Graspop Metal Meeting 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Zullen we komende editie op zondag een festileaks wall of death organiseren van de rollators tegen de niet-rollators, en het op die manier beslechten? Lijkt me een betere (en vermakelijkere) oplossing dan hier maar door blijven zagen over dat zelfde punt :LOL:
Als het regent zit mijn rollator vast in de modder, dus niet eerlijk!
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
IK HAD EEN VERGISSING GEMAAKT EN PERONGELUK 2 KEER SABATON ER IN GEZET! HEB DE POST AANGEPAST


Mijn aangepaste versie


Donderdag
North: Electric Callboy/Alestorm (headliner duo om de kosten wat omlaag te drukken)
South: Tool
Marquee: Dream Theater
Jupiler: Bury Tomorrow

Vrijdag
North: Judas Priest
South: FFDP
Marquee: Porcupine Three
Jupiler: Bad Religion

Zaterdag
North: Bring Me The Horizon
South: Sabaton
Maruqee: Ayreon
Jupiler: Sum 41


Zondag
North: Avenged Sevenfold
South: Metallica (Ja ik geloof er in!)
Marquee: Abbath Plays Immortal
Jupiler: While She Sleeps


Metal dome heb ik er even tussen uit gelaten, mijn hersenen stonden nu al ontploffen om de marquee's ingevuld te krijgen
En geef toe beste prog liefhebbers, ik ben vriendelijk geweest voor jullie hé in de marquee ;).
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Mijn gokken nu


Donderdag
North: Electric Callboy/Alestorm (headliner duo om de kosten wat omlaag te drukken)
South: Tool
Marquee: Dream Theater
Jupiler: Bury Tomorrow

Vrijdag
North: Judas Priest
South: FFDP
Marquee: Porcupine Three
Jupiler: Bad Religion

Zaterdag
North: Bring Me The Horizon
South: Sabaton
Maruqee: Ayreon
Jupiler: Sum 41


Zondag
North: Avenged Sevenfold
South: Metallica (Ja ik geloof er in!)
Marquee: Abbath Plays Immortal
Jupiler: While She Sleeps


Metal dome heb ik er even tussen uit gelaten, mijn hersenen stonden nu al ontploffen om de marquee's ingevuld te krijgen
En geef toe beste prog liefhebbers, ik ben vriendelijk geweest voor jullie hé in de marquee ;).
Wel veeeeeel te veel clashes. Tool en Dream Theater tegelijk is gelijk aan je oma een mep geven. En Abbath verdiend wel meer publiek dan tijdens Metallica moeten spelen. Wissel DT met Porcupine en Ayreon met Abbath. Maar Ayreon dan wel NA de headliners op main.
 

WOOOSH

Playlistbediener
7 nov 2022
29
59
IK HAD EEN VERGISSING GEMAAKT EN PERONGELUK 2 KEER SABATON ER IN GEZET! HEB DE POST AANGEPAST


Mijn aangepaste versie


Donderdag
North: Electric Callboy/Alestorm (headliner duo om de kosten wat omlaag te drukken)
South: Tool
Marquee: Dream Theater
Jupiler: Bury Tomorrow

Vrijdag
North: Judas Priest
South: FFDP
Marquee: Porcupine Three
Jupiler: Bad Religion

Zaterdag
North: Bring Me The Horizon
South: Sabaton
Maruqee: Ayreon
Jupiler: Sum 41


Zondag
North: Avenged Sevenfold
South: Metallica (Ja ik geloof er in!)
Marquee: Abbath Plays Immortal
Jupiler: While She Sleeps


Metal dome heb ik er even tussen uit gelaten, mijn hersenen stonden nu al ontploffen om de marquee's ingevuld te krijgen
En geef toe beste prog liefhebbers, ik ben vriendelijk geweest voor jullie hé in de marquee ;).
Mag je mij niet aandoen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.838
Mijn gokken nu


Donderdag
North: Electric Callboy/Alestorm (headliner duo om de kosten wat omlaag te drukken)
South: Tool
Marquee: Dream Theater
Jupiler: Bury Tomorrow

Vrijdag
North: Judas Priest
South: FFDP
Marquee: Porcupine Three
Jupiler: Bad Religion

Zaterdag
North: Bring Me The Horizon
South: Sabaton
Maruqee: Ayreon
Jupiler: Sum 41


Zondag
North: Avenged Sevenfold
South: Metallica (Ja ik geloof er in!)
Marquee: Abbath Plays Immortal
Jupiler: While She Sleeps


Metal dome heb ik er even tussen uit gelaten, mijn hersenen stonden nu al ontploffen om de marquee's ingevuld te krijgen
En geef toe beste prog liefhebbers, ik ben vriendelijk geweest voor jullie hé in de marquee ;).
Porcupine Tree is inmiddels weer (hopelijk tijdelijk) gestopt. Steven Wilson gaat wel touren volgend jaar, maar past niet op GMM.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.198
7.443
IK HAD EEN VERGISSING GEMAAKT EN PERONGELUK 2 KEER SABATON ER IN GEZET! HEB DE POST AANGEPAST


Mijn aangepaste versie


Donderdag
North: Electric Callboy/Alestorm (headliner duo om de kosten wat omlaag te drukken)
South: Tool
Marquee: Dream Theater
Jupiler: Bury Tomorrow

Vrijdag
North: Judas Priest
South: FFDP
Marquee: Porcupine Three
Jupiler: Bad Religion

Zaterdag
North: Bring Me The Horizon
South: Sabaton
Maruqee: Ayreon
Jupiler: Sum 41


Zondag
North: Avenged Sevenfold
South: Metallica (Ja ik geloof er in!)
Marquee: Abbath Plays Immortal
Jupiler: While She Sleeps


Metal dome heb ik er even tussen uit gelaten, mijn hersenen stonden nu al ontploffen om de marquee's ingevuld te krijgen
En geef toe beste prog liefhebbers, ik ben vriendelijk geweest voor jullie hé in de marquee ;).
jij hebt wel hoge verwachtingen
voor de zaterdag en zondag 1 stadionheadliner erbij en nog 3 bands die de ziggodome of het sportpaleis kunnen vullen
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
jij hebt wel hoge verwachtingen
voor de zaterdag en zondag 1 stadionheadliner erbij en nog 3 bands die de ziggodome of het sportpaleis kunnen vullen
Sportpaleis is veel te groot voor Avenged Sevenfold en Bring Me The Horizon. Die staan in de Lotto Arena.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.899
Maar een aantal undercard wensen:
Limp Bizkit
Alestorm
Anthrax
Offspring
Fleddy Melculy (niet weer in de Metaldome)
Body Count
Fear Factory
Dropkick Murphys
Vuur
Etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.198
7.443
Sportpaleis is veel te groot voor Avenged Sevenfold en Bring Me The Horizon. Die staan in de Lotto Arena.
ik zei Sportpaleis OF ziggo dome
BMTH verkoopt zonder moeite een ziggo dome uit en avenged sevenfold ook
ik weet niet hoe je er bij komt dat Avenged Sevenfold een lotto arena band is na 20 jaar geen zalen te hebben gedaan in België, maar ik denk dat je die band flink onderschat. na 6 jaar niet opgetreden te hebben en met een nieuw album op zak
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.899
Tegelijkertijd is dat ook de reden dat jullie op vrijdagmiddag rond een uur of vier comateus in het gras liggen met een aangevreten bakje friet op de pens.
Daarom dus die 3 dagen zat op de camping😜

Edit: en comateus is een veel te moeilijk woord. Gewoon zat en voldaan🤣🍻
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
ik zei Sportpaleis OF ziggo dome
BMTH verkoopt zonder moeite een ziggo dome uit en avenged sevenfold ook
ik weet niet hoe je er bij komt dat Avenged Sevenfold een lotto arena band is na 20 jaar geen zalen te hebben gedaan in België, maar ik denk dat je die band flink onderschat. na 6 jaar niet opgetreden te hebben en met een nieuw album op zak
Avenged Sevenfold ben ik akkoord. Als ik programmator was zou ik ze in Lotto Arena zetten maar als dat goed verkoopt kan er nog een upgrade. In Nederland weet ik dat de Ziggo Dome al gedaan hebben. Misschien iets populairder in Nederland dan in België.
Wat BMTH betreft, die stonden begin dit jaar nog in Lotto Arena. Wel geen idee of dat uitverkocht was. Staan die in Nederland in de Ziggo Dome wat dubbel zo groot is als Lotto Arena?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.386
2.899
Avenged Sevenfold ben ik akkoord. Als ik programmator was zou ik ze in Lotto Arena zetten maar als dat goed verkoopt kan er nog een upgrade. In Nederland weet ik dat de Ziggo Dome al gedaan hebben. Misschien iets populairder in Nederland dan in België.
Wat BMTH betreft, die stonden begin dit jaar nog in Lotto Arena. Wel geen idee of dat uitverkocht was. Staan die in Nederland in de Ziggo Dome wat dubbel zo groot is als Lotto Arena?
Yep.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Waarom verwacht iedereen toch maar alestorm, hebben die al ergens een festival bevestigd volgende zomer? Net hetzelfde als Sabaton die heb ik ook nog op geen enkele affiche zien staan.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Was volgens mij uitverkocht, maar duurde wel even.

Maar er zijn wel meer bands waar er een vrij groot verschil is tussen de 2 landen, zie ook Nightwish.
Nightwish kan ik plaatsen. Floor en Beste Zangeres ofzoiets. BMTH was idd Ziggo ja dus daar krijg ik het verschil niet verklaard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken