Jammer.......gaan we dus toch deze discussie hier voeren. Of een band wel of niet op Graspop, Werchter, Pinkpop, Pukkelpop of wat voor ander festival hoort is hier toch volledig subjectief. Echt onzinnig gelul. Wat ik geweldig vind passen op festival A kan een ander wel verschrikkelijk vinden. Daarom dus een veel leuker onderwerp op eerder genoemd topic.
Wij bepalen hier niet welke bands op GMM spelen. Of op welk ander festival ook. We hebben een mening. Die is persoonlijk.
Iets meer openminded en minder gatekeeping zou ons vooral in het Hardrock en metalgenre sieren. We creëren onze eigen grenzen en valkuilen op deze manier.
Persoonlijk juich ik vernieuwing en "andere" stromingen toe. Anders had ik bijvoorbeeld nooit een Parkway Drive ontdekt. Of vroeger de overgang van Glam naar Trash.
Dus hier roepen dat iets wel of niet op Graspop hoort is zo Old school metal
#op naar de nieuwe generatie
Wij bepalen hier niet welke bands op GMM spelen. Of op welk ander festival ook. We hebben een mening. Die is persoonlijk.
Iets meer openminded en minder gatekeeping zou ons vooral in het Hardrock en metalgenre sieren. We creëren onze eigen grenzen en valkuilen op deze manier.
Persoonlijk juich ik vernieuwing en "andere" stromingen toe. Anders had ik bijvoorbeeld nooit een Parkway Drive ontdekt. Of vroeger de overgang van Glam naar Trash.
Dus hier roepen dat iets wel of niet op Graspop hoort is zo Old school metal
#op naar de nieuwe generatie