gaat inslaan als een bom in de Marquee, al lijkt het helemaal geen Graspop act en gaan mijn vrienden me waarschijnlijk vervloeken. :D

Alstublieft ophouden met bands aan te bevelen, mijn programma zit al boordevol clashes... ;)
 

Jone69

Campingartiest
2 okt 2023
63
140
7 bands hebben enkele dagen voor de start van het festival aangegeven dat ze niet op Download gaan spelen
3 ervan staan ook op Graspop geloof ik: Zulu, Pest Control, Dying Fetus
Deze bands organiseren nu hun eigen festival in Engeland tijdens Download (vandaag) waarvan de opbrengsten naar Palestina gaan
Where did they said that?
 

King810

Campingartiest
17 apr 2024
58
85
Dat vind ik wel jammer om te horen
7 bands hebben enkele dagen voor de start van het festival aangegeven dat ze niet op Download gaan spelen
3 ervan staan ook op Graspop geloof ik: Zulu, Pest Control, Dying Fetus
Deze bands organiseren nu hun eigen festival in Engeland tijdens Download (vandaag) waarvan de opbrengsten naar Palestina gagaan
Dit meen je niet? Geen dying fetus voor mij dus! Keek echt uit naar die band maar ga er dan toch een principe kwestie van maken. Ga er verder geen woorden aan vuil maken want daar is dit forum uiteraard niet voor. Wel balen.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.581
7.521
Dat vind ik wel jammer om te horen

Dit meen je niet? Geen dying fetus voor mij dus! Keek echt uit naar die band maar ga er dan toch een principe kwestie van maken. Ga er verder geen woorden aan vuil maken want daar is dit forum uiteraard niet voor. Wel balen.
Dit gaat over Download hè. Ik zie vooralsnog geen enkele reden om aan te nemen dat ze Graspop ook af gaan zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Dat vind ik wel jammer om te horen

Dit meen je niet? Geen dying fetus voor mij dus! Keek echt uit naar die band maar ga er dan toch een principe kwestie van maken. Ga er verder geen woorden aan vuil maken want daar is dit forum uiteraard niet voor. Wel balen.
Hoezo dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken