Graspop Metal Meeting 2024

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
81
112

Ik wou net beginnen aan mijn veel te volle planning en elke band die ik niet ken inluisteren toen ik dit als opener op de site tegenkwam. Sorry, Opmaak is gekopieerd.​

GOLDEN MOMENT POWERED BY BONSAI

Kom als eerste het festival openen in de Metal Dome. Daar kan je, vlak voor het festival begint, een 'Golden Moment' beleven, powered by bonsai. Dit wordt een unieke en ongeziene ervaring op Graspop Metal Meeting die je niet mag missen!

Elke festivalganger die deze 'Golden Moment' mee beleeft belonen we met een unieke pin. Deze kan je claimen in de bonsai app.

Kom op tijd, mis niets en maak er samen met ons een onvergetelijke festivaldag van!
Nice, had vorig jaar nog een gratis GMM shirt kunnen bemachtigen via hun!
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
81
112
Toto, Status Quo, Foo Fighters, Aerosmith, Volbeat, Rammstein.

Lopen er hier mensen warm voor een bepaalde coverband? Ikzelf ga toch zeker Vannstein checken. Volgens mij gaat de laatste bus naar devils lake om 03:00 maar ben bereid om de taxi te pakken.
Niet teveel van Vannstein verwachten, stonden in april op ons lokaal tribute festival. Klinkt naar niks, helaas.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
178
94
Niet muziek gerelateerd maar weet iemand toevallig of ze bij Graspop (lekkere) speciaalbieren hebben?

Tijdje terug bij Nick Cave op Werchter Classic was er alleen Jupiler voorhanden.
Hier werd ik niet vrolijk van ☺️
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.715
3.533
Niet muziek gerelateerd maar weet iemand toevallig of ze bij Graspop (lekkere) speciaalbieren hebben?

Tijdje terug bij Nick Cave op Werchter Classic was er alleen Jupiler voorhanden.
Hier werd ik niet vrolijk van ☺️
@Joslittel - uw kennis wordt gevraagd
Om alvast je vraag te beantwoorden. Ja, er is een Belgian beer bar aan de mainstage en er is een Jupiler beers & stories bar aan de Jupiler stage. Beiden hebben andere bieren. Ook het Classic rock café had enkele speciale bieren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149 en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.467
8.097
Niet muziek gerelateerd maar weet iemand toevallig of ze bij Graspop (lekkere) speciaalbieren hebben?

Tijdje terug bij Nick Cave op Werchter Classic was er alleen Jupiler voorhanden.
Hier werd ik niet vrolijk van ☺️
ze hebben een redelijk aanbod aan speciaalbieren geloof ik voor een festival

er zijn meerdere plekken op het terrein met verschillende speciaal bieren. zo heb je de belgian beer bar links bij de mainstages, vanaf hier heb je ook nog goed zicht op de north stage. dan is er de beers & stories bar bij de foodtrucks die weer een ander aanbod hebben. en heb recent geleerd hier op het forum dat het classic rock cafe ook speciaal bier heeft.

ergens vorig jaar hadden we wel eens een lijstje gemaakt van de verschillende speciaalbieren die er zijn dacht ik, maar kan ik nu zo snel even niet vinden.

alles is van INBEV in ieder geval, er zijn verschillende Leffe bieren, Kwak bieren, Victoria, Trippel Karmeliet, Goose IPA etc
Iemand zal vast nog wel zo vriendelijk zijn om de merken hier nog aan te vullen want dit is niet het volledige lijstje
 
  • Leuk
Waarderingen: Grunt149

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.453
11.416
Niet muziek gerelateerd maar weet iemand toevallig of ze bij Graspop (lekkere) speciaalbieren hebben?

Tijdje terug bij Nick Cave op Werchter Classic was er alleen Jupiler voorhanden.
Hier werd ik niet vrolijk van ☺️
Ze hebben zekere lekkere biertjes hoor!

met name de beer & stories bar heeft er altijd wel een aantal. Mijn favoriet daar is Goose IPA, ook een paar triples en blond bieren (oa Victoria). Bij de main is ook een speciaal bier bar met een wat meer mainstream aanbod, volgens mij dingen zoals Hoegaarden en La Trappe Blond.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.162
2.983
Ze hebben zekere lekkere biertjes hoor!

met name de beer & stories bar heeft er altijd wel een aantal. Mijn favoriet daar is Goose IPA, ook een paar triples en blond bieren (oa Victoria). Bij de main is ook een speciaal bier bar met een wat meer mainstream aanbod, volgens mij dingen zoals Hoegaarden en La Trappe Blond.
La Trappe zou me verwonderen, het is geen bier van AB Inbev.

2 jaar geleden had de Belgian Beer Bar verschillende soorten leffe, Karmeliet, Kwak en Victoria.
Vorig jaar enkel de verschillende soorten Leffe.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.467
8.097
La Trappe zou me verwonderen, het is geen bier van AB Inbev.

2 jaar geleden had de Belgian Beer Bar verschillende soorten leffe, Karmeliet, Kwak en Victoria.
Vorig jaar enkel de verschillende soorten Leffe.
Die karmeliet, kwak en victoria zijn nog steeds wel te verkrijgen maar je moet ervoor naar de beers & stories tent bij de food trucks
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

ReasonsRemeain

Randprogramma
18 okt 2022
123
254
Jammer dat Karmeliet en Kwak door AB Inbev verkloot zijn door er een kilo suiker in te kappen.
Enkel de Goose IPA kan me smaken.
Echt heel zonde he!

Verder als Untappd-uitspelende-BeerGeek, neem ik ook een goed gevuld koelkastje mee naar MetalTown...een serieus Breakfast stoutje mag niet ontbreken voor mij ;)
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
119
218
@Joslittel - uw kennis wordt gevraagd
Om alvast je vraag te beantwoorden. Ja, er is een Belgian beer bar aan de mainstage en er is een Jupiler beers & stories bar aan de Jupiler stage. Beiden hebben andere bieren. Ook het Classic rock café had enkele speciale bieren.
Ik herinner me dat die BBB vorig jaar alleen Leffe Ruby schonk toen wij langskwamen, de andere biertjes waren op of er was iets mis met de tap. Hopelijk krijgen we dit jaar wel de mogelijkheid (y)
 
  • Wow
Waarderingen: nikita

jarne

Support act
14 feb 2013
1.022
342
Niet muziek gerelateerd maar weet iemand toevallig of ze bij Graspop (lekkere) speciaalbieren hebben?

Tijdje terug bij Nick Cave op Werchter Classic was er alleen Jupiler voorhanden.
Hier werd ik niet vrolijk van ☺️
Geen bier maar wel lekker: je hebt ook de Jim beam stand!
 
  • Leuk
Waarderingen: wiseguy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken