Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.522
Heb niet het idee dat Avantasia nog echt groeiende is, al zou ik het wel echt heel vet vinden. Weer terug op Alcatraz headlinen zie ik wel gebeuren, maar Graspop gaat wat ver nadat ze blijkbaar deze editie maar om 18.45 staan.
Maar tegelijk ook de eerste keer dat ze er staan. Ik hoop op een doorslaan succes zodat ze snel terug geboekt worden. Een absolute healdiner zullen ze niet worden maar ik zie ze zomaar afsluiten na een sterke headliner op de volgende doorkomst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.606
8.934
Maar tegelijk ook de eerste keer dat ze er staan. Ik hoop op een doorslaan succes zodat ze snel terug geboekt worden. Een absolute healdiner zullen ze niet worden maar ik zie ze zomaar afsluiten na een sterke headliner op de volgende doorkomst.

Ik hoop het, echt zo'n band waar het niet uit maakt wat er voor de rest op de dag staat! ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.789
8.762
ik hoop ook dat avantasia snel terug komt, en dat die dan niet tijdens mijn grootste must see van de dag worden geplaatst :p
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Ik zou er toch wel flink van balen als ik de campinghectiek ingestuurd word met andermans tenten. Bij 1 tent al, laat staan 7.
Deed ik ook :LOL: Gelukkig raadde praktisch iedereen hier op het forum dit af, waardoor we momenteel maar 4 pop-up tentjes moeten opengooien 🙏
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Ik heb eens wat meer ingeluisterd.
Zoals eerder vermeld is NeO hierdoor echt eentje geworden die ik moet zien.
Maar mijn kleine lijstje is als volgt:

1. Ne Obliviscaris
2. Health (ben de laatste jaren steeds meer into deze muziek gekomen, vorig jaar Carpenter Brut 2x gezien (GMM+JOA) en laatst in 013)
3. Igorrr (zelfde als bovenstaand)
4. Hanabie (op DMF gezien, maar na meer luisteren nog meer hyped)

Over Avantasia
Ik denk niet dat die nog meer gaan groeien. Hebben al een flinke carriere. Maar dit formaat is ook goed! Laat op de middag op main, of ongeveer zelfde plek als Kamelot of Abbath.
Toch wel een van mijn hoogtepunten voor deze editie!
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Hey, you guys know if we can enter the Car Park on Wednesday morning? On the website I found the following:

"On Wednesday at 2 pm only the car parks for Combi ticket holders will be accessible."

That seems a little ridiculous, no? If the Boneyard opens at 3pm, we'd only have one hour from the moment Parking is available.
Am I missing something? What are your experiences with arriving early on Wednesday?
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
89
167
Hey, you guys know if we can enter the Car Park on Wednesday morning? On the website I found the following:

"On Wednesday at 2 pm only the car parks for Combi ticket holders will be accessible."

That seems a little ridiculous, no? If the Boneyard opens at 3pm, we'd only have one hour from the moment Parking is available.
Am I missing something? What are your experiences with arriving early on Wednesday?
They want to do what they can to create a flow, so that not everyone is there at the exact same time. It'll be busy regardless, but you should not have big problems if you enter the campsite at 20.00 for example. You'll be in the back, but there will be space!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473

Ik wou net beginnen aan mijn veel te volle planning en elke band die ik niet ken inluisteren toen ik dit als opener op de site tegenkwam. Sorry, Opmaak is gekopieerd.​

GOLDEN MOMENT POWERED BY BONSAI

Kom als eerste het festival openen in de Metal Dome. Daar kan je, vlak voor het festival begint, een 'Golden Moment' beleven, powered by bonsai. Dit wordt een unieke en ongeziene ervaring op Graspop Metal Meeting die je niet mag missen!

Elke festivalganger die deze 'Golden Moment' mee beleeft belonen we met een unieke pin. Deze kan je claimen in de bonsai app.

Kom op tijd, mis niets en maak er samen met ons een onvergetelijke festivaldag van!
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
They want to do what they can to create a flow, so that not everyone is there at the exact same time. It'll be busy regardless, but you should not have big problems if you enter the campsite at 20.00 for example. You'll be in the back, but there will be space!
It's not about us necessarily having to be first on site, but we'll arrive in the morning hours and wouldn't know where else to park :D thanks though
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Dag beste kijkers,
donderdag tot zaterdag 19 graden. De andere dagen: woensdag zondag en maandag 21 graden. Met woensdag of donderdag nog steeds kans op de koudste en natste dag van de week. Zondag en maandag zou het droog kunnen blijven. Nog altijd weinig neerslag naarmate het festival volgt. En toch nog wat zon te bespeuren. Zwakke wind. Oogjes dicht met 12 of 13 graden.
Optimistisch bericht van de dag. Weet dat we al eens droge edities gehad hebben met 's nachts maar 9 of 10 graden.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.695
3.541
Dag beste kijkers,
donderdag tot zaterdag 19 graden. De andere dagen: woensdag zondag en maandag 21 graden. Met woensdag of donderdag nog steeds kans op de koudste en natste dag van de week. Zondag en maandag zou het droog kunnen blijven. Nog altijd weinig neerslag naarmate het festival volgt. En toch nog wat zon te bespeuren. Zwakke wind. Oogjes dicht met 12 of 13 graden.
Optimistisch bericht van de dag. Weet dat we al eens droge edities gehad hebben met 's nachts maar 9 of 10 graden.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Het lijkt er toch steeds een beetje beter uit te zien. Toch nog maar een beetje duwen😉
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
662
861
Hoeveel keer heeft hier eigenlijk iedereen al avantasia gezien? Ik heb ze 3 keer gezien en de eerste keer vond ik de beste in 2011 in Wacken met als gasten onder andere Jorn lande, Amanda Sommerville , Michael Kiske en Kai Hansen.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Hoeveel keer heeft hier eigenlijk iedereen al avantasia gezien? Ik heb ze 3 keer gezien en de eerste keer vond ik de beste in 2011 in Wacken met als gasten onder andere Jorn lande, Amanda Sommerville , Michael Kiske en Kai Hansen.
2 keer. Alcatraz en vorig jaar in Oberhausen
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Ik ga er proberen iedere meeting te zijn. Vraag me alleen nog af wat de tweede of meerdere whatsapp groepen zijn van graspop en waarvoor ze dienen. Ik heb maar weet van de eerste waar veel berichten in komen.
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71

King810

Campingartiest
17 apr 2024
58
85
Toto, Status Quo, Foo Fighters, Aerosmith, Volbeat, Rammstein.

Lopen er hier mensen warm voor een bepaalde coverband? Ikzelf ga toch zeker Vannstein checken. Volgens mij gaat de laatste bus naar devils lake om 03:00 maar ben bereid om de taxi te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Toto, Status Quo, Foo Fighters, Aerosmith, Volbeat, Rammstein.

Lopen er hier mensen warm voor een bepaalde coverband? Ikzelf ga toch zeker Vannstein checken. Volgens mij gaat de laatste bus naar devils lake om 03:00 maar ben bereid om de taxi te pakken.
Vanvoor eerste rij? Kzal zien wat voor energie ik heb voor de rest.
 
  • Leuk
Waarderingen: King810

Gebruikers die dit onderwerp bekijken