Graspop Metal Meeting 2024

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
141
275
Ik betwijfel dat Rammstein nog snel terug gaat naar festivals. Zolang de vraag er is, spelen ze wellicht in stadiums met eigen podium en productie.

En ook met alle heisa die er was dit voorjaar rond Lindemann, was het misschien niet de beste zet om hen te boeken.
Oké, het onderzoek is nu stopgezet maar een headliner als Rammstein ligt natuurlijk al langer vast.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
Ik betwijfel dat Rammstein nog snel terug gaat naar festivals. Zolang de vraag er is, spelen ze wellicht in stadiums met eigen podium en productie.

En ook met alle heisa die er was dit voorjaar rond Lindemann, was het misschien niet de beste zet om hen te boeken.
Oké, het onderzoek is nu stopgezet maar een headliner als Rammstein ligt natuurlijk al langer vast.
Graspop heeft ook wel een track record van zich absoluut niks aan te trekken van drama rond bands. zie: down in 2016 of in mindere mate as i lay dying vorig jaar
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.242
7.525
Joww While She Sleeps heeft de AB uitverkocht. Die gaan wederom hoger op de affiche komen te staan
en verdiend, heb ze nog nooit een slechte show weten spelen
Zeker waar, verbaas me er vooral over
In Flames was dit bvb niet gelukt vorig jaar
Vergeet de support niet, die zullen ook hun steentje hebben bijgedragen. Ik zal niet de enige zijn die vooral voor de eerste 2 bands gaat. Al vind ik WSS ook zeker niet slecht.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
Vergeet de support niet, die zullen ook hun steentje hebben bijgedragen. Ik zal niet de enige zijn die vooral voor de eerste 2 bands gaat. Al vind ik WSS ook zeker niet slecht.
tuurlijk maar vorig jaar heeft bury tomorrow + august burns red met novelists de AB niet verkocht. WSS heeft dus zeker wel zijn aandeel in dat uitverkopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
361
519
Ik betwijfel dat Rammstein nog snel terug gaat naar festivals. Zolang de vraag er is, spelen ze wellicht in stadiums met eigen podium en productie.

En ook met alle heisa die er was dit voorjaar rond Lindemann, was het misschien niet de beste zet om hen te boeken.
Oké, het onderzoek is nu stopgezet maar een headliner als Rammstein ligt natuurlijk al langer vast.
Don't think so. Few people on reddit and I think on efestivals said that they won’t go on another stadium tour and they are thinking about festival tour.

And the legit user from efestivals already confirmed that Download headliners for next year are Rammstein - Iron Maiden - Avenged Sevenfold.
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.242
7.525
I have no idea. I'm genuinely curious because that guy's track record would certainly give this new leak some credibility.
it would also basically confirm Avenged Sevenfold for Graspop
and in the unlikely event that SOAD and Rammstein are both doing festivals, one of them might end up at Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
it would also basically confirm Avenged Sevenfold for Graspop
and in the unlikely event that SOAD and Rammstein are both doing festivals, one of them might end up at Graspop
nee dacht dat die gebanned was omdat hij de download lineup had gelekt en dat download efestivals had aangeschreven om er iets aan te doen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.242
7.525
nee dacht dat die gebanned was omdat hij de download lineup had gelekt en dat download efestivals had aangeschreven om er iets aan te doen
ah ik dacht dat de leaks plaats vonden op het Download forum en niet het esfestivals forum
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken