Graspop Metal Meeting 2024

jbj

Dagopener
11 okt 2022
548
737
Persoonlijk zie ik Slayer 100% South headlinen. We hebben in 2023 (en dit jaar vermoedelijk ook) gezien dat een headliner niet steeds dé grootste naam moet zijn, maar gewoon een bangelijke show moet spelen.
Edit: in de veronderstelling dat die weer gaan touren uiteraard. Ik verwacht niet meteen een grote festivaltour.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.439
6.839
Ok....
Ik word oud merk ik.
Wat is het dan prog?
Cleane zang maken voor mij de track.
Blackgaze. Mix tussen Shoegaze/postrock en Black metal. Sorry Marco, maar Alcest is echt bij lange na geen metalcore, hahaha.

Geweldige band trouwens. Eind dit jaar komen ze met een headlinetour naar Paradiso en de AB. Serieuze optie voor me om naartoe te gaan. Maar dat is eigenlijk voor een ander topic.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
ik ben vreemd genoeg tijdens mijn 6 keer graspop nog nooit op een editie van graspop geweest dat samenviel met een EK of WK
Hoe gaat dit in zijn gang als belgie speelt tijdens het festival? waar wordt dat dan uitgezonden? Ik neem aan/hoop dat je hier verder geen last van hebt tijdens het festival? dat ze er optredens voor gaan verplaatsten of iets dergelijks
 

N1tje

Playlistbediener
2 jun 2023
26
57
ik ben vreemd genoeg tijdens mijn 6 keer graspop nog nooit op een editie van graspop geweest dat samenviel met een EK of WK
Hoe gaat dit in zijn gang als belgie speelt tijdens het festival? waar wordt dat dan uitgezonden? Ik neem aan/hoop dat je hier verder geen last van hebt tijdens het festival? dat ze er optredens voor gaan verplaatsten of iets dergelijks
1x heb ik het op camping boneyard geweten en 1x op het terrein, maar dat was als ik het mij goed herinner ergens in het midden waar niemand er last van had.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
75
200
ik ben vreemd genoeg tijdens mijn 6 keer graspop nog nooit op een editie van graspop geweest dat samenviel met een EK of WK
Hoe gaat dit in zijn gang als belgie speelt tijdens het festival? waar wordt dat dan uitgezonden? Ik neem aan/hoop dat je hier verder geen last van hebt tijdens het festival? dat ze er optredens voor gaan verplaatsten of iets dergelijks
Op Boneyard zal normaal gezien een groot scherm staan, ik verwacht niet echt iets op het festivalterrein
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
ik ben vreemd genoeg tijdens mijn 6 keer graspop nog nooit op een editie van graspop geweest dat samenviel met een EK of WK
Hoe gaat dit in zijn gang als belgie speelt tijdens het festival? waar wordt dat dan uitgezonden? Ik neem aan/hoop dat je hier verder geen last van hebt tijdens het festival? dat ze er optredens voor gaan verplaatsten of iets dergelijks
Voetbal ziet ge int stadion, thuis of op cafe. dus het Classic rock cafe lijkt mij nog wel een optie 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Voetbal ziet ge int stadion, thuis of op cafe. dus het Classic rock cafe lijkt mij nog wel een optie 😄
ik wil het het liefst helemaal niet zien, vandaar mijn vraag.
maar afgaande op bovenstaande reacties hoef ik me daar geen zorgen om te maken en laten ze het lekker op de boneyard. dan zullen de optredens van limp bizkit en avenged sevenfold er niet onder lijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lars.

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
ik wil het het liefst helemaal niet zien, vandaar mijn vraag.
maar afgaande op bovenstaande reacties hoef ik me daar geen zorgen om te maken en laten ze het lekker op de boneyard. dan zullen de optredens van limp bizkit en avenged sevenfold er niet onder lijden.
Ik wil wel ff kunnen kijken maar ga de uren wat afwachten en zal niet gans de match zijn. Schermpje in de metal moose ?😄
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
95
181
In 2016 was er naast de ingang een fanzone gemaakt waar het er matchen te zien waren van het EK.ek2016_graspop.jpg
In 2018 inderdaad verplaatst naar de camping.
In 2021 (ek 2020) was er helaas geen Graspop
In 2022 was het wk in de winter
Persoonlijk vond ik de oplossing van 2018 de beste, de matchen waren toen te zien op de camping en als ik mij niet vergis waren ook ander matchen dan enkel de Rode Duivels te volgen (Frankrijk en Duitsland, dacht ik), maar daar ben ik niet meer heel zeker van.
 

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
31
73
ik ben vreemd genoeg tijdens mijn 6 keer graspop nog nooit op een editie van graspop geweest dat samenviel met een EK of WK
Hoe gaat dit in zijn gang als belgie speelt tijdens het festival? waar wordt dat dan uitgezonden? Ik neem aan/hoop dat je hier verder geen last van hebt tijdens het festival? dat ze er optredens voor gaan verplaatsten of iets dergelijks
Heel lang geleden heb ik een keer een match gezien in de marquee! Kun je het je voorstellen? Hele marquee zittend naar een wedstrijd kijken? Ook een keer wedstrijd gezien toen Nederland speelde in het classic rock café.
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
20
41
Heel lang geleden heb ik een keer een match gezien in de marquee! Kun je het je voorstellen? Hele marquee zittend naar een wedstrijd kijken? Ook een keer wedstrijd gezien toen Nederland speelde in het classic rock café.

Was het WK toen in Dessel dan?

Moet krap zijn geweest daarbinnen
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
In 2014 op een scherm achter de PA Nederland-Mexico. Volgens mij tijdens Alice In Chains. Voordeel was dat vooral de Hollanders voor het eerst in dat weekend toen hun klep konden houden.

Toch gewonnen die wedstrijd? Dus genoeg om te juichen!

No era penal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken