Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Ik ben toch blij dat de Foo's nog in UK zijn tijdens Graspop. Van mij hoeven die echt niet op Graspop te staan. Coole band maar gewoon geen Graspop materiaal. Al enkele keren live gezien, zelfs in het Sportpaleis. Maar ik ga er niet meer opnieuw speciaal een ticket voor kopen. Normaal wel van plan Hellfest te doen dus misschien daar de Foo's nog eens checken

Megadeth, Bruce, Baby Metal, Brutus, Rhapsody Of Fire en nog enkele zijn al wel cool
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
In het rijtje nieuwe headliners die een sterke show neerzetten zou ik denken Dropkick Murphys na deze drop.

Also bad omens is in de buurt! En kan een deftige settijd krijgen!
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Pfoe, beetje een ''Pinkpop - Xtreme Edition'' gehalte als je het mij vraagt. Als Graspop net zo'n lijstje gaat neerzetten dan koop ik gewoon kaarten voor Alcatraz.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
In het rijtje nieuwe headliners die een sterke show neerzetten zou ik denken Dropkick Murphys na deze drop.

Also bad omens is in de buurt! En kan een deftige settijd krijgen!
Die Bad Opens zie ik de laatste tijd vaak voorbij komen en doen blijkbaar huge shows. Nog nooit een noot muziek van gehoord bij mijn weten. Ga daar toch vanavond eens verandering in brengen want begin toch benieuwd te worden als oude zak van 32 jaar (ik ben gestopt ongeveer bij Bury Tomorrow denk ik)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Die Bad Opens zie ik de laatste tijd vaak voorbij komen en doen blijkbaar huge shows. Nog nooit een noot muziek van gehoord bij mijn weten. Ga daar toch vanavond eens verandering in brengen want begin toch benieuwd te worden als oude zak van 32 jaar (ik ben gestopt ongeveer bij Bury Tomorrow denk ik)
The power of tiktok. Verkopen gigantisch veel tickets en merch en dergelijke.

En ze gaan zorgen dat er wat meer vrouwen op de weide staan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
In het rijtje nieuwe headliners die een sterke show neerzetten zou ik denken Dropkick Murphys na deze drop.

Also bad omens is in de buurt! En kan een deftige settijd krijgen!
Dropkick Murphys een sterke show? Vind die zelf nooit zo indrukwekkend live, maar kan aan mij liggen.

Bad omens nooit echt in kunnen komen, maar zou waarschijnlijk wel gaan kijken als ze op Graspop staan. Is dat live wat?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Dropkick Murphys een sterke show? Vind die zelf nooit zo indrukwekkend live, maar kan aan mij liggen.

Bad omens nooit echt in kunnen komen, maar zou waarschijnlijk wel gaan kijken als ze op Graspop staan. Is dat live wat?
Vond het mijn beste show van 2023 toen ik ze zag in februari.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
81
81
Ik zal maar met deze vraag komen, want iemand gaat hem toch stellen ergens in de komende week:
QOTSA op Graspop?
Ze stonden dit jaar al op Werchter, wellicht als Graspop te weinig headliners heeft dat Livanation ze naar Dessel stuurt?
Natuurlijk niet echt een Graspop naam, maar zie het beter werken dat een Avril, Toto of Bon Jovi
Laat maar komen. Ik heb er flink van genoten in Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Snap dat de meeste voor metal komen naar GMM, Maar met QOTSA heb je als je het mij vraagt een mooie 'nieuwkomer' en trekt ook weer nieuwe mensen aan, inplaats van de bezoekers die om het jaar voor Iron Maiden komen. Moeten ze toch ooit is stilaan naar toe werken, waar Hellfest en Rock am Ring al helemaal aan het doen zijn.

Dat Royal Blood niet op Graspop past, snap ik helemaal. Maar QOTSA helemaal welkom als sub headliner! Sabaton er boven en ik ben erbij!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ook fan van qotsa booking. Maar als we eerlijk zijn, dit zal gewoon main 1 headliner worden en niet sub. Een band die een Sportpaleis vult is doorgaans gewoon headliner
 
Laatst bewerkt:

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
305
633
Ook fan van qotsa booking. Maar als we eerlijk zijn, dit zal gewoon main 1 headliner worden en niet sub. Een band die een Sportpaleis vult is doorgaans gewoon headliner
Uiteraard, als Graspop geen SOAD of RATM (of misschien Aerosmith) uit de hoge hoed tovert, zou QOTSA gewoon de grootste groep op het festival zijn.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.690
@RubenJS attendeerde me er net op dat Qotsa is uitgeroepen tot de winnaar in de Festileaks Festival top 100 dit jaar. Dat zegt wel veel, natuurlijk. Wat dat betreft een mooie vis voor Graspop en inderdaad een nieuwe naam voor hun affiche. Van al die dikgedrukte namen op Hellfest by far degene die ik het liefst op Graspop zou zien. En laten we eerlijk zijn: zo heel veel andere kandidaten zijn er niet om die 8 headline-posities in te vullen.
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Dropkick Murphys een sterke show? Vind die zelf nooit zo indrukwekkend live, maar kan aan mij liggen.

Bad omens nooit echt in kunnen komen, maar zou waarschijnlijk wel gaan kijken als ze op Graspop staan. Is dat live wat?
Ik ook niet. Prima als opvulling, maar haalt het voor mij altijd net niet eigenlijk. Luister dan liever naar Flogging Molly die net wat betere nummers hebben in mijn ogen.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.391
2.903
Laat QOTSA maar doorkomen. Dropkick Murphys zijn gewoon een lekker feestje in de middag. Zonnetje, biertje en meebrullen.šŸ¤˜šŸ„³šŸ„³
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken