Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.070
Voor de prijs van €300+ is voor een goede undercard gaan en 6 headliners skippen toch wel een beetje pijnlijk.
Ik heb er dit jaar 5 van de 8 gezien, maar zelfs als ik ze alle 8 geskipt zou hebben, zou ik nog een geweldig weekend hebben gehad. :)
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
17
29
Ik vroeg me af of er iemand is die weet wat de de prijzen van de verschillende accomodaties op inferno waren?
En is het moeilijk om daar kaarten te krijgen? Ik mee me te herinneren dat het belangrijk is om direct met de kaartverkoop daar voor te gaan, klopt dat?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.070
De zondag was vorig jaar niet uitverkocht toch,? Alleen hebben ze dat zo op het laatste moment maar ip de site gezet omdat er geen kaarten meer werden verkocht. Overigens was iedere dag vorig jaar best sterk met goed verkopende artiesten. Of bands die een enorme hype hadden zoals Helmut in de tent en LS op zondag.
De vrijdag en de zondag (vrijdag waren de minste tickets voor verkocht volgens onze insiders).
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.070
If we agree a codeword with him I just shout it all day until we can drink a beer with him :D
Hij kan altijd nog zo gekleed gaan:

398487736_883678150056808_3348830394695664408_n.jpg
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Ik vroeg me af of er iemand is die weet wat de de prijzen van de verschillende accomodaties op inferno waren?
En is het moeilijk om daar kaarten te krijgen? Ik mee me te herinneren dat het belangrijk is om direct met de kaartverkoop daar voor te gaan, klopt dat?
Ja meeste Tip ups en Canvast tenten waren binnen 30 min uitverkocht ongeveer. En 2 pers tip up was 399
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.070
Geen idee hoe dit precies in z'n werk gaat bij grote festivals, maar met social media marketing heb je echt te maken met korte spikes, en dan is het weer rustig. Om mensen warm, enthousiast en wakker te houden zou je nu best elke dag 'iets' kunnen laten weten. Als RW om 8:00 iets aankondigt, al helemaal als dat een naam als Maneskin is, dan is die piek om 10:00 echt wel weer weg. Uiteraard hebben ze hier zelf de beste statistieken voor maar elke dag een naam zou marketing technisch gezien goed werken.

Ze hadden ook nu alles kunnen aankondigen, en dan deelt iedereen dat met zijn/haar vrienden, en eind van de week is 70% kwijt wat er ook alweer komt. Dat doet ticketverkoop niet ten goede. Echter is starten met een naam als Tool wel bijzonder, want de hype is momenteel toch wel een stuk minder dan gisteren. Had je Tool net voor de verkoop aangekondigd, dan doet een groot deel toch een impuls aankopen.
Dat met die piekjes geloof ik allemaal best wel, maar voor een Tool-fan gaat het echt geen ruk uitmaken wanneer dat die precies aangekondigd worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken