Graspop Metal Meeting 2024

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
weet dat het in augustus is maar leyendas del rock heeft blind guardian. wat zou ik die graag op graspop zien. maar zie ze helaas dan eerder op alcatraz eindigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 45649

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
305
633
weet dat het in augustus is maar leyendas del rock heeft blind guardian. wat zou ik die graag op graspop zien. maar zie ze helaas dan eerder op alcatraz eindigen.

Stonden dit jaar al op Alcatraz, kans is klein dat ze daar opnieuw staan. Misschien dan Lokerse Feesten.
 

Knightofmuser

Campingartiest
1 okt 2022
57
35
Vind Deftones een geweldige band. De laatste plaat was van een heel hoog niveau (was alweer even geleden), maar live klinken ze inderdaad niet altijd even strak en scherp. Het is echt geen liveband en dan druk ik me nog heel diplomatisch uit.

En toch: TOOL en Deftones. Yes please
I agree with you, the last Deftones album is very good but unfortunately live I have bad memories of it
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer

Kirk Olson

Playlistbediener
18 mrt 2017
12
5
Cashless was ook het probleem niet, meer gewoon dat ze dan gewoon een euro saldo moeten gebruiken in plaats van die rare skullies. vooral als sommige dingen bijvoorbeeld 2,7 skullies kosten of dat soort rare prijzen. Zo valt nooit goed te bekijken hoeveel je daadwerkelijk uitgeeft.
En dat laatste is dan ook precies de bedoeling.
 

MortalisVictrix

Campingartiest
27 okt 2022
54
126
Is er eigenlijk een orderlimiet voor tickets? In verband met een jubileumfeest willen we 11 tickets afnemen, maar geen idee of Ticketmaster dit toelaat 😅

Misschien ook de organisatie mailen voor groepskorting :p
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.114
Dat enter band gedoe geeft mij de indruk dat ze al een rijtje klaar hadden met 8 headliners maar deze nog niet gedeeld mocht worden.

Ik denk dat bij de grote batch met namen er ook duidelijk wordt wie de north stage afsluit en dat die geen eigen aankondiging krijgt. Zal wel een kleinere naam zijn ivm. Tool
Dat [enter band] bewijst voor mij 100% dat er nog een 'echte' headliner bijkomt, ook als die geen eigen aankondiging krijgt (kreeg Machine Head begin dit jaar immers ook niet).
Ik zie niet echt in waarom er een kleinere naam naast Tool zou moeten staan? Naast GnR stond toch ook gewoon een band als Ghost?
Dus ook op donderdag verwacht ik een band van het kaliber Ghost, Gojira, Parkway Drive, etc.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ben er niet zeker van maar het kan mogelijk zijn dat er een maximum van 6 op staat.
Metallica & Rammstein sowieso max 6.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Dat [enter band] bewijst voor mij 100% dat er nog een 'echte' headliner bijkomt, ook als die geen eigen aankondiging krijgt (kreeg Machine Head begin dit jaar immers ook niet).
Ik zie niet echt in waarom er een kleinere naam naast Tool zou moeten staan? Naast GnR stond toch ook gewoon een band als Ghost?
Dus ook op donderdag verwacht ik een band van het kaliber Ghost, Gojira, Parkway Drive, etc.

Welke band is dan optie die op naburige festivals staat rond dezelfde data als GMM?

Ik hoop beetje op Blind Guardian maar die zullen als ze komen wel lager op afffiche staan.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Dat [enter band] bewijst voor mij 100% dat er nog een 'echte' headliner bijkomt, ook als die geen eigen aankondiging krijgt (kreeg Machine Head begin dit jaar immers ook niet).
Ik zie niet echt in waarom er een kleinere naam naast Tool zou moeten staan? Naast GnR stond toch ook gewoon een band als Ghost?
Dus ook op donderdag verwacht ik een band van het kaliber Ghost, Gojira, Parkway Drive, etc.
Als de Enter Band pwd zou zijn, dan gaan facebook en insta comments los. Nog meer dan nu al. Dan zal nonkel Gerard die elk jaar Metallica wil, eens goed zijn gedacht typen, inclusief spellingsfouten en zonder leestekens.
 

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
Is er eigenlijk een orderlimiet voor tickets? In verband met een jubileumfeest willen we 11 tickets afnemen, maar geen idee of Ticketmaster dit toelaat 😅

Misschien ook de organisatie mailen voor groepskorting :p
er is een zeker een limiet na mijn weten 10 dezelfde tickets per account, dat was vorig jaar iig.
maar het zou ook nog minder kunnen zijn voor toegangskaarten is dat wel gebruikelijk. Je doet er goed aan met twee accounts in de rij te gaan staan !
 
  • Leuk
Waarderingen: MortalisVictrix

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Dat [enter band] bewijst voor mij 100% dat er nog een 'echte' headliner bijkomt, ook als die geen eigen aankondiging krijgt (kreeg Machine Head begin dit jaar immers ook niet).
Ik zie niet echt in waarom er een kleinere naam naast Tool zou moeten staan? Naast GnR stond toch ook gewoon een band als Ghost?
Dus ook op donderdag verwacht ik een band van het kaliber Ghost, Gojira, Parkway Drive, etc.
Wat is een kleinere naam? Alle northstage headliners staan in zalen voor 6000 man of minder in Nederland.
Machinehead + Amon Amarth + Halo Effect (zaal voor 6000 man..niet uitverkocht)
FFDP + Megadeth + Fire from the Gods (zaal voor 7000+ man..niet uitverkocht)
Judas Priest zonder voorprogramma (staat nu voor het eerst in een zaal van 6000 man, eerst voor 3000, uitverkocht)

Als je dus een naam verwacht die tussen de 3000 en 6000 kaarten verkoopt, dan is het geen kleine naam? Dus architects, Corey Taylor, Babymetal, Bad Omens, Landmvrks voldoen allemaal aan die normering.
 
Laatst bewerkt:

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Wat is een kleinere naam? Alle northstage headliners staan in zalen voor 6000 man of minder in Nederland.
Machinehead + Amon Amarth + Halo Effect (zaal voor 6000 man..niet uitverkocht)
FFDP + Megadeth + The Hu + Fire from the Gods (zaal voor 4000 man..niet uitverkocht)
Judas Priest zonder voorprogramma (staat nu voor het eerst in een zaal van 6000 man, eerst voor 3000, uitverkocht)

Als je dus een naam verwacht die tussen de 3000 en 6000 kaarten verkoopt, dan is het geen kleine naam? Dus architects, Corey Taylor, Babymetal, Bad Omens, Landmvrks voldoen allemaal aan die normering.
Met die FFDP show doel je op RTM stage toch? Dat is een zaal voor een kleine 8000 man.

Verder snap ik je punt hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142
Dag allen, eerste post hier, aangenaam (y)

Persoonlijk wel tevreden met de headliners, toch al even aan het luisteren naar al hun materiaal en moet zeggen dat het (meeste) me tot hiertoe wel kan bekoren. Maar smaken verschillen natuurlijk. Ik ben nu vooral benieuwd naar de rest van de line-up. Wat is bvb. de kans dat Sum 41 komt? Het zou hun laatste tour zijn want ze stoppen volgend jaar. Of Megadeth?

Verder hoop ik op een leuke combo HL en bands op kleinere podia (zo weinig mogelijk overlap tussen wat ik wil zien 🤞) & de toffe sfeer tussen festivalgangers die GMM zo kenmerkt 🤘
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Met die FFDP show doel je op RTM stage toch? Dat is een zaal voor een kleine 8000 man.

Verder snap ik je punt hoor.
Klopt. Ik had de theateropstelling in mijn hoofd excuus. Zal dus eeder rond de 7000 man zijn geweest.
The hu stond er ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Dag allen, eerste post hier, aangenaam (y)

Persoonlijk wel tevreden met de headliners, toch al even aan het luisteren naar al hun materiaal en moet zeggen dat het (meeste) me tot hiertoe wel kan bekoren. Maar smaken verschillen natuurlijk. Ik ben nu vooral benieuwd naar de rest van de line-up. Wat is bvb. de kans dat Sum 41 komt? Het zou hun laatste tour zijn want ze stoppen volgend jaar. Of Megadeth?

Verder hoop ik op een leuke combo HL en bands op kleinere podia (zo weinig mogelijk overlap tussen wat ik wil zien 🤞) & de toffe sfeer tussen festivalgangers die GMM zo kenmerkt 🤘

Sum41 geen idee, maar Megadeth gaat er sowieso wel staan, staan er net voor/na in Nederland met een zaalshow, dus kan niet missen
 
  • Leuk
Waarderingen: knalboon en Davidov90

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.114
Welke band is dan optie die op naburige festivals staat rond dezelfde data als GMM?

Ik hoop beetje op Blind Guardian maar die zullen als ze komen wel lager op afffiche staan.
Wie zegt dat het een band moet zijn die op naburige festivals staat?
Dat wij niks anders kunnen verzinnen, wil niet zeggen dat er geen andere opties zijn, zie Machine Head afgelopen jaar. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken