Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.581
7.521
Sowieso foodtrucks >>>>>>>>>>>>> ander festivalvoer. Beetje jammer alleen dat inmiddels steeds meer mensen daar achter zijn gekomen en het vorig jaar opeens standaard drie kwartier in de rij staan was tijdens etenstijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Vond zelf de fish & chips een goeie hap. Naar verhouding niet heel duur volgens mij en goed vullend
Daar had ik van genoten toen mijn pijp uitwas vorig jaar tijdens machine head. gojira en machine head was te veel goeds dat ik niet vanvoor allebei aankon. Dit jaar ga ik volledig voor machine head.
Edit: Yes ze spelen weer
...
Hoe doe je een spoiler alert?


spoiler




imperium

gelukt?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

saurus

Dagopener
4 feb 2019
612
748
Verwachten we nog verrassingen op Horeca aanbod?

Ik hoop stiekem, tegen beter weten in, op echt goeie BBQ met lekkere sides; een mens mag hoop houden he ;)!

Niet verrassend maar wel iets dat ik mis; op het oude terrein, had je het korte wisselstukje richting de Jupiler stage en Metal Dome, tussen die bomen lag altijd zo'n klein aftands wafelkraampje, links van de snoep en sigaretten, met warme wafels die net tegen het gare aanzaten en mega smeuïg waren; dat was echt TOP!

Tjops low en slow bbq komt in alle geval
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
2 jaar geleden hadden ze zo'n broodjes stand staan, volgens mij waren dat iets van Indische broodjes ofzo. Daar had ik de Chicken Lemongrass. Betaalde je wel wat voor, maar die vond ik echt zoooooo goeie. Heb ik toch een paar keer dat weekend gehaald, afgelopen jaar waren die er alweer niet. Dus dat was wel jammer. Hoop dat die er weer zijn!
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
447
803
Kom meestal niet verder dan een frietje met of een stokje tonijn.
Voor het sluiten nog wat miniloempia,'s, dat is het wel.
Doe wel in de ochtend flink eten en voor het open gaat.
2 repen mee dan red ik het wel.
Woensdag ff kijken hoe het terein er bij ligt want flink wind en regen al heel de dag.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Kom meestal niet verder dan een frietje met of een stokje tonijn.
Voor het sluiten nog wat miniloempia,'s, dat is het wel.
Doe wel in de ochtend flink eten en voor het open gaat.
2 repen mee dan red ik het wel.
Woensdag ff kijken hoe het terein er bij ligt want flink wind en regen al heel de dag.
Ben heel benieuwd Marco!👍👍
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

PitfestRules

Campingartiest
15 okt 2023
72
204
Kom meestal niet verder dan een frietje met of een stokje tonijn.
Voor het sluiten nog wat miniloempia,'s, dat is het wel.
Doe wel in de ochtend flink eten en voor het open gaat.
2 repen mee dan red ik het wel.
Woensdag ff kijken hoe het terein er bij ligt want flink wind en regen al heel de dag.
Ben ook benieuwd. Sla iig een paar poncho's in. Zolang ik geen lieslaarzen aan hoef redden we ons wel denk ik....
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Dag beste kijkers,
woensdag tot maandag, 21, 19, 20,21, 22, 21
Iedere dag kans op weinig? regen, (minder dan vandaag?) met vrijdag de minste kans zoals eerder verwacht. Met wat geluk valt de meeste regen dinsdag op woensdag. natte west tot zuidwestenwind met minimum 's nachts 13 graden.
Weerspreuk van de dag: Sinds Frank met pensioen is, doet het weer wat die wil.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Ben ook benieuwd. Sla iig een paar poncho's in. Zolang ik geen lieslaarzen aan hoef redden we ons wel denk ik....
Mijn orthopedische schoenen komen alvast boven de enkels. Goed voor modderig weer en veiliger voor als ik een duwtje krijg. Een pit is een mooi uitzicht. (y) Een vleeshoop kan ook wel leuk zijn om mee te doen. Haha.
Offtoopic dan, is er een vleeshoop die ik dit jaar ergens kan verwachten? Zoals vorig jaar bij slipknot?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.061
8.172
Mijn orthopedische schoenen komen alvast boven de enkels. Goed voor modderig weer en veiliger voor als ik een duwtje krijg. Een pit is een mooi uitzicht. (y) Een vleeshoop kan ook wel leuk zijn om mee te doen. Haha.
Offtoopic dan, is er een vleeshoop die ik dit jaar ergens kan verwachten? Zoals vorig jaar bij slipknot?

vleeshoop als in een moshpit? in dat geval Electric Callboy, lijkt me.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Wie weet zitten we samen op de bus. Het gaat redelijk vlot naar openbaar vervoer termen. Als je met de rug naar de voorkant staat van het station. Het station dus uitwandelt. Naar rechts, en de zwarte t-shirts of ponchos volgen.
Laten we het op zwarte t-shirts houden. Met zo een dag als vandaag wordt het een heel vervelend festival…
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
vleeshoop als in een moshpit? in dat geval Electric Callboy, lijkt me.
Ik weet niet meer wie die term ooit heeft gestart, maar je vindt dat wel eens bij korn of slipknot. Waar er veel te veel mensen tegelijk alle kanten op willen. Ik denk dat ik alestorm daar ook bij kan tellen. Geen moshpit dus. Meer aan de rand of veroorzaakt door moshpits. Laten we zeggen het tegenovergestelde van een hardcorepit waar je niemand of per ongeluk iemand raakt. Het zou misschien zelfs helaas bij tool kunnen zijn. Laten we hopen van niet. Waar je wel hoort te genieten en de muziek puur op je te nemen of er altijd mensen naar voor willen. Alhoewel dit een volwassener publiek is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Elisa Day

Playlistbediener
17 jul 2023
38
72
Ondertussen toch wel erg benieuwd naar de setlist van Ne Obliviscaris op Into The Grave, en stiekem ook erg naar het geheim van @won666 over het najaar 😊 Iemand hier bereid een iets groter tipje van de sluier op te lichten?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.392
Ondertussen toch wel erg benieuwd naar de setlist van Ne Obliviscaris op Into The Grave, en stiekem ook erg naar het geheim van @won666 over het najaar 😊 Iemand hier bereid een iets groter tipje van de sluier op te lichten?
Gewoon een tour. Mogelijk ter ere van album Citadel. Nikita poste hier al de eerste aankondiging van een festival waar ze staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken