Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.601
Dus:

Bring Me The Horizon - Within Temptation

Iron Maiden - Judas Priest

Sabaton - Powerwolf

Aerosmith - Deep Purple

Zoiets komend jaar als headliners? Moet er wel een sterk dagprogramma komen om mij te overtuigen trouwens
Je vergeet Avenged Sevenfold geloof ik.
En ja dat is voor mij ook wel een aardig deprimerend plaatje. BMTH is de enige van de 8 waar ik enthousiast van wordt.
laten we hopen dat ze toch wel iets spannendere headliners gepland hebben
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
507
1.243
Dus:

Bring Me The Horizon - Within Temptation

Iron Maiden - Judas Priest

Sabaton - Powerwolf

Aerosmith - Deep Purple

Zoiets komend jaar als headliners? Moet er wel een sterk dagprogramma komen om mij te overtuigen trouwens.
Ik denk dat ik dan misschien zelfs maar naar Pinkpop ga.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: nikita en RubenJS

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Dus:

Bring Me The Horizon - Within Temptation

Iron Maiden - Judas Priest

Sabaton - Powerwolf

Aerosmith - Deep Purple

Zoiets komend jaar als headliners? Moet er wel een sterk dagprogramma komen om mij te overtuigen trouwens.
Het mist voor mij, naast Aerosmith, nog een echte klapper. Iets te veilig. Al gaat het me meer om de rest van de line-up.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
Dus:

Bring Me The Horizon - Within Temptation

Iron Maiden - Judas Priest

Sabaton - Powerwolf

Aerosmith - Deep Purple

Zoiets komend jaar als headliners? Moet er wel een sterk dagprogramma komen om mij te overtuigen trouwens.
That Saturday better have some decent bands playing the Marquee because Good Lord, I'd avoid the mainstage like the plague.

Also, no Avenged Sevenfold? Aren't they our #1 most likely candidate as of right now?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.470
4.642
Dus:

Bring Me The Horizon - Within Temptation

Iron Maiden - Judas Priest

Sabaton - Powerwolf

Aerosmith - Deep Purple

Zoiets komend jaar als headliners? Moet er wel een sterk dagprogramma komen om mij te overtuigen trouwens.
Beetje heel veel op retour dan voor mij
Denk dan eerder op iets als:

SOAD - lamb of god
Iron maiden - five finger death punch
Avenged sevenfold - BMTH
Aerosmith - zz top
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.701
Dus:

Bring Me The Horizon - Within Temptation

Iron Maiden - Judas Priest

Sabaton - Powerwolf

Aerosmith - Deep Purple

Zoiets komend jaar als headliners? Moet er wel een sterk dagprogramma komen om mij te overtuigen trouwens.
Blegh, saai! Aerosmith en BMTH zou ik zeker gaan kijken. Al was ik de afgelopen jaren in de avonden toch vooral in de tenten te vinden met dit jaar als uitzondering. Alle vertrouwen dat het totale plaatje weer mooi wordt
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.273
7.601
Ja, hier ook de vrijdag dan😆
Ja? Dacht dat jij wel Maiden fan was?
Beetje heel veel op retour dan voor mij
Denk dan eerder op iets als:

SOAD - lamb of god
Iron maiden - five finger death punch
Avenged sevenfold - BMTH
Aerosmith - zz top
deze is een stuk beter inderdaad, maar of het realistisch is is een tweede..
Donderdag en zaterdag zou ik geweldig vinden! Vrijdag en zondag op tijd naar bed, en hopen op een goed gevuld dagprogramma
hahaha jij zit in mijn hoofd. ik dacht exact hetzelfde!
 
  • On fire
Waarderingen: RubenJS

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.443
3.005
@Loek123. Wat je aangeeft over Maiden klopt precies. Die zou ik zeker gaan zien. Ik zal het anders verwoorden, omdat de volgorde en dagen toch nog niet bekend zijn. Bij onderstaande bands zoek ik wel een ander plekje of een biertje op de camping:
- BMTH
- A7x
- 5FDP

Sabaton en Powerwolf hoeven van mij ook niet, maar die zie ik dan wel van een afstandje met eerder genoemd biertje in de hand.

Dan toch maar de 2 nights of Metallica😜
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.814
7.734
Dus:

Bring Me The Horizon - Within Temptation

Iron Maiden - Judas Priest

Sabaton - Powerwolf

Aerosmith - Deep Purple

Zoiets komend jaar als headliners? Moet er wel een sterk dagprogramma komen om mij te overtuigen trouwens.

Goddelijk, dagprogramma maakt niet eens meer uit
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.701
Zou bmth en a7x niet de ultieme combi zijn voor komend jaar om een dag te dragen. Redelijk jong koppel waarvan a7x zich al heeft bewezen en bmth met hun populariteitstoename een secure headline show kan geven.
Helemaal eens! Zou een prima dag zijn. En dan Judas Priest ervoor om de oudere bezoekers nog wat comfort te geven?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.470
4.642
Helemaal eens! Zou een prima dag zijn. En dan Judas Priest ervoor om de oudere bezoekers nog wat comfort te geven?
zet daar een lynyrd skynyrd, status quo of een deep purple ofzo voor of iets gelijkaardigs en ik zie het wel marcheren. wel op de vrijdag of zaterdag,
donderdag heeft echt een naam nodig om goed te verkopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.701
zet daar een lynyrd skynyrd, status quo of een deep purple ofzo voor of iets gelijkaardigs en ik zie het wel marcheren. wel op de vrijdag of zaterdag,
donderdag heeft echt een naam nodig om goed te verkopen
Eens voor de donderdag. Ik vermoed dat daar de act zal staan waarvoor Graspop een week is opgeschoven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.337
6.567
Helemaal eens! Zou een prima dag zijn. En dan Judas Priest ervoor om de oudere bezoekers nog wat comfort te geven?
Judas Priest op dezelfde dag zou denk ik iets teveel van het goede zijn. Die kan juist weer goed naast een Aerosmith imo. Lynyrd Skynyrd of Status Quo zoals xydroh aangeeft zou ik logischer vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken