Graspop Metal Meeting 2024

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Wat zijn dan de suggesties voor headliners die we in 2 jaar niet gezien hebben?

Avenged en Aerosmith? Plus dan BMTH.
Is mij ook goed. Maar dan moet voor mij de undercard wel heel vet zijn.

Kaarten koop ik sowieso wel, maar toch😜

#zin in een feestje
Ik zeg Emperor weer na de headliner. Was een aantal jaren geleden ook best een succes vond ik. Een andere (grote) black metal band kan ook maar dat zijn er niet veel.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.599
Wat zijn dan de suggesties voor headliners die we in 2 jaar niet gezien hebben?

Avenged en Aerosmith? Plus dan BMTH.
Is mij ook goed. Maar dan moet voor mij de undercard wel heel vet zijn.

Kaarten koop ik sowieso wel, maar toch😜

#zin in een feestje
Paar kleinere north stage headliners: Lamb of god, Evanescence, Electric Callboy

en wat minder realistisch maar de grote droom blijft SOAD
Ik ben tegen eerljjk gezegd. Het was een mooie eenmalige gimmick en Graspop mag vaker dit soort gekke dingen doen. Maar een gimmick is tof als het eenmalig is. Ik zou het jammer vinden als dit hogere slots gaat innemen van bands die er al jaren voor werken.
Van mij hoeft het ook niet, ik zou hem waarschijnlijk opnieuw skippen, maar vind het gewoon zuur voor al die mensen die er naar uit keken en het niet konden zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.443
3.005
Old Man Technology GIF by The Mole Agent

;)
Op de laptop lukt het me wel @Joslittel . Het is ook niet dat ik een totale digibeet ben. Handigheid is gewoon niet te koop😜
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.814
7.732
Die mensen krijgen nu tientallen kansen om hem te gaan zien. Laat de lancering voor zijn projectje via graspop gebeurd zijn, maar dat hoeft toch echt niet op herhaling te komen.

Sta er zelf dubbel in, het was heel vet en zou waarschijnlijk toch wel weer gaan kijken, maar ben er ook bang voor dat het niet zo mooi gaat zijn als de eerste keer. Die magie gaat nooit overtroffen worden, lijkt me.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
359
648
Die mensen krijgen nu tientallen kansen om hem te gaan zien. Laat de lancering voor zijn projectje via graspop gebeurd zijn, maar dat hoeft toch echt niet op herhaling te komen.

Hmmm, ben het er deels mee eens maar stel je eens voor als 1 van de eerste artiesten op een van de mainstages aan het begin van de dag.

Dat is dan toch een heerlijke start ? lekker effe meeschreeuwen op de hits van vroeger met wellicht een hedendaags deuntje tussendoor om de kater te verdrijven en in de stemming te geraken voor de rest van de dag ?
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
258
525
Wat zijn dan de suggesties voor headliners die we in 2 jaar niet gezien hebben?

Avenged en Aerosmith? Plus dan BMTH.
Is mij ook goed. Maar dan moet voor mij de undercard wel heel vet zijn.

Kaarten koop ik sowieso wel, maar toch😜

#zin in een feestje

Same here, je vermaakt je toch altijd wel, dat is niet afhankelijk van headliners.

Spoeling is dun inderdaad. Buiten genoemde namen, misschien Lamb of God? Had ik dit jaar al verwacht. Faith No More is ook nog mogelijk. Nightwish?

En dan de grote namen, de absolute top, de Real Madrids en Barcelona's van de metal: Metallica, Rammstein, AC/DC, SOAD, RATM, Tool. Kans is minimaal, maar hebben nooit of de afgelopen jaren niet op GMM gestaan. Één van deze namen uit de buitencategorie zou al bijzonder zijn!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.700
Hmmm, ben het er deels mee eens maar stel je eens voor als 1 van de eerste artiesten op een van de mainstages aan het begin van de dag.

Dat is dan toch een heerlijke start ? lekker effe meeschreeuwen op de hits van vroeger met wellicht een hedendaags deuntje tussendoor om de kater te verdrijven en in de stemming te geraken voor de rest van de dag ?
Mja. Leuk ongetwijfeld maar ben en blijf geen fan van coverbands op majors op de reguliere stages. Leuk voor in de speciaal bier bar of in de nacht maar niet op de grotere stages.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en JK79

prins

Dagopener
9 nov 2019
528
645
oke, vakantie voorbij, vrijdag zitten we in september, wanneer kunnen we weer beginnen met : vandaag is de dag :ROFLMAO:
vorig jaar waren ze laat met op 18 okt. nieuwe skully en op 21 okt. 1st 2 headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.814
7.732
oke, vakantie voorbij, vrijdag zitten we in september, wanneer kunnen we weer beginnen met : vandaag is de dag :ROFLMAO:
vorig jaar waren ze laat met op 18 okt. nieuwe skully en op 21 okt. 1st 2 headliners.

Dat is volgens mij relatief normaal juist. Heb maar 1x meegemaakt dat er eind september al iets was
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.599
Over 2 maanden is de maand🥳:devilish:
tenzij iemand weer heel vroeg 1 van de headliners leakt zoals vorig jaar :unsure:
Mja. Leuk ongetwijfeld maar ben en blijf geen fan van coverbands op majors op de reguliere stages. Leuk voor in de speciaal bier bar of in de nacht maar niet op de grotere stages.
ik begrijp je punt wel ja, ik heb het ook niet zo op coverbands. anders laten ze hem maar een nachtje vullen in de metal dome :ROFLMAO:
ik heb gewoon nog trauma's van toen ik Jinjer niet kon zien in 2022 (wat ik inmiddels goed gemaakt heb door ze 3x te zien)
bands niet kunnen zien omdat ze op het verkeerde podium zijn neergezet is gewoon heel naar.
Metalheads unite, tijd om metal de top 100 festival acts van 2023 in de stemmen!
Yes ben benieuwd waar Parkway Drive, Machine Head en Gojira staan in die top 100 straks :) Ik heb mijn job gedaan in ieder geval
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.470
4.642
heb parkway drive, machine head, gojira erin gezet naast lorna shore, electric callboy, sleep token.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
359
648
tenzij iemand weer heel vroeg 1 van de headliners leakt zoals vorig jaar :unsure:

ik begrijp je punt wel ja, ik heb het ook niet zo op coverbands. anders laten ze hem maar een nachtje vullen in de metal dome :ROFLMAO:
ik heb gewoon nog trauma's van toen ik Jinjer niet kon zien in 2022 (wat ik inmiddels goed gemaakt heb door ze 3x te zien)
bands niet kunnen zien omdat ze op het verkeerde podium zijn neergezet is gewoon heel naar.

Yes ben benieuwd waar Parkway Drive, Machine Head en Gojira staan in die top 100 straks :) Ik heb mijn job gedaan in ieder geval

Ben eigenlijk full force voor Mimi gegaan,
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Metalheads unite, tijd om metal de top 100 festival acts van 2023 in de stemmen!
Done (machine head, gojira en parkway drive, aangevuld met Sepultura Rudeboy goes UDS en nog wat anderenamen van graspop. Alleen geen plek meer voor Mimi barks)🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken