Graspop Metal Meeting 2024

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
116
125
Dank voor de andere bier tips.
Ga ik de BBB overslaan en de andere opties (geen leffe) eens proberen.
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Dank voor de andere bier tips.
Ga ik de BBB overslaan en de andere opties (geen leffe) eens proberen.
Alles is idd inmiddels wel vernoemd, meen me overigens ook te herinneren dat er een Kriek variant werd geschonken (geen 3F/Cantillion/Boon stijl maar de zoete kant van het spectrum).
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Ja was een goeie vibe altijd! Net zoals de Jägermeister stand vroeger, toen je nog in reageerbuisjes Jäger kon bestellen haha.
Was in de tijd dat de Coca Cola promogirls op de wegen en viaducten naar Dessel al materiaal stonden uit te delen haha...
Kwam net met wat mijmerend door foto's scrollend nog een beeld hiervan tegen! Gave stand was dat...en man wat hebben ze veel Jäger aan me gesleten haha...

1718271370377.png
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.789
8.762
Alles is idd inmiddels wel vernoemd, meen me overigens ook te herinneren dat er een Kriek variant werd geschonken (geen 3F/Cantillion/Boon stijl maar de zoete kant van het spectrum).
Er was inderdaad ook een kriek te verkrijgen in de BBB ja. en bij de andere tent een Kwak Rouge.
Als het 30-35 graden is is zo'n fris zoet biertje af en toe toch ook wel lekker.
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
291
604
Jammer dat Karmeliet en Kwak door AB Inbev verkloot zijn door er een kilo suiker in te kappen.
Enkel de Goose IPA kan me smaken.
AB InBev heeft de reputatie erg op de kosten te letten. Je zou Hollandse zuinigheid eerder bij andere brouwers verwachten iets noordelijker, maar niets is minder waar. In pils gebruiken ze mais ipv gerst (want goedkoper), dit geeft een zoetere smaak mee aan pils omdat er meer suiker wordt omgezet vanuit mais dan met gerst. Zou me niks verbazen als ze dit ook met andere bieren doen. Goose IPA is wel een goeie inderdaad!

Los hiervan hou ik het bij Jupiler afgewisseld met water en op zijn tijd een colaatje. Als ik tripels ga hakken haal ik de avond niet eens, dus hou het bij pils!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.789
8.762
Leuk, lekker quizzen! :cool:

Ik gooi er alvast een paar in:
  1. Band die de headliner niet kan dragen.
  2. Nepband.
  3. Band die het niet meer koud heeft sinds ze een straalkacheltje hebben gekocht.
  4. Pro-abortus band.
  5. Band die met sprongen vooruit gaat.
  6. Band die er een slinger aan geeft.
  7. Onvergetelijke band.
  8. Band die er een punt achter heeft gezet.
  9. Band op het kerkhof.
  10. Band waarvan @won666 alle Belgische optredens heeft gezien, en dat ook graag zo wil houden.
(antwoorden alleen met spoiler tags, a.u.b.)
Ik ben hier toch echt wel heel slecht in
alleen nummer 9 en 10 zijn inkoppertjes, de rest kom ik toch niet in
In de Graspop Whatsapp groep heb ik uiteindelijk om hulp gevraagd, samen kwamen we op het volgende:
1. Hammerfall (met een Tool reference)
2. Bathuska
3. Electric Callboy? van eskimo naar Electric?
4. Dying Fetus
5. Frog Leap
6. Pendulum
7. Ne Obliviscaris
8. Hanabie.
9. Graveyard (of Crosses)
10. Megadeth

We hebben flink ons best gedaan om 20 nieuwe te bedenken, hopelijk heeft iemand zin om te proberen dit op te lossen.

Deze telt eigenlijk niet want stond al in jouw quizz, maar vond hem toch leuk:
Vroeger woonden ze in een Iglo, maar nu niet meer

Vijf van mijzelf:
  1. Hier moet je door heen gaan om het festival terrein op te komen
  2. Deze band geeft het publiek toch wel een vrij onmogelijke opdracht
  3. Deze band is niet wakker te maken
  4. Band met slechte bedoelingen
  5. Meester
Vijf stuks van @Ghostattack
  1. Deze band vind dat er meer plekken moeten komen om de zon te ontwijken
  2. Naam heeft geen betekenis
  3. Met deze band kun je schrijven
  4. Een vurig merk
  5. Deze band kent vele namen, maar vaak niet positief
Drie hersenkrakers van @JB. :
  1. Speelt een dag te laat
  2. o p q l s t u v w
  3. is af met lingo
Ook nog een viertal van @RubenJS :
  1. Aan deze beschermer heb je weinig
  2. Wat bij vrouwen maandelijks voorkomt
  3. Speelt als nieuwe act diens oude act
  4. 15-01-1947
Een paar van @Koekdoos :
  1. Chineez tijdperk
  2. Geen woorden maar daden
en om af te sluiten één van @Simoni
  1. Wellicht niet na adoptie
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.846


Los hiervan hou ik het bij Jupiler afgewisseld met water en op zijn tijd een colaatje. Als ik tripels ga hakken haal ik de avond niet eens, dus hou het bij pils!

Ik moet zelf nog terugrijden, dus ik moet sowieso op de bierconsumptie letten. Maar die paar biertjes die ik drink, vind ik wat extra smaak toch ook wel lekker. Na het parkeren een weizener en op het terrein Leffe blond of een enkel tripeltje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en mvl1980

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
406
937
Nog steeds aan het uitkateren in mn stoeltje in de zon? :LOL:
Ik kom jammer genoeg pas donderdag aan, dus die kans is klein :D Ik hoop dat ik nu op dit uur toch al Erra achter de kiezen heb zitten en kan gaan beginnen kiezen tussen Silverstein en Bleed from Within :D
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Heeft Graspop sponsors die de oorlog tussen Israël en Palestine financieel steunen? Zoja, bereid u dan maar voor op een eventuele cancel van Pest Control. Band heeft optreden op Download dit weekend geannuleerd omdat hoofdsponsor Barclays die oorlog financieel steunt.
 

Zone30

Nieuw lid
29 okt 2023
2
0
Geen idee of het hier op zijn plaats is, maar is er hier toevallig iemand met een zaterdagticket op overschot? Bedankt alvast!
 

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Heeft Graspop sponsors die de oorlog tussen Israël en Palestine financieel steunen? Zoja, bereid u dan maar voor op een eventuele cancel van Pest Control. Band heeft optreden op Download dit weekend geannuleerd omdat hoofdsponsor Barclays die oorlog financieel steunt.
Zulu idem

Geen banden kunnen ontdekken bij de sponsors.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken