Graspop Metal Meeting 2024

johanra

Playlistbediener
13 sep 2021
29
84
Metalheads unite, tijd om metal de top 100 festival acts van 2023 in de stemmen!
My Dying Bride - Gojira - Lorna Shore - Aurora - Wardruna - Sigur Ros - Amenra - Amorphis - Russian Circles - Cult Of Luna
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
The Unguided zijn bezig met hun zesde album. Toch een soort Sonic Syndicate pp GMM 2024?
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Metalheads unite, tijd om metal de top 100 festival acts van 2023 in de stemmen!
Behemoth-Megadeth-Amenra-Any given day-Amon Amarth-Biohazerd-VV-Gloryhammer-Blindguardian- Electric callboy
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.492
2.983
Gojira - Porcupine Tree - Soen - Antimatter - Epica - Pantera - Disturbed - Ghost - Amon Amarth en een tactische stem uitgebracht op Parkway Drive.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
As some of you know, I visited the Party.San Metal Open Air earlier this month and I wanted to bring another band to your attention because their set was absolutely mesmerizing: Black Curse!

These guys played the most heavy and intense set of the entire weekend, Black/Death Metal that sounded like the gates of hell had opened right there and then.

Dear Graspop, please get Black Curse for the Metal Dome!

 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
As some of you know, I visited the Party.San Metal Open Air earlier this month and I wanted to bring another band to your attention because their set was absolutely mesmerizing: Black Curse!

These guys played the most heavy and intense set of the entire weekend, Black/Death Metal that sounded like the gates of hell had opened right there and then.

Dear Graspop, please get Black Curse for the Metal Dome!

Met overlappende leden (gitarist) van Blood Incantation en (gitarist en drummer) van Spectral Voice, ook 2 aanraders mocht je die nog niet kennen.
 
  • On fire
Waarderingen: festivalryo

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Hammerfall stond op wacken, maar daar kun je niet op stemmen :S CENSUUR. :p

FIVE FINGER DEATH PUNCH Performs Without IVAN MOODY At SoFi Stadium (Het is weer zover..nu weer een griep). Zou die band niet veel beter af zijn met 2 zangers? Zodat ze Moody af en toe gewoon thuis kunnen laten?​

Er is wel erg vaak wat aan de band met die gast.​

Inderdaad, bij Metallica in A'dam moesten ze ook al afzeggen vanwege een hernia geloof ik van Ivan Moody. Nu griep, 6 jaar geleden ofzo omdat hij een mental breakdown had (op het podium van 013!), ook een keer afgezegd op Fortarock (2013) wegens 'onvoorziene logistieke omstandigheden', terwijl ze de avond ervoor in Amsterdam waren gesignaleerd. Is er in de metalscene een grotere hooibaal (druk me heel diplomatiek uit) dan Moody?

In 2017 hadden ze volgens mij al een reservezanger meegenomen op tour die meteen in kon vallen, zodat ze toch gewoon door konden met hun tour. Tommy Vext, kwam een stuk beter over ook nog. Maar het feit dat je een volwaardige reservezanger mee op tour neemt geeft al te denken toch? Dat nu o.a. Howard Jones in kan vallen (ex Killswitch Engage, echt een brulboei in de meest positieve zin des woords) geeft toch ook al aan dat ze back-up opties hebben geregeld. Griep overkomt je en kan je niet echt op voorbereiden, dus lijkt me sterk dat ze alleen hiervoor iemand als Howard Jones hebben geregeld 'voor het geval dat'. Denk dat Moody weer terugvalt in oude gewoonten en ze daarom deze constructie op hebben moeten tuigen. Hij is onberekenbaar, moet echt killing zijn om zo iemand in je band te hebben. Zou me niks verbazen als we komende tijd berichten krijgen dat hij weer in rehab is en dit allemaal een rookgordijn is geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piet

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.164
7.403
Dit is toch de eerste bevestiging dat BMTH metalfestivals gaat doen in Juni, heel blij met dit nieuws!
Komop Graspop je weet wat je te doen staat..
Is BMTH hier headliner eigenlijk?

Ook grappig dat Alestorm hier zo laag staat. lijkt me de grootste naam na BMTH
Alestorm kunnen we ook al wel opschrijven voor 1 van de subheadliner spots
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken