Ik weet dat ik ontzettend zuur en zeikerig doe hier, maar ik denk steeds per ongeluk op de Pinkpop of Rock Werchter topic geklikt te hebben. Als dit de grote namen gaan zijn dan kan je toch net zo goed niet meer naar een metal festival gaan? Dan ga ik wel voor een fractie van 't geld naar de wat onbekendere festivals. Vooral omdat met dit soort namen het verschil per dag met de dagjesmensen echt niet te doen is. Allemaal van dat popiejopie volk dat ook in het Top 2000 café gaat staan headbangen.
Het is dus ook niet dat andere festivals het beter doen. Zitten in een soort raar niemandsland nu dat de big-boys van het genre niet te betalen zijn of niet willen/kunnen, en we nu maar het genre breder gaan trekken om het maar gevuld te krijgen. Wel een duidelijk gevolg van het maar niet de kans geven aan de jongere generaties bands waardoor de ballenbak aan keuzes nu dus behoorlijk kleurloos is.
Het is dus ook niet dat andere festivals het beter doen. Zitten in een soort raar niemandsland nu dat de big-boys van het genre niet te betalen zijn of niet willen/kunnen, en we nu maar het genre breder gaan trekken om het maar gevuld te krijgen. Wel een duidelijk gevolg van het maar niet de kans geven aan de jongere generaties bands waardoor de ballenbak aan keuzes nu dus behoorlijk kleurloos is.