Graspop Metal Meeting 2024

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142
Als je naar Hellfest trekt, ben je al wel gauw 10u onderweg (met stops) of je neemt de vlieger. Komt toch ook een serieuze kost weer bij.
Ik zou het zelf niet doen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Hmmm, ik begin steeds meer interesse te krijgen in DeathbyRomy en Defects ik weet niet, het heeft wel wat
Ga toch eens een blikje wagen als er geen clash is ( verwacht een vroeg plekje )

Leuk een beetje discoveren tussen door
Die eerste (ronny) weer een gewaagde act. Alhoewel dit jaar veel gekke synths op graspop. Ofwel wordt dat geweldig ofwel wordt dat zoals die ene act dit jaar op de jupiler stage. (verschrikkelijk dus) geen idee. Wie was dat ook weer? Vlak erna ben ik naar de marquee gegaan en ben ik er van dit forum tegengekomen dacht ik.
Edit: de tweede band wat je zei klinkt vocaal en vooral ritmisch ook wel heel leuk. Tot dan?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Dat was mss een beetje te kort door de bocht. Ik weet ook wel dat graspop buiten iets minder man een volwassener publiek heeft met meer geld. Graspop heeft nog buitenaf andere betalende accomodaties, maar werchter heeft dan weer betalende camping. Graspop en werchter heeft mss weer een verschil in personeel om te betalen, inkomsten uit die paar centen intrest van skullies die niet verkocht kunen geraken bij graspop. Bij werchter ligt dat anders? Enfin, ik kan nog zo even doorgaan.
Het punt is, wie heeft op het laatste de grootste hand om metallica te betalen of zit er meer achter?
Je begrijpt mijn punt niet helemaal denk ik
Graspop en Werchter zijn beiden Livenation festivals. Wie er meer te bieden heeft doet er niet toe. Metallica krijgt echt niet meer of minder betaald als ze op een ander livenation festival in belgie worden weggezet.
Of Metallica op Graspop of Werchter terecht komt heeft niets met geld of budget te maken
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
501
1.235
Ik weet dat het een impopulaire mening is maar wat ben ik blij dat Metallica en Foo Fighters niet op Graspop staan en dat er nog wat budget over is voor de rest van de line up want daar loop ik bij Hellfest niet warm voor dit jaar ook ervan uitgaande dat Graspop nog ongeveer 1/3 van de line-up moet aankondigen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Je begrijpt mijn punt niet helemaal denk ik
Graspop en Werchter zijn beiden Livenation festivals. Wie er meer te bieden heeft doet er niet toe. Metallica krijgt echt niet meer of minder betaald als ze op een ander livenation festival in belgie worden weggezet.
Of Metallica op Graspop of Werchter terecht komt heeft niets met geld of budget te maken
Ik denk dat ik je punt nu begrijp. metallica zal wel een standaard bedrag vragen dat overal hetzelfde is. Graspop en werchter zullen metallica beide kunnen betalen. Als ik jouw redenering moet volgen: Al staan ze op marktrock, dat ook onder live nation valt. Dat ze niet gaan doen. Dan zouden ze nog evenveel vragen. Zolang ze hun setup hebben met vuurwerk bij one, enz
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.519
3.020
Op dit punt begint het ook gewoon te lijken alsof Metallica expres Graspop zit te vermeiden. Vooral nu ze wéér op Hellfest staan en niet GMM. Wat mij betreft mogen ze dan ook maar gewoon wegblijven.
Het is ook een buitengewoon vervelende band. Op Rock Am Ring 2014 spraken ze er complete schande van dat het terrein het jaar erop zou worden gebruikt door Rock Im Revier of welke naam dat kansloze festival ook maar had op dat moment.

Uiteindelijk blijkt de organisatie van dat nieuwe festival een fiasco en moet het festival zelfs uitwijken naar een voetbalstadion. En wie stond daar als headliner naast Kiss en Muse? Juist: Metallica.

Stel hypocriete aasgieren zijn het. En toch was ik in Amsterdam twee keer bij hun no-repeatshow. Helaas heb ik mezelf er te veel mee als ik niet zou gaan doordat ik Metallica een kutband vind qua persoonlijkheid en management.
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Sorry maar deze redenering volg ik niet
Bands krijgen op festivals toch niet betaald per ticket dat wordt verkocht?
Ik neem aan dat de gage van Metallica exact hetzelfde is of ze nu op Graspop of Werchter staan
Neen maar het draait hem ook om de merchandise verkoop natuurlijk...
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Hopelijk Prodigy ook naar Graspop.
Lijkt mij ideaal om een grote tent om te bouwen voor 1 dag/nacht naar elektro-achtig iets. Samen met Pendulum zou dit wel goed lukken...
Fingers crossed bij mij...
Keith Flint was voor mij gewoon The Prodigy. Zonder hem ben ik benieuwd of ze nog voldoende energie hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
Keith Flint was voor mij gewoon The Prodigy. Zonder hem ben ik benieuwd of ze nog voldoende energie hebben.

De reviews die ik lees geven aan dat de show alleen maar more explosive is geworden.

Heb ze van dichtbij gezien op Arras Mainsquare met Keith maar als ik de live shows op de tube, dan is de show nog steeds epic
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
512
Keith Flint was just The Prodigy to me. Without him I wonder if they still have enough energy.
I saw 30 minutes of their show on Nova Rock. I've had temperature so couldn't stay more.
And whole show on Exit, and even I miss Flint, the show is great. It's not so big difference
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
Niet alleen maar naar de headliners kijken Hè daantje?

IDD staat leuk op het plaatje maar de diversiteit en bands in de undercard zijn bij GMM voor mij een stukkie beter
Ik ga niet 4 dagen naar een festival om de hele dag een boek te lezen en da om 22:00 het terrein op te lopen voor de
geweldige headliner.

Is voor mij meestal een uitdaging om fysiek en mentaal de headliner te halen Hahahahaha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken