Graspop Metal Meeting 2024

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
106
199
Wij stonden vorig jaar (met tent) op Campinastrand, misschien kun je daar eens horen? Was wel een fietsritje enkel van 8km telkens
Vraagje, is dit gewoon een gezellige festival (feest) camping, of is het echt de bedoeling dat je na 22u still bent, dit staat namelijk in het reglement, maar ik weet niet of dat tijdens het Graspop weekend ook zo is
 
  • Haha
Waarderingen: Jimmeh07

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Vraagje, is dit gewoon een gezellige festival (feest) camping, of is het echt de bedoeling dat je na 22u still bent, dit staat namelijk in het reglement, maar ik weet niet of dat tijdens het Graspop weekend ook zo is
Ik heb het nooit stil geweten 's nachts op de camping.
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
139
314
Vraagje, is dit gewoon een gezellige festival (feest) camping, of is het echt de bedoeling dat je na 22u still bent, dit staat namelijk in het reglement, maar ik weet niet of dat tijdens het Graspop weekend ook zo is
Meestal kwam ik pas na de headliners toe op de camping (2u-3u), maar toen was het effectief wel heel stil daar. Er zitten ook heel wat vaste kampeerders, vandaar gok ik.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.170
1.231
Voor zij die geen Duits kunnen, nieuwe namen staan vetgedrukt. Enkel Dropkick Murhys niet.

Ik hoop zelf nog heel hard op Bad Religion. Al van 2019 geleden dat ik ze zag en de eerste keer was in 2008. Dit maal hoeft er een 11 jaar opnieuw tussen te zitten eer ik ze nog eens zie!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231130-132304.png
    Screenshot_20231130-132304.png
    294,7 KB · Weergaven: 91

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
139
314
Get The Shot is ook een leuke naam voor de Jupiler Stage die mag doorkomen. Staan volgende week ook in Gent met Stick To Your Guns
 
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight

Elmoneth

Playlistbediener
17 nov 2023
8
31
Pain of Salvation is at hellfest, but I haven't seen them anywhere else. Is it possible that we will have then in Graspop I wonder, or is it Hellfest exclusive?
 

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
22
47
Evanescence announced for Rock in Rio Lisboa, playing on June 15 with Scorpions & Extreme. Could be missing logo band for saturday
Makes more sense for them to be a missing band for Sunday then, the day that Scorpions and Extreme are playing. Right?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
Makes more sense for them to be a missing band for Sunday then, the day that Scorpions and Extreme are playing. Right?
they are not touring together I think, just a coincidence that they are on the same day there
I am not expecting any more big bands on the graspop sunday, it looks pretty full there with all the logo bands
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
Voor zij die geen Duits kunnen, nieuwe namen staan vetgedrukt. Enkel Dropkick Murhys niet.

Ik hoop zelf nog heel hard op Bad Religion. Al van 2019 geleden dat ik ze zag en de eerste keer was in 2008. Dit maal hoeft er een 11 jaar opnieuw tussen te zitten eer ik ze nog eens zie!
As everything unfolds zou ik ook wel een leuke toevoeging vinden voor de undercard. gaven vorige keer op graspop een leuke show met veel energie. leuk bandje om de dag mee te beginnen.

Zeal & Ardor zie ik ook veel voorbij komen. zou ik ook wel eens willen zien, vorige keer gemist door een clash geloof ik
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
401
691
Kans op nickelback neemt toe mensen.😁

Fijn weekend.🤟
#gmm24
Meta Photograph GIF by MOODMAN
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Nice! Evanescence is één van de weinige grote symfonische metal bands die ik nog niet gezien heb, dit zou ik wel heel vet vinden
Al verwacht ik het eigenlijk niet, zou wel heel nice zijn als die nog aangekondigd worden.
Evanescene is volgens mij ook meer alternative metal met een zangeres.
Ze hebben wel eens een symphonisch element. Maar ze zijn eerder vergelijkbaar met Lacuna Coil.
De muziek van Within Temptation Is wel meer richting Alternatief gegaan de laatste jaren.
Maar om Evanescene in hetzelfde rijtje als WT Nightwish, Epica en Exlibris te stoppen lijkt mij misplaatst.
Zet Sharon, Floor, Simone of Dianne naast Amy en Amy wordt omvergeblazen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken