Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.245
1.310
Toto, Status Quo, Foo Fighters, Aerosmith, Volbeat, Rammstein.

Lopen er hier mensen warm voor een bepaalde coverband? Ikzelf ga toch zeker Vannstein checken. Volgens mij gaat de laatste bus naar devils lake om 03:00 maar ben bereid om de taxi te pakken.
Foo Fighters lijkt mij leuk maar zal er echt van af hangen. Moet nog 10 km terug fietsen en dan nog 10 km terug 'aar Graspop in de ochtend, en ik wil Spoil Engine zien
 
  • Leuk
Waarderingen: King810

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.553
3.244
Toto, Status Quo, Foo Fighters, Aerosmith, Volbeat, Rammstein.

Lopen er hier mensen warm voor een bepaalde coverband? Ikzelf ga toch zeker Vannstein checken. Volgens mij gaat de laatste bus naar devils lake om 03:00 maar ben bereid om de taxi te pakken.
Volbeatz en de Quo heb ik wel in mijn lijstje gezet. Geen flauw idee of we het halen tot die tijd. Vaak willen rond 01:00 of 1:30 de luikjes ook wel dicht
 
  • Leuk
Waarderingen: King810

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
116
107
Volbeatz en de Quo heb ik wel in mijn lijstje gezet. Geen flauw idee of we het halen tot die tijd. Vaak willen rond 01:00 of 1:30 de luikjes ook wel dicht
Zeer herkenbaar dit! Ben al blij als we als groep de laatste act op de mainstage halen 😇. Ik kijk eerlijk gezegd niet eens meer naar latere mogelijkheden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.498
6.296
It's not about us necessarily having to be first on site, but we'll arrive in the morning hours and wouldn't know where else to park :D thanks though
Ik verwacht dat de parking in werkelijkheid wel eerder open gaat ja, net als dat de Boneyard volgens mij ook wel eerder dan 15:00 toegankelijk is. Toen ik vorig jaar rond 15:00 aankwam had ik in ieder geval wel de indruk dat ze al even open waren. Als ze niemand toelaten zou er gewoon een gigantisch file/wachtrij voor die parking ontstaan. Voor een deel kan dat, en zijn de wegen daarvoor afgesloten, maar uiteindelijk zou het hele dorp vol staan, dat wil niemand.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en copoli

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.797
5.424
we kunnen ook wel lijstjes gaan maken van bands zonder de naam van de bands te noemen, dan kan de rest dat proberen te raden
Leuk, lekker quizzen! :cool:

Ik gooi er alvast een paar in:
  1. Band die de headliner niet kan dragen.
  2. Nepband.
  3. Band die het niet meer koud heeft sinds ze een straalkacheltje hebben gekocht.
  4. Pro-abortus band.
  5. Band die met sprongen vooruit gaat.
  6. Band die er een slinger aan geeft.
  7. Onvergetelijke band.
  8. Band die er een punt achter heeft gezet.
  9. Band op het kerkhof.
  10. Band waarvan @won666 alle Belgische optredens heeft gezien, en dat ook graag zo wil houden.
(antwoorden alleen met spoiler tags, a.u.b.)
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
311
618
Je ziet al duidelijk gehavend gras op de foto rechtsboven.
Geloof dat we goeie schoenen aan moeten doen tegen de modder.
Het valt mij nog heel erg mee. Als ik kijk naar hoe Wacken er vorig jaar bij stond (en ook hoe dat terrein ingedeeld is) zal het allemaal wel loslopen. Waar ik vooral tegenop zie is het geraken op de camping. Door dat bos wandelen met een kar en zware rugzak + modder is vrijwel onmogelijk.

De regen is ook niet zo'n probleem als het afwisseld met zonneschijn. De zon is wel zo fel en heet momenteel dat alles snel verdampt. Het regent hier in m'n tuin ook non-stop maar toch is de grond kurkdroog. Het lijkt momenteel ook iets beter te worden, maar het is wel bijzonder kut voor de tijd van het jaar. Ook gaat de kou in de nacht (en op de vochtige grond) geen pretje zijn. Maar erger dan afgelopen Wacken kan het nooit zijn.

Oh en een friendly reminder dat over minder dan een uurtje, je geen gratis Skully meer krijgt bij elke 20 die je besteld.
 
  • Leuk
Waarderingen: menlor en King810

won666

Support act
17 mei 2019
1.245
1.310
Leuk, lekker quizzen! :cool:

Ik gooi er alvast een paar in:
  1. Band die de headliner niet kan dragen.
  2. Nepband.
  3. Band die het niet meer koud heeft sinds ze een straalkacheltje hebben gekocht.
  4. Pro-abortus band.
  5. Band die met sprongen vooruit gaat.
  6. Band die er een slinger aan geeft.
  7. Onvergetelijke band.
  8. Band die er een punt achter heeft gezet.
  9. Band op het kerkhof.
  10. Band waarvan @won666 alle Belgische optredens heeft gezien, en dat ook graag zo wil houden.
(antwoorden alleen met spoiler tags, a.u.b.)
10. Sinds er een bepaald bandlid inzit voor de ene en voor de andere sinds 2018
 
  • Haha
Waarderingen: MetalLimbo

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
102
95
Foo Fighters lijkt mij leuk maar zal er echt van af hangen. Moet nog 10 km terug fietsen en dan nog 10 km terug 'aar Graspop in de ochtend, en ik wil Spoil Engine zien
Ja, die staan er bij mij ook op.. maar ja, moet idd ook terug naar metal lake.. als er nou genoeg zijn die dat ook willen, kunnen we taxi delen #PauperHollander
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.145
2.933

Ik wou net beginnen aan mijn veel te volle planning en elke band die ik niet ken inluisteren toen ik dit als opener op de site tegenkwam. Sorry, Opmaak is gekopieerd.​

GOLDEN MOMENT POWERED BY BONSAI

Kom als eerste het festival openen in de Metal Dome. Daar kan je, vlak voor het festival begint, een 'Golden Moment' beleven, powered by bonsai. Dit wordt een unieke en ongeziene ervaring op Graspop Metal Meeting die je niet mag missen!

Elke festivalganger die deze 'Golden Moment' mee beleeft belonen we met een unieke pin. Deze kan je claimen in de bonsai app.

Kom op tijd, mis niets en maak er samen met ons een onvergetelijke festivaldag van!

Ik las eerst "Golden Shower Powered By Bonsai".
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
123
247

Ik wou net beginnen aan mijn veel te volle planning en elke band die ik niet ken inluisteren toen ik dit als opener op de site tegenkwam. Sorry, Opmaak is gekopieerd.​

GOLDEN MOMENT POWERED BY BONSAI

Kom als eerste het festival openen in de Metal Dome. Daar kan je, vlak voor het festival begint, een 'Golden Moment' beleven, powered by bonsai. Dit wordt een unieke en ongeziene ervaring op Graspop Metal Meeting die je niet mag missen!

Elke festivalganger die deze 'Golden Moment' mee beleeft belonen we met een unieke pin. Deze kan je claimen in de bonsai app.

Kom op tijd, mis niets en maak er samen met ons een onvergetelijke festivaldag van!
Elke festivaldag 20 minuten.
Mijn nieuwsgierigheid is toch wel gewekt.

Wat zouden we hier mogen verwachten?
K3/Studio100 zingt Metal?
Frans Bauer komt zijn Du Hast cover zingen?
Accoustische set van Abbath?
Verrassingsset van Metallica van 20 minuten?
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.395
11.153
Elke festivaldag 20 minuten.
Mijn nieuwsgierigheid is toch wel gewekt.

Wat zouden we hier mogen verwachten?
K3/Studio100 zingt Metal?
Frans Bauer komt zijn Du Hast cover zingen?
Accoustische set van Abbath?
Verrassingsset van Metallica van 20 minuten?
Metal Yoga op de houten vloer!
Trefbal?
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin

Robbe

Playlistbediener
19 nov 2023
11
24
Hoe zien jullie de kans om nog een deftige plaats te hebben bij Tool als ik Polyphia volledig wil zien? Aangezien Polyphia stopt op het moment dat Tool start😬
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
75
53
Het lijkt steeds beter weer te worden...lijkt voor nu op een natte start...maar daarna perfect...🤔☀️🌧️🤩🎸🎸🎸🤙🏼
...en het meeste valt in de nacht...en de rest er naast.
 

Bijlagen

  • IMG_7142.jpeg
    IMG_7142.jpeg
    288,7 KB · Weergaven: 77
  • IMG_7141.jpeg
    IMG_7141.jpeg
    403,3 KB · Weergaven: 77
  • Leuk
Waarderingen: Imag en Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken