Graspop Metal Meeting 2024

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.339
5.873
Zeker voor GMM een topboeking. Metallica is een lange tijd best wel afgeschreven geweest voor metalfans. Laatste keer dat ik ze zag was op Pinkpop 2014 en die show was prima.
Ja dat was die By Request tour toch? Ik heb vooral slechte herinneringen aan toen ze die tour op Werchter stonden, was echt geen goede show, half uur te laat, afgeraffeld, duidelijk 0 speel plezier. Maar de live beelden van paar jaar later beloven beter. En wellicht was die show dus ook maar een incident, als Pinkpop wel prima was.
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
497
1.223
Ja dat was die By Request tour toch? Ik heb vooral slechte herinneringen aan toen ze die tour op Werchter stonden, was echt geen goede show, half uur te laat, afgeraffeld, duidelijk 0 speel plezier. Maar de live beelden van paar jaar later beloven beter. En wellicht was die show dus ook maar een incident, als Pinkpop wel prima was.
Pinkpop was toen na wat noodweer dus daar kwam de setting nog bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Dr. Hannibal

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Ik ben heel benieuwd. Het klinkt logisch dat er nog 1 dag de zondag headliners worden aangekondigd en nog 1 dag een pakket.
Ik hoop op wat meer discussie over het pakket dat het gepresenteerd word voor de verkoop begint.
Die discussie loopt hele tijd al wel maat beetje tussen de headliner discussie door dus valt niet op, maar die gaat komende week ook wel lopen

Edit: is breaking benjamin niet een optie voor GMM ? Overdag mainstafe of begin avond, of in marque?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.828
Ja dat was die By Request tour toch? Ik heb vooral slechte herinneringen aan toen ze die tour op Werchter stonden, was echt geen goede show, half uur te laat, afgeraffeld, duidelijk 0 speel plezier. Maar de live beelden van paar jaar later beloven beter. En wellicht was die show dus ook maar een incident, als Pinkpop wel prima was.
Die show was vooral prima vanwege de omstandigheden (zwaar onweer en toch spelen, waarvoor respect). Op een festival zal ik ze zeker nog een keer bekijken. Hopelijk valt het dan mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en won666

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
83
104
Wat een negativiteit over Metallica of ze wel of niet komen. Ben zwaar fan en heb ze al vaak gezien, maar dit bevestigt toch maar weer het beeld van de "Metallica-fan". Helaas. Ik ga weer aan de Weihenstephaner...Proost
Er is wel beteren weissen dan Weihenstephaner he 😉
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Die discussie loopt hele tijd al wel maat beetje tussen de headliner discussie door dus valt niet op, maar die gaat komende week ook wel lopen

Edit: is breaking benjamin niet een optie voor GMM ? Overdag mainstafe of begin avond, of in marque?
Dan zal de band (of zeker de zanger) een maand voor de eerste show moeten vertrekken (met de boot) want de zanger heeft vliegangst
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Die show was vooral prima vanwege de omstandigheden (zwaar onweer en toch spelen, waarvoor respect). Op een festival zal ik ze zeker nog een keer bekijken. Hopelijk valt het dan mee.
Was er ook bij, en is de enige keer dat ik ze heb gezien. Was wel een mooie avond. Overal om je heen zag je de bliksem inslaan. Inderdaad heel tof dat ze alsnog gewoon speelden daarna.
 

Rob 'n Roll

Playlistbediener
26 apr 2022
22
28
Ik weet dat er een apart forum voor bestaat, maar daar is niet zoveel animo. Heeft er hier iemand ervaring met Rock Am Ring en Rock Im Park? Wij twijfelen tussen de twee en de afstand maakt niet veel uit. Momenteel heeft Im Park de voorkeur omdat dat toch meer graspop vibes heeft, maar indien iemand ons kan overtuigen van Ring, shoot 😉
 

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
83
104
Was scorpions niet gewoon headliner maar sloot faith toen niet af ? (Ik was er niet bij hoor maar dit lijkt me logischer)
Faith No More is wel wat groter (kostelijker) dan Scorpions zou ik zeggen, zeker globaal gezien. Maar kan ook zijn omdat ik een super FNM fan ben.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Scorpions en FNM waren gewoon beiden headliner. Maar Scorpions stond inderdaad boven FNM op de poster dus hadden de hogere positie
 

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
83
104
Waar is trouwens de tijd dat je nog echt supergroepen op 1 dag kon zien. Faith No More en Metallica op 1 dag. Rammstein en Metallica op.1 dag ... Kan ook zijn dat ik gewoon oud ben :unsure:
 
  • On fire
Waarderingen: mcrockz

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.393
Waar is trouwens de tijd dat je nog echt supergroepen op 1 dag kon zien. Faith No More en Metallica op 1 dag. Rammstein en Metallica op.1 dag ... Kan ook zijn dat ik gewoon oud ben :unsure:

Vorig jaar nog Motley Crue en Def Leppard! Voor mij als 80s glam liefhebber zijn er eigenlijk sinds dat ik ga elke editie wel dagen bij met geweldige duos aan namen
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Faith No More is wel wat groter (kostelijker) dan Scorpions zou ik zeggen, zeker globaal gezien. Maar kan ook zijn omdat ik een super FNM fan ben.
Faith no wie ? , sorry zonder geheid voor dat ze eigenlijk op de 2020 nee sorry 2021 of nee de 2022 editie zouden komen kende ik de band niet, scorpions lijkt me toch echt groter dan hun in Europa (persoonlijke mening)
 
  • Wow
Waarderingen: saurus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken