Graspop Metal Meeting 2024

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Zien jullie, afgezien van jullie favoriete artiesten, alleen volledige sets of wisselen jullie elke 20-30 minuten van podium om zoveel mogelijk bands te zien?
Meeste shows pak ik helemaal mee. Heel af en toe wil ik 2 dingen even graag zien en is t geen show dat ik een super plek heb. Dan word het half-half.
Maar ik zit gemiddeld op 40+ bands die ik per editie wil zien, dus heb altijd echt enorm veel clashes op een dag.
Vorig jaar enkel de helft van Amon Amarth geskipped om INK helemaal te kunnen zien, voor de rest niet zoiets gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

RobsZombie

Playlistbediener
11 feb 2024
18
35
Scorpions kunnen mogelijk in de problemen komen. Blijkbaar heeft Klaus een operatie aan de wervelkolom ondergaan en worden de eerste concerten geannuleerd.

Toch staan er nog 19 (!) concerten op het programma voor GMM.

Ondertussen nieuwe concertaankondigingen met ruimte voor een GMM24-plek: Slash, Breaking Benjamin, Nofx en Sublime.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.380
2.877
Scorpions kunnen mogelijk in de problemen komen. Blijkbaar heeft Klaus een operatie aan de wervelkolom ondergaan en worden de eerste concerten geannuleerd.

Toch staan er nog 19 (!) concerten op het programma voor GMM.

Ondertussen nieuwe concertaankondigingen met ruimte voor een GMM24-plek: Slash, Breaking Benjamin, Nofx en Sublime.
Volgens mij was het bij Klaus zo dat de operatie wel ingepland was, maar dat het herstel iets meer tijd in beslag nam.
 
  • Leuk
Waarderingen: RobsZombie

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.393
Zie al meerdere keren dat men liever de timetable heeft, maar waarom niet gewoon nog een handjevol extra bands die je graag wil zien? Natuurlijk zijn dat meer keuzes, maar wie weet komt er nog wel een absolute must see die je niet eens hoeft in te luisteren bij!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Zie al meerdere keren dat men liever de timetable heeft, maar waarom niet gewoon nog een handjevol extra bands die je graag wil zien? Natuurlijk zijn dat meer keuzes, maar wie weet komt er nog wel een absolute must see die je niet eens hoeft in te luisteren bij!
Omdat mijn playlist nu al 70 uur is en daardoor kan ik nooit alles fatsoenlijk luisteren. Wel een typisch geval van een luxe probleem
 

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142
Scorpions kunnen mogelijk in de problemen komen. Blijkbaar heeft Klaus een operatie aan de wervelkolom ondergaan en worden de eerste concerten geannuleerd.

Toch staan er nog 19 (!) concerten op het programma voor GMM.

Ondertussen nieuwe concertaankondigingen met ruimte voor een GMM24-plek: Slash, Breaking Benjamin, Nofx en Sublime.
Maak me nu niet weer hoopvol voor Breaking Benjamin aub :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken