Graspop Metal Meeting 2024

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
43
44
Electric Callboy komt sowieso volgens mij. Ik snap de hype niet, maar dat hoeft ook niet. De mannen zijn razend populair bij de jongeren (en ouderen die zich nog jong voelen). Goed voor hen en goed voor de band zou ik zeggen.

Het zou me echt eeeeenorm verbazen indien Electric Callboy plotseling niet op Graspop zou staan. Ik zou ze ofwel rond 17:00 uur op een main stage zetten, ofwel op een later tijdstip in de Marquee.
Ik zie EC ook gewoon naar Graspop komen in de marquee inderdaad als dag afsluiter of voor act van de afsluiter omdat ze ik 2018 nog metal dome stonden zie ik ze niet laat op main stage als ze al main stage staan is het vroeg op de dag
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Pfff mannen, als het zo zit hoeft het voor mij al niet meer 😅. Ik heb ook al meermaals overal aangegeven dat ik niet alles weet. Als er eens iets is en ik kan, want meestal mag het niet, delen op een bepaalde manier zal ik dat doen. Meer niet. En heb er ook nooit een probleem mee het aan te geven als er iets toch niet uitkomt. En ik het dus fout zou hebben. Want in het wereldje verandert toch vanalles.
De meesten hier waarderen je informatie enorm, dat weet ik zeker. Dat er een paar nieuwelingen opeens een al lang uitgekauwde discussie weer opnieuw willen voeren, moet je je niet teveel van aantrekken, denk dat niemand daar echt op zat te wachten 😅
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
I'm not saying they're going to Grassop because they're not going to Wretcher, I'm saying they're a big possibility because they're going to Hellfest and they said on their website that they're going to announce more shows and the only hole in the calendar is June 23rd, the last graspop and pinkpo day. Hence it is said that there is a great possibility of it being metallica.
"Werchter"
 
  • Geweldig
Waarderingen: saurus

kaviak

Playlistbediener
4 dec 2022
48
50
Geldt dat niet voor bijna 80% van het forum hier? A7x, bmth, Judas Priest kon iedereen voorspellen.
idd maar hij draaid al langer dan dit jaar mee op dit forum dus qua geloofwaardigheid is hij één van de betere, niet alleen van bands ook van datums van bands dropping
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Pfff mannen, als het zo zit hoeft het voor mij al niet meer 😅. Ik heb ook al meermaals overal aangegeven dat ik niet alles weet. Als er eens iets is en ik kan, want meestal mag het niet, delen op een bepaalde manier zal ik dat doen. Meer niet. En heb er ook nooit een probleem mee het aan te geven als er iets toch niet uitkomt. En ik het dus fout zou hebben. Want in het wereldje verandert toch vanalles.
Laat je niet opfokken Jimmy. Er zijn er hier heel veel die jouw input wel waarderen. Gewoon zo doorgaan. Er zijn nu eenmaal niet zoveel zekerheden in het leven. Men wordt geboren en gaat dood. Daar blijft het bij.🥳🥳🥳💪
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ik vraag me toch af als Scorpions echt een eerste keuze band is voor Graspop. Ik hoop toch nog steeds om verrast te zijn.

Ik weet dat ze het hier niet graag horen maar ik hoop toch nog steeds op een bon Jovi gekoppeld met een kleinere jonge headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer en WOOOSH

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.171
5.501
Het moet vooral niet rond een persoon draaien denk ik dan. Het gaat over Graspop en de spanning naar die aankondigingen toe.
Ik kijk in elk geval uit naar volgende week. Zeer benieuwd naar de prijzen. En hoe het grote pakket er zal uitzien.
Het is donderdag ook black friday, en veel Amerikaanse bands hebben dan niet zo graag dat er iets aangekondigd wordt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen of ik zit er los naast. Maar in het verleden heb ik zo al aankondigingen uitgesteld zien worden.
Dus ik gok daarom maandag 2 resterende zondagheadliners (1 van de 2 komt op herhaling trouwens) en woensdag het pakket.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Het gaat ook niet om één persoon. Maar de info van jou maakt de spanning en beleving wel fijner. Ook dat is voor mij een stukje van de beleving. Pakjesavond voor volwassenen😜🤭
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Het moet vooral niet rond een persoon draaien denk ik dan. Het gaat over Graspop en de spanning naar die aankondigingen toe.
Ik kijk in elk geval uit naar volgende week. Zeer benieuwd naar de prijzen. En hoe het grote pakket er zal uitzien.
Het is donderdag ook black friday, en veel Amerikaanse bands hebben dan niet zo graag dat er iets aangekondigd wordt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen of ik zit er los naast. Maar in het verleden heb ik zo al aankondigingen uitgesteld zien worden.
Dus ik gok daarom maandag 2 resterende zondagheadliners (1 van de 2 komt op herhaling trouwens) en woensdag het pakket.
parkway Drive of machinehead dus...

De commentaren over pwd waren zeer lovend over afgelopen jaar dus zou ik op hen gokken 🙂
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.655
7.408
Het moet vooral niet rond een persoon draaien denk ik dan. Het gaat over Graspop en de spanning naar die aankondigingen toe.
Ik kijk in elk geval uit naar volgende week. Zeer benieuwd naar de prijzen. En hoe het grote pakket er zal uitzien.
Het is donderdag ook black friday, en veel Amerikaanse bands hebben dan niet zo graag dat er iets aangekondigd wordt. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen of ik zit er los naast. Maar in het verleden heb ik zo al aankondigingen uitgesteld zien worden.
Dus ik gok daarom maandag 2 resterende zondagheadliners (1 van de 2 komt op herhaling trouwens) en woensdag het pakket.

Hmm, zou Black Friday echt uitmaken in Europa ook? Natuurlijk wordt hier ook steeds meer met Black Friday (of zelfs Black Week of iets dergelijks al) gedaan, maar voor de Amerikaanse burger zou het niet zo veel uitmaken lijkt me, al denken de bands van daar er misschien anders over
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.171
5.501
Hmm, zou Black Friday echt uitmaken in Europa ook? Natuurlijk wordt hier ook steeds meer met Black Friday (of zelfs Black Week of iets dergelijks al) gedaan, maar voor de Amerikaanse burger zou het niet zo veel uitmaken lijkt me, al denken de bands van daar er misschien anders over
Gaat over de socials opvolgen en dergelijke. Nu is dat wel al anders dan paar jaar terug. Nu kan je berichten klaarzetten. Maar krijg je die toestanden dat ze zich vergissen met GMT enzo.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.655
7.408
Mooie info weer van @jimmywe
Word gewaardeerd zoals altijd

1 komt op herhaling,dan blijven er weinig opties over.

Ik denk dat Machine Head geen headliner is als ze terug komen en Pantera ook niet

Ik zet mijn geld in op Scorpions en Parkway Drive.

Zou een mooie combinatie zijn, en dan een Alice Cooper of Deep Purple voor Scorpions en iets hards voor PWD.
 
  • Leuk
Waarderingen: MeisterV27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken