Graspop Metal Meeting 2024

RubenJS

Support act
18 feb 2023
850
2.494
Ik fiets nog liever naar de fabriek waar ze gemaakt worden dan 3 uur in de rij staan voor een shirt daar (en veel shows missen).
Denk dat ik geluk had met het timen van t shirt kopen, was er met 20 min weer weg ofzo. Wel duidelijk dat ze onderbemand waren
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Misschien dan toch een vroege aankondiging zoals in dat interview werd genoemd voor september en oktober
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.425
2.971
yes, same guy. he confirmed that rammstein is booked long time ago
Van alle genoemde headliners mag Rammstein van mij wel wegblijven. En niet om de consternatie rond de band, maar omdat ze van mij gewoon niet hoeven te komen. Maar goed, ook daar zijn liefhebbers voor en ik wil niemand wat ontzeggen🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Van alle genoemde headliners mag Rammstein van mij wel wegblijven. En niet om de consternatie rond de band, maar omdat ze van mij gewoon niet hoeven te komen. Maar goed, ook daar zijn liefhebbers voor en ik wil niemand wat ontzeggen🤗

Mooie herkansing van Rammstein na het missen van 2017 als arme student
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Metalheads allemaal hetzelfde en toch allemaal anders, ruwe bolsters met zachte pit. Wij zijn geen typetjes we zijn allemaal individuen die voor buitenstaander "anders" overkomen. Wij strijden in de pit en hebben lief aan de toog.
We respecteren een andermans mening en toch discussiëren we graag (zie hier het form)


Metal is een religie ( powerwolf mag headlinen voor mij 😉 )
 
  • Leuk
Waarderingen: charlottekos en Kneuzer

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Gaat dat nog steeds op? Die "AC/DC speelt enkel op hun eigen podium"?
Aangezien ze met PowerTrip toch ook op hetzelfde podium staan als anderen, zou je denken dat er dus toch enige marge is..

Al denk ik wel dat AC/DC, als ze weer eens gaan touren, gewoon stadions gaan vullen. Die verkoopt in no time een hele wereldtour uit volgens mij.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Gaat dat nog steeds op? Die "AC/DC speelt enkel op hun eigen podium"?
Aangezien ze met PowerTrip toch ook op hetzelfde podium staan als anderen, zou je denken dat er dus toch enige marge is..

Al denk ik wel dat AC/DC, als ze weer eens gaan touren, gewoon stadions gaan vullen. Die verkoopt in no time een hele wereldtour uit volgens mij.

Er is marge als je genoeg geld hebt, maar ik verwacht dat de bedragen van Powertrip niet te evenaren zijn door andere festivals. Als je niet achteraan wil zitten, betaal je al iets van 1600 euro voor een ticket.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Er is marge als je genoeg geld hebt, maar ik verwacht dat de bedragen van Powertrip niet te evenaren zijn door andere festivals. Als je niet achteraan wil zitten, betaal je al iets van 1600 euro voor een ticket.
Da's toch een beetje naast de kwestie, toch? Het gaat om 't feit dat AC/DC blijkbaar strenge eisen heeft en 'enkel op hun eigen podium' willen optreden. Daar stappen ze dus blijkbaar wel gewoon van af.
Of de reden nu de groene flappen zijn, of wat dan ook, doet er toch niet meteen toe?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.748
7.568
Da's toch een beetje naast de kwestie, toch? Het gaat om 't feit dat AC/DC blijkbaar strenge eisen heeft en 'enkel op hun eigen podium' willen optreden. Daar stappen ze dus blijkbaar wel gewoon van af.
Of de reden nu de groene flappen zijn, of wat dan ook, doet er toch niet meteen toe?

Jawel, want dat gaat Graspop niet kunnen / willen betalen, het maakt AC/DC niet ineens wel mogelijk voor Graspop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken