Graspop Metal Meeting 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
988
1.024
Evanescence announced for Rock in Rio Lisboa, playing on June 15 with Scorpions & Extreme. Could be missing logo band for saturday
Is Rio niet een beetje uit de richting? Of waar ligt Lisboa?
Google maps zegt Portugal.
Waarom heet het dan rock in Rio?
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Kans op nickelback neemt toe mensen.😁

Fijn weekend.🤟
#gmm24
Meta Photograph GIF by MOODMAN
This is how you remind me
Of what I really am...


Dan wil ik een hoop nikkels back
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en MarcoReusel

Nutellica

Campingartiest
3 apr 2023
96
274
Evanescene is volgens mij ook meer alternative metal met een zangeres.
Ze hebben wel eens een symphonisch element. Maar ze zijn eerder vergelijkbaar met Lacuna Coil.
De muziek van Within Temptation Is wel meer richting Alternatief gegaan de laatste jaren.
Maar om Evanescene in hetzelfde rijtje als WT Nightwish, Epica en Exlibris te stoppen lijkt mij misplaatst.
Zet Sharon, Floor, Simone of Dianne naast Amy en Amy wordt omvergeblazen.
Amy is wel de beste songwriter van genoemde dames. 🖤❤️‍🩹🖤
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.469
4.642
Voor zij die geen Duits kunnen, nieuwe namen staan vetgedrukt. Enkel Dropkick Murhys niet.

Ik hoop zelf nog heel hard op Bad Religion. Al van 2019 geleden dat ik ze zag en de eerste keer was in 2008. Dit maal hoeft er een 11 jaar opnieuw tussen te zitten eer ik ze nog eens zie!
As everything unfolds wil ik wel nog eens zien
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.196
1.252
Ja, en anders pas in april, of in mei... 😂
Blij dat dat nu opgehelderd is. 😉
Of juni. Normaal ten laatste 19 juni. Maar ik ga wel uit, kijkende naar vorige jaren, Sinterklaas en/of vlak voor kerstmis en anders rond februari/maart. Meestal wel nog een tweede pakket in december maar aangezien er dit jaar al een poster is durf ik rekening te houden met volgende lading in 2024
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Met een combiticket in de pocket en een festihut maakt het mij eigenlijk niet uit wanneer de namen komen🤗
Ik vermaak me toch wel. Maar het kan alleen maar beter worden met de extra "logo" bands🥳
Dit vooral ^^

Al heb ik het toch even moeilijk dat sum41 niet naar gmm komt :(

Wou sowieso al naar FF op zondag op werchter, en ga nu ook geen 2 dagen/combi naar daar :/
Hopelijk spelen ze nog ergens anders dichtbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr en Piebe71

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.685
5.189
Of juni. Normaal ten laatste 19 juni. Maar ik ga wel uit, kijkende naar vorige jaren, Sinterklaas en/of vlak voor kerstmis en anders rond februari/maart. Meestal wel nog een tweede pakket in december maar aangezien er dit jaar al een poster is durf ik rekening te houden met volgende lading in 2024
Dat zijn een hoop woorden voor "we weten het niet.." 😅😜
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.804
7.680
De volgende worp is gezien de afgelopen jaren óf met sinterklaas (maar dat zal dit jaar te vroeg zijn, lijkt me) of net vóór de Kerstvakantie of er net ná.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
988
1.024
Gewoon een vraagje,
Waarom zijn rock bands als deep purple, whitesnake, scorpions en voor het jongere publiek three days grace, papa roach, three doors down enz meer iets voor graspop?
Alhoewel papa roach vroeger meer werchter en pukkelpop was, zie andere commerciële metal bands zoals tool, within temptation, evanescence, rammstein (alhoewel die zijn geüpgrade naar stadia), marilyn manson enz...
En waarom zijn bands zoals nickelback, (alhoewel meer voor concertzalen? Of enkel in België?), lenny kravitz (kga hiervoor denk ik niet speciaal een ticket kopen. Ook al wil ik ze graag voor de eerste keer zien. Zie...), red hot chili peppers (vorig jaar), queens of the stone age, idles, turnstile enz meer voor de werchter of pukkelpop festivals?

Volgens mij kunnen we hier zolang over discussiëren dat we er zelfs een nieuw topic over kunnen maken. haha
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Elf

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.442
3.001
Gewoon een vraagje,
Waarom zijn rock bands als deep purple, whitesnake, scorpions en voor het jongere publiek three days grace, papa roach, three doors down enz meer iets voor graspop?
Alhoewel papa roach vroeger meer werchter en pukkelpop was, zie andere commerciële metal bands zoals tool, within temptation, evanescence, rammstein (alhoewel die zijn geüpgrade naar stadia), marilyn manson enz...
En waarom zijn bands zoals nickelback, (alhoewel meer voor concertzalen? Of enkel in België?), lenny kravitz (kga hiervoor denk ik niet speciaal een ticket kopen. Ook al wil ik ze graag voor de eerste keer zien. Zie...), red hot chili peppers (vorig jaar), queens of the stone age, idles, turnstile enz meer voor de werchter of pukkelpop festivals?

Volgens mij kunnen we hier zolang over discussiëren dat we er zelfs een nieuw topic over kunnen maken. haha
Dit is nou een perfecte vraag voor het Metal en Hardrock topic. Ik zou heel graag alle voors en tegens daar lezen. En er zelf ook een duit in het zakje doen. Denk dat we er hier op het forum nooit uit gaan komen, maar het zal zeker een fijne discussie opleveren🥰
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
988
1.024
Dit is nou een perfecte vraag voor het Metal en Hardrock topic. Ik zou heel graag alle voors en tegens daar lezen. En er zelf ook een duit in het zakje doen. Denk dat we er hier op het forum nooit uit gaan komen, maar het zal zeker een fijne discussie opleveren🥰
Goed punt, maar kheb nu al te veel tabbladen openstaan. Als dat ook er nog bijkomt kan ik niet meer volgen dat nu al niet meer lukt op dit forum. Paar posts lezen, pagina's overslaan, paar posts lezen, volgende dag, repeat.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.442
3.001
Goed punt, maar kheb nu al te veel tabbladen openstaan. Als dat ook er nog bijkomt kan ik niet meer volgen dat nu al niet meer lukt op dit forum. Paar posts lezen, pagina's overslaan, paar posts lezen, volgende dag, repeat.
Akkoord, ik ken uw probleem. Maar het blijft een interessante vraag voor het algemene topic.💪👍
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
84
110
Gewoon een vraagje,
Waarom zijn rock bands als deep purple, whitesnake, scorpions en voor het jongere publiek three days grace, papa roach, three doors down enz meer iets voor graspop?
Alhoewel papa roach vroeger meer werchter en pukkelpop was, zie andere commerciële metal bands zoals tool, within temptation, evanescence, rammstein (alhoewel die zijn geüpgrade naar stadia), marilyn manson enz...
En waarom zijn bands zoals nickelback, (alhoewel meer voor concertzalen? Of enkel in België?), lenny kravitz (kga hiervoor denk ik niet speciaal een ticket kopen. Ook al wil ik ze graag voor de eerste keer zien. Zie...), red hot chili peppers (vorig jaar), queens of the stone age, idles, turnstile enz meer voor de werchter of pukkelpop festivals?

Volgens mij kunnen we hier zolang over discussiëren dat we er zelfs een nieuw topic over kunnen maken. haha
Ik ga door nog Polyphia en Sleep Token bij gooien. Geen idee waarom die op Graspop horen zelfs.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
988
1.024
polyphia zie ik ook nog wel een all-rounder worden zoals amenra, brutus, (maar dat zijn belgen Robin, valsspeler!) ok, zijn a day to remember en airbourne ook all rounders?
Bands als Tool, system of a down, ac/dc?, rammstein, voor de toekomst metallica? zie ik eerder als éénmalige bucketlist bands.
Bands als slipknot, metallica, iron maiden en nirvana zie ik dan weer als bucketlist pukkelpop.
Over sleeptoken: Die zie ik werchter of pukkelpop in de toekomst ook eens in hun eenmalige bucketlist boeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken