Graspop Metal Meeting 2024

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
Mja, Metallica.... moet zeggen dat van alle metalbands die tegenwoordig 100+ € kosten (Metallica, Tool, Rammstein, System of a Down, etc..), Metallica toch het minst bijzonder is qua performance. Waarmee ik niet zeg dat het niet goed is, maar de rest is gewoon memorabeler. Vind dat de anderen toch nog iets meer waar voor het geld geven.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.770
7.598
maar zo als ik aangav in de andere topic (zonder clutter) valt het festival seizoen tussen scorpions USA tour en EU tour dan moeten ze zoon beetje hals over kop naar EU toe als ze hier festivals willen pakken, daarom verwacht ik niet dat scorps komen (al ik het niet erg zou vinden hoor goede verhalen over hun live show)

Ja, dat is ook logisch, maar dacht dat ze in mei de laatste show hadden staan en het zijn Duitsers, dat is prima te doen om dan in de tweede helft van juni een festivalshow te doen. Maar dan hypothetisch gezien, als ze er staan, dan gaat dat no way op de donderdag zijn.
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
wat doen we moeilijk eigenlijk kom op mensen BMTH en FFDP hebben en kans gekregen dan is het toch duidelijk wie zondag komen?
Papa Roach samen met megadeth :p of een three days grace


das een grap natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.406
6.069
Ik kan me herinneren dat vrijwel de gehele metal community een gruwelijke hekel had aan Metallica. Wat maakt hen dan toch weer zo geliefd? Die laatste albums zijn toch niet zo indrukwekkend? Lars Ulrich is nog altijd een zeer matige drummer... James een matige zanger (en persoon, maar dat is persoonlijk).
Ik vind dat ze zich goed herpakt hebben sinds Hardwired uit is. Zijn live weer een pak beter gaan spelen. Niet perfect, maar goed genoeg. En voor Graspop zou het gewoon objectief een topboeking zijn.
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Auto correct vind megadeth geen mooi woord en maakt er graag megadeath van 🤣 is vast ook een leuke band
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.189
1.248
Ik kan me herinneren dat vrijwel de gehele metal community een gruwelijke hekel had aan Metallica. Wat maakt hen dan toch weer zo geliefd? Die laatste albums zijn toch niet zo indrukwekkend? Lars Ulrich is nog altijd een zeer matige drummer... James een matige zanger (en persoon, maar dat is persoonlijk).
Over die zang valt te discussiëren maar als ik ooit een hand mag uitkiezen in de wereld die de mijne wordt. Dan zal het toch James Hetfield zijne rechterpols zijn.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.183
5.516
Ik vind dat ze zich goed herpakt hebben sinds Hardwired uit is. Zijn live weer een pak beter gaan spelen. Niet perfect, maar goed genoeg. En voor Graspop zou het gewoon objectief een topboeking zijn.
Ben ze gaan kijken in Amsterdam. Die eerste avond waren ze gewoon oké. Die 2de avond was wel fameus. Alleen daarvoor al met plezier die 2 shows gedaan en naar Amsterdam gereden.
Heb toch een paar dagen op een wolkje rondgelopen door die show. Nochtans ze al stuk of 15/16 keer live gezien.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.295
3.895
Ik vind dat ze zich goed herpakt hebben sinds Hardwired uit is. Zijn live weer een pak beter gaan spelen. Niet perfect, maar goed genoeg. En voor Graspop zou het gewoon objectief een topboeking zijn.
Zeker voor GMM een topboeking. Metallica is een lange tijd best wel afgeschreven geweest voor metalfans. Laatste keer dat ik ze zag was op Pinkpop 2014 en die show was prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Het moet vooral niet rond een persoon draaien denk ik dan. Het gaat over Graspop en de spanning naar die aankondigingen toe.
Ik kijk in elk geval uit naar volgende week. Zeer benieuwd naar de prijzen. En hoe het grote pakket er zal uitzien.
Het is donderdag ook black friday, en veel Amerikaanse bands hebben dan niet zo graag dat er iets aangekondigd wordt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen of ik zit er los naast. Maar in het verleden heb ik zo al aankondigingen uitgesteld zien worden.
Dus ik gok daarom maandag 2 resterende zondagheadliners (1 van de 2 komt op herhaling trouwens) en woensdag het pakket.
Ik ben heel benieuwd. Het klinkt logisch dat er nog 1 dag de zondag headliners worden aangekondigd en nog 1 dag een pakket.
Ik hoop op wat meer discussie over het pakket dat het gepresenteerd word voor de verkoop begint.
 

barcake

Playlistbediener
7 dec 2022
15
26
Ik ben heel benieuwd. Het klinkt logisch dat er nog 1 dag de zondag headliners worden aangekondigd en nog 1 dag een pakket.
Ik hoop op wat meer discussie over het pakket dat het gepresenteerd word voor de verkoop begint.
Wie zou er kans maken om op donderdagavond de 2de headliner worden?
Zou deze volgende week ook bekend gemaakt worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Gebruikers die dit onderwerp bekijken