Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geloof dat ik daar maar van weg blijf anders krijg ik weinig mee van de rest van het entertainment.
Waarschijnlijk op een bepaald moment helemaal niks meer.
Alles is idd inmiddels wel vernoemd, meen me overigens ook te herinneren dat er een Kriek variant werd geschonken (geen 3F/Cantillion/Boon stijl maar de zoete kant van het spectrum).
Ja was een goeie vibe altijd! Net zoals de Jägermeister stand vroeger, toen je nog in reageerbuisjes Jäger kon bestellen haha.
Was in de tijd dat de Coca Cola promogirls op de wegen en viaducten naar Dessel al materiaal stonden uit te delen haha...
Kwam net met wat mijmerend door foto's scrollend nog een beeld hiervan tegen! Gave stand was dat...en man wat hebben ze veel Jäger aan me gesleten haha...
Alles is idd inmiddels wel vernoemd, meen me overigens ook te herinneren dat er een Kriek variant werd geschonken (geen 3F/Cantillion/Boon stijl maar de zoete kant van het spectrum).
Er was inderdaad ook een kriek te verkrijgen in de BBB ja. en bij de andere tent een Kwak Rouge.
Als het 30-35 graden is is zo'n fris zoet biertje af en toe toch ook wel lekker.
Er was inderdaad ook een kriek te verkrijgen in de BBB ja. en bij de andere tent een Kwak Rouge.
Als het 30-35 graden is is zo'n fris zoet biertje af en toe toch ook wel lekker.
AB InBev heeft de reputatie erg op de kosten te letten. Je zou Hollandse zuinigheid eerder bij andere brouwers verwachten iets noordelijker, maar niets is minder waar. In pils gebruiken ze mais ipv gerst (want goedkoper), dit geeft een zoetere smaak mee aan pils omdat er meer suiker wordt omgezet vanuit mais dan met gerst. Zou me niks verbazen als ze dit ook met andere bieren doen. Goose IPA is wel een goeie inderdaad!
Los hiervan hou ik het bij Jupiler afgewisseld met water en op zijn tijd een colaatje. Als ik tripels ga hakken haal ik de avond niet eens, dus hou het bij pils!
Ik ben hier toch echt wel heel slecht in
alleen nummer 9 en 10 zijn inkoppertjes, de rest kom ik toch niet in
In de Graspop Whatsapp groep heb ik uiteindelijk om hulp gevraagd, samen kwamen we op het volgende:
1. Hammerfall (met een Tool reference)
2. Bathuska
3. Electric Callboy? van eskimo naar Electric?
4. Dying Fetus
5. Frog Leap
6. Pendulum
7. Ne Obliviscaris
8. Hanabie.
9. Graveyard (of Crosses)
10. Megadeth
We hebben flink ons best gedaan om 20 nieuwe te bedenken, hopelijk heeft iemand zin om te proberen dit op te lossen.
Deze telt eigenlijk niet want stond al in jouw quizz, maar vond hem toch leuk: Vroeger woonden ze in een Iglo, maar nu niet meer
Vijf van mijzelf:
Hier moet je door heen gaan om het festival terrein op te komen
Deze band geeft het publiek toch wel een vrij onmogelijke opdracht
Het lijkt steeds beter weer te worden...lijkt voor nu op een natte start...maar daarna perfect...
...en het meeste valt in de nacht...en de rest er naast.
Ik kan al de hele ochtend niet anders dan denken: 'Volgende week op dit uur ben ik .... aan het doen'. Je kan wel stellen dat ik er een beetje zin in begin te krijgen
Los hiervan hou ik het bij Jupiler afgewisseld met water en op zijn tijd een colaatje. Als ik tripels ga hakken haal ik de avond niet eens, dus hou het bij pils!
Ik moet zelf nog terugrijden, dus ik moet sowieso op de bierconsumptie letten. Maar die paar biertjes die ik drink, vind ik wat extra smaak toch ook wel lekker. Na het parkeren een weizener en op het terrein Leffe blond of een enkel tripeltje.
Ik kom jammer genoeg pas donderdag aan, dus die kans is klein Ik hoop dat ik nu op dit uur toch al Erra achter de kiezen heb zitten en kan gaan beginnen kiezen tussen Silverstein en Bleed from Within
Heeft Graspop sponsors die de oorlog tussen Israël en Palestine financieel steunen? Zoja, bereid u dan maar voor op een eventuele cancel van Pest Control. Band heeft optreden op Download dit weekend geannuleerd omdat hoofdsponsor Barclays die oorlog financieel steunt.
Heeft Graspop sponsors die de oorlog tussen Israël en Palestine financieel steunen? Zoja, bereid u dan maar voor op een eventuele cancel van Pest Control. Band heeft optreden op Download dit weekend geannuleerd omdat hoofdsponsor Barclays die oorlog financieel steunt.