Graspop Metal Meeting 2024

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Op Lowlands gister Beartooth en John Coffey gezien, de laatste was echt een hele welkome verrassing, tering wat een gezelligheid. 50 man op het podium en stagediven, pit om de sounddesk heen.

Beartooth is gwn keivet en staat zeker ergens in de komende jaren wel weer op GMM, wat denken jullie over John Coffey op GMM?
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Dames en heren ik kom net van dynamo metal fest. Positief verrast door Prong! Had er 0,0 beleving bij en op spotify vond ik het tegenvallen, maar goede live band. Van trivium genoten, maar snap dat mensen de tracklist flets vinden. Kan een cd vullen met vette nummers en bijzonder dat ze die nummers niet weten te vinden. Megadeath was super! Geniet van het enthousiasme dat ze uitstralen
 

Metal_Mika

Playlistbediener
26 mei 2022
25
39
Dames en heren ik kom net van dynamo metal fest. Positief verrast door Prong! Had er 0,0 beleving bij en op spotify vond ik het tegenvallen, maar goede live band. Van trivium genoten, maar snap dat mensen de tracklist flets vinden. Kan een cd vullen met vette nummers en bijzonder dat ze die nummers niet weten te vinden. Megadeath was super! Geniet van het enthousiasme dat ze uitstralen
Heb je op dynamo toevallig ook windrose gekeken heb gehoord dat die wel leuk zijn iedergeval ik ga vandaag naar dynamo
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Dames en heren ik kom net van dynamo metal fest. Positief verrast door Prong! Had er 0,0 beleving bij en op spotify vond ik het tegenvallen, maar goede live band. Van trivium genoten, maar snap dat mensen de tracklist flets vinden. Kan een cd vullen met vette nummers en bijzonder dat ze die nummers niet weten te vinden. Megadeath was super! Geniet van het enthousiasme dat ze uitstralen
Vond ze op Alcatraz ook al een verrassend sterke show geven. Zou een mooie naam voor de Metal dome zijn in de vroege avond
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
196
270

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Ik ga ze volgende week zaterdag zien.

Ik ga ze volgende week zaterdag zien. Zal dan mijn verslag doen.
Zoals beloofd:
Ik heb me gisteren prima vermaakt bij Wind Rose.
Die gasten wisten het publiek zonder moeite mee te krijgen in hun fantas(tisch)ie wereldje/feestje.
De zanger had er af en toe van die Luciano Pavarotti uithalen tussen zitten;).
Jammer dat ze op het (erg kleine) Kink podium stonden en net tussen Trivium en Megadeth.
GMM mag wat mij betreft Wind Rose voor het volgend jaar boeken.
In welke tent of stage kan ik nog niet veel zeggen omdat ik daar geen ervaring in heb.
Maar qua sfeer lijkt het me leuk tegen de avond op het jupiler podium.

Dan nog Fleddy Melculy.
Ook die hebben een positieve indruk achter gelaten.
Voor mijn gevoel speelden ze met hard/hart en ziel.
Laten die volgend jaar ook maar op GMM aansluiten.
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.867
Hoezo eerste? We hebben al 2 zelfbevestigingen van bands!

Snap your fingeeeeeers! Snap your neck! Ik snap je gevoel, luister nooit naar Prong thuis, maar die mannen lijken altijd supergoed live, ook weer erg van genoten op Alcatraz. Zeker welkom op graspop!
Graag. Waar kunnen we tekenen!!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Heb je op dynamo toevallig ook windrose gekeken heb gehoord dat die wel leuk zijn iedergeval ik ga vandaag naar dynamo
Heb je op dynamo toevallig ook windrose gekeken heb gehoord dat die wel leuk zijn iedergeval ik ga vandaag naar dynamo
Helaas kan ik daar niets over zeggen. Wij zijn toen gaan eten en daarna een goede plek bemachtigd voor megadeth.

Wellicht iemand anders?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
Die van Bury Tomorrow heb ik helemaal gemist
Damn wat een mooie bevestiging is dat!!

EDIT: Hebben die dat aangekondigd op Alcatraz?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.867
Yupyup! Daar was geen speld tussen te krijgen.

Volgens mij nog nooit 2 bevestigingen begin augustus gehad. We zijn lekker bezig
@Rockbeer en @Loek123 wel een beetje mee blijven lezen hè? Het is niet alleen maar zever wat hier verkondigd wordt😆

Edit: Straks krijgt @wenteldave ook nog gelijk dat we hier te vaak off topic gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken