Graspop Metal Meeting 2024

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
122
388
wat mij betreft mag Imminence volgend jaar wel terug komen, hun laatste doorkomst was geweldig als marquee opener.
daarnaast zitten de mannen ook niet stil, zie deze 2 nieuwe singles waarvan de laatste vandaag is uitgekomen

EDIT: redelijk verwarrend trouwens om een metalcore nummer de naam 'Heaven Shall Burn' te geven.
Heb ze vorig jaar ook gezien in Graspop, vond ze toen live al heel goed! Enkel spijtig dat ze toen maar 7 liedjes gespeeld hebben in de Marquee.
De nieuwe releases zijn ook top, zowel muzikaal als visueel. Ik hoop ze opnieuw te zien volgend jaar. Echt grote fan geworden van hun! šŸ„°
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.272
7.599
Heb ze vorig jaar ook gezien in Graspop, vond ze toen live al heel goed! Enkel spijtig dat ze toen maar 7 liedjes gespeeld hebben in de Marquee.
De nieuwe releases zijn ook top, zowel muzikaal als visueel. Ik hoop ze opnieuw te zien volgend jaar. Echt grote fan geworden van hun! šŸ„°
ja dat was echt een geweldige dag opener
mogen van mij volgend jaar de mainstage openen :D
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.272
7.599
ben powerwolf op summer breeze nog ff aan het kijken, zijn ze geen optie om een north stage af te sluiten?
Zou ze liever een marquee zien afsluiten. Misschien tegenover aerosmith oid, beetje contrast.
die gasten zijn veel te groot voor de marquee, zullen zeker niet ergens anders dan mainstage spelen, als 1 van de laatste 4 bands van de dag
ben ook benieuwd of het de disturbed spot wordt (vlak voor de headliners) of de north stage headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.699
die gasten zijn veel te groot voor de marquee, zullen zeker niet ergens anders dan mainstage spelen, als 1 van de laatste 4 bands van de dag
ben ook benieuwd of het de disturbed spot wordt (vlak voor de headliners) of de north stage headliner
Eens. Stonden volgens mij op de 2020 poster als sub, net als Heaven Shall Burn. Dus als ze in 2024 er staan, staan ze hoog.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.272
7.599
Eens. Stonden volgens mij op de 2020 poster als sub, net als Heaven Shall Burn. Dus als ze in 2024 er staan, staan ze hoog.
In principe waren ze in 2022 al sub, voor maiden. Ligt natuurlijk aan je definitie van sub, maar ik zie laatste 2 bands als headliner en 3e/4e hoogste bands al subs voor die 2 headliners.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.814
7.730
hoezo, een groot deel van de mensen die hem wilden zien op Graspop konden niet eens bij de metaldome in de buurt komen
een herkansing op een groter podium lijkt me wel aan de orde

Lijkt me realistisch dat dit of Marquee of gewoon ergens overdag op de mainstage (zondag logischerwijs) inderdaad terugkeert, groter tijdslot misschien zelfs?
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.010
2.075
Lijkt me realistisch dat dit of Marquee of gewoon ergens overdag op de mainstage (zondag logischerwijs) inderdaad terugkeert, groter tijdslot misschien zelfs?
Zijn losse concerten verkopen alvast als zoete baguetten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.814
7.730
Zit niet heel actief te kijken/luisteren, maar heb toch het idee dat de Summerbreeze set van Powerwolf veel minder op de crowd participation was gericht. En daar waren ze dacht ik headliner?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.470
4.642
Hoe veel fans powerwolf ook heeft. Ik hoop vooral dat bands bovenaan de affiche niet elke 2 jaar komen, zou dus liever powerwolf nog even afwezig zien en dan binnen een jaar of 2 als north afsluiter zien komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

jbj

Dagopener
11 okt 2022
547
737
Zit niet heel actief te kijken/luisteren, maar heb toch het idee dat de Summerbreeze set van Powerwolf veel minder op de crowd participation was gericht. En daar waren ze dacht ik headliner?
Idem op Alcatraz. En om eerlijk te zijn: dat vond ik beter ook. Ze speelden toch een stuk strakker dan op GMM en voor mij toch headlinerwaardig in een co-constructie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en RubenJS

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.443
3.005
Wat zijn dan de suggesties voor headliners die we in 2 jaar niet gezien hebben?

Avenged en Aerosmith? Plus dan BMTH.
Is mij ook goed. Maar dan moet voor mij de undercard wel heel vet zijn.

Kaarten koop ik sowieso wel, maar tochšŸ˜œ

#zin in een feestje
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.699
hoezo, een groot deel van de mensen die hem wilden zien op Graspop konden niet eens bij de metaldome in de buurt komen
een herkansing op een groter podium lijkt me wel aan de orde
Ik ben tegen eerljjk gezegd. Het was een mooie eenmalige gimmick en Graspop mag vaker dit soort gekke dingen doen. Maar een gimmick is tof als het eenmalig is. Ik zou het jammer vinden als dit hogere slots gaat innemen van bands die er al jaren voor werken.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.443
3.005
Ik weet niet hoe ik op de telefoon moet knippen, plakken en kopiĆ«ren. Maar nog een paar dagen om je hardste lijst in te leveren op het juiste topicšŸ¤—

#dan maar zo
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.699
Ik weet niet hoe ik op de telefoon moet knippen, plakken en kopiĆ«ren. Maar nog een paar dagen om je hardste lijst in te leveren op het juiste topicšŸ¤—

#dan maar zo


Old Man Technology GIF by The Mole Agent

;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken